Hangt van de gesprekken met de koningin af. Het kan een rompkabinet worden, dan wordt het denk ik begin 2007. Anders okt/nov.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:01 schreef Suijk het volgende:
SCH wanneer zijn de verkiezingen ongeveer denk je?
Dat sowieso, moet minimaal 3 maanden tussen zitten. Maar CDA en VVD sturen wellicht aan op een rompkabinet dat tijdelijk de lopende zaken behartigt waardoor prinsjesdag en zo er niet onder lijden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef Eilanden het volgende:
Verkiezingen zijn naar verwachting in het najaar, zullen ze zeker over de zomervakanties heen tillen
Ik hoop hoe eerder hoe beter...quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hangt van de gesprekken met de koningin af. Het kan een rompkabinet worden, dan wordt het denk ik begin 2007. Anders okt/nov.
Wat stemt goudappeltje eigenlijk?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop hoe eerder hoe beter...
Nopequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet - heb je dat haar al gevraagd?
Zal wel weer en rampkabinet worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hangt van de gesprekken met de koningin af. Het kan een rompkabinet worden, dan wordt het denk ik begin 2007. Anders okt/nov.
Zullen zeker ook politieke motieven achter zitten. VVD/CDA zullen het zo lang mogelijk willen uitstellen, terwijl de oppositie, met name PVDA, het zo snel mogelijk zullen willen, zeker omdat rechts het beetje bij beetje beter doet in de pollsquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat sowieso, moet minimaal 3 maanden tussen zitten. Maar CDA en VVD sturen wellicht aan op een rompkabinet dat tijdelijk de lopende zaken behartigt waardoor prinsjesdag en zo er niet onder lijden.
Diekiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:09 schreef dndiek het volgende:Terras was goed te doen
Eilanden
wat een verrassing
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |