OMFGquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:03 schreef TaLoN.NL het volgende:
"Hyperdimensional Oscillator"
Volgens mij heeft dit ding er weinig tot niets mee te maken, ik dacht van doe eens gek probeer eens iets, wat ik normaal eigenlijk nooit doe omdat ik Atheïst ben, toen heb ik dus zo'n Hyperdimensional Oscillator aangeschaft omdat erbij stond dat het z'n werk zou doen ongeacht of je het onzin vind of niet. Het rare is, dat ding doet echt iets!
Wat het precies doet weet ik (nog) niet.
http://www.lifetechnology.org/hyperdimensional.htm
Had je er al iets van gehoord dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef Kiteless het volgende:
[..]
OMFG
(Het ding schijnt bankrekeningen leeg te halen resp. aan te vullen)
Nee, dank je wel voor de link, ik heb in tijden niet meer zo gelachenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:18 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Had je er al iets van gehoord dan?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee, dank je wel voor de link, ik heb in tijden niet meer zo gelachen
En dan te bedenken dat er mensen zijn die in dat soort geleuter trappen en geld overmaken he, ongelofelijk
"It is through the interface of the human bioelectric field that we can access the energy and information carried by the cosmic rays that constantly surround us."![]()
"The Hyperdimensional Oscillator™ also acts as a rectifier by keeping the body’s subtle energy field in perfect balance."![]()
"The Hyperdimensional Oscillator™ facilitates communication with higher dimensions including entities commonly termed ‘Extraterrestials’ or ‘ETs’."
Ik heb op het werk regelmatig vreemden aan de telefoon, maar als je marsmannetjes bedoelt, nee daar heb ik nog nooit mee gepraat en ik ga er ook niet van uit dat dat in mijn leven gaat gebeuren.quote:
Schitterend, helemaal die "etc." erachter !quote:1. enhancement of physical strength and health.
2. improving energy levels and stamina.
3. attracting success, prosperity and financial abundance into ones life.
4. Increasing the chances of career success.
5. Self improvement, reversal of aging.
6. Relaxation and elimination of stress.
7. Improvement of self esteem and confidence levels.
8. Influencing the outcome of challenging situations.
9. Distant healing.
10. Improving personal and professional relationships.
11. Enhancement of athletic and sports skills.
12. Attract romantic love or your true soul mate.
13. Happiness etc.
Oeps mijn vraag was eigenlijk al beantwoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef UncleScorp het volgende:
-ff offtopic-
Dutch ... is dat dezelfde die ook bij Goro postte ?
Hé DonGorgon ook vertrouwd met Goro ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:05 schreef Dutch. het volgende:
Ik hou in mijn eigen forum een thread bij waarin ik aanvullingen post op de artikelen die Goro schrijft
Inderdaad, de belangrijkste 2 steeds terugkerende thema's gekoppeld aan belangrijke gebeurtenissen op macro level zijn:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:12 schreef UncleScorp het volgende:
Nuclear is hier echt het kernwoord blijkbaar ...
Ik zou het antwoord hierop willen splitsen in 1) contact binnen onze eigen dimensionele realiteit en 2) extra-dimensioneel contact.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:04 schreef UncleScorp het volgende:
En Contact ?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:08 schreef Dutch. het volgende:
ik zal het ruwe materiaal m.b.t. deze periode bijhouden in deze thread ( engelstalig ),
de discussie en belangrijke ontwikkelingen vermeld ik ook hier op FOK!
HD Cube Augst 16 and 911 based September 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |