Maar, maar...quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit me niet en maakt voor mijn persoonlijke situatie toch allemaal niet zoveel uit. Een partij als PVDA is in Nederland heel groot, en daar zou ik bijv. al NOOIT op stemmen
Help dan mee PvdA wat kleiner te krijgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit me niet en maakt voor mijn persoonlijke situatie toch allemaal niet zoveel uit. Een partij als PVDA is in Nederland heel groot, en daar zou ik bijv. al NOOIT op stemmen
een kopje?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Help dan mee PvdA wat kleiner te krijgen.
Jah, dat is het enige waarom ik stemde de afgelopen kerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
In het voordeel van wie danquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Minstens.quote:
Alles, zelfs SP is beter.quote:
quote:
zoiets jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
5 juni was het tweede pinksterdag toch?
opruim zequote:Op donderdag 29 juni 2006 18:38 schreef es70 het volgende:
Nou ja, aangezien ik zélfs de was opruimen leuker vind dan me met politiek bezighouden, ga ik me daar maar eens op storten.
Tot later.
Tot laterquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:38 schreef es70 het volgende:
Nou ja, aangezien ik zélfs de was opruimen leuker vind dan me met politiek bezighouden, ga ik me daar maar eens op storten.
Tot later.
hoeft ook nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:38 schreef Stuart het volgende:
Overigens bespreek ik eigenlijk nooit politieke zaken![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:38 schreef es70 het volgende:
Tot later.
nah, da's al een uur geledenquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik dacht al, holland massaal aan de hap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |