quote:Op zondag 9 juli 2006 20:05 schreef RedDevil085 het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:14 schreef merlin693 het volgende:
http://www.missmaggie.org(...)dfs/mathinnature.pdf
Ik verschillende datums genoemd waarbij interessante gebeurtenissen plaats hebben gevonden op de 'trigger' datums die van belang kunnen zijn voor de spaceshuttle.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:00 schreef Maverick_tfd het volgende:
Dutch; de space shuttle komt niet 16 maar 17 juli terug... En nu?
wat is tvp?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:05 schreef RedDevil085 het volgende:
tvp
Hetzelfde als op pagina 1 van dit topic. Maarre, tot nog toe heb je geloof ik bewezen dat de vier seizoenen redelijk constant verspreid over het jaar zijn, en dat je niet precies de omlooptijden van Mars en Venus weet (respectievelijk 686,98 en 225 dagen, samen dus op een haar na 912 in plaats van 911 dagen), en dat als je de juiste nummers weet te vinden en op diverse manieren bewerkt (soms wel met phi, soms niet) dat je dan achteraf met een afwijking van twee dagen op een min of meer belangrijke gebeurtenis uitkomt. Ik zeg achteraf, want geloof me, op elke dag gebeurt er wel iets wat de naam 'wereldnieuws' verdient. Dit is gewoon numerologie in een nieuw jasje gestoken. "911" wordt in het Nederlands geschreven als "11-9" ofwel, als ik de regels van het schrijven van een datum achterwege laat, 119. 11 September plus 119 is 8 januari, en dat was (in 1642) de sterfdag van Galileo Galilei, die destijds door zijn aanhankelijkheid aan de wetenschap ten koste van de religie de basis heeft gelegd voor de huidige problemen tussen Moslims enerzijds en decadente westerlingen anderzijds. Of zoiets.quote:
mars is afgerond 686,973 en Venus 224,68. De intersecte punten van de HD Tetrahedron geplaatst op de omloop van de aarde liggen op ongeveer 911 a 912 dagen. De meest exacte bepaling (geometrisch) is waarschijnlijk 911,747 dagen. feit is dat gedurende dag 911/912 Mars + Venus exact een jaar maken. In de ´breaking the code´thread beschrijf ik de 912 dagen patronen.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:13 schreef DzjieDub het volgende:
[..]
Hetzelfde als op pagina 1 van dit topic. Maarre, tot nog toe heb je geloof ik bewezen dat de vier seizoenen redelijk constant verspreid over het jaar zijn, en dat je niet precies de omlooptijden van Mars en Venus weet (respectievelijk 686,98 en 225 dagen, samen dus op een haar na 912 in plaats van 911 dagen), en dat als je de juiste nummers weet te vinden en op diverse manieren bewerkt (soms wel met phi, soms niet) dat je dan achteraf met een afwijking van twee dagen op een min of meer belangrijke gebeurtenis uitkomt. Ik zeg achteraf, want geloof me, op elke dag gebeurt er wel iets wat de naam 'wereldnieuws' verdient. Dit is gewoon numerologie in een nieuw jasje gestoken. "911" wordt in het Nederlands geschreven als "11-9" ofwel, als ik de regels van het schrijven van een datum achterwege laat, 119. 11 September plus 119 is 8 januari, en dat was (in 1642) de sterfdag van Galileo Galilei, die destijds door zijn aanhankelijkheid aan de wetenschap ten koste van de religie de basis heeft gelegd voor de huidige problemen tussen Moslims enerzijds en decadente westerlingen anderzijds. Of zoiets.
Edit - ik zie opeens dat 8 januari ook de geboortedag is van Stephen Hawking, een van de grondleggers van de Snaartheorie die eerder dit topic is genoemd omdat die inderdaad alleen maar werkt bij multidimensionaliteit... wauw! Het werkt echt!
Hawking is alles behalve een grondlegger van de snaartheorie. Hij is kosmoloog, en ik heb persoonlijk nog nooit 1 artikel van hem gezien wat over de snaartheorie gaat. Hij doet onderzoek op het gebied van quantumgravitatie en kosmologie. Hij heeft zover ik weet ook niet expliciet bijgedragen aan de ontwikkeling van de snaartheorie.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:13 schreef DzjieDub het volgende:
Edit - ik zie opeens dat 8 januari ook de geboortedag is van Stephen Hawking, een van de grondleggers van de Snaartheorie die eerder dit topic is genoemd omdat die inderdaad alleen maar werkt bij multidimensionaliteit... wauw! Het werkt echt!
Je hebt gelijk, mea maxima culpa. Snaartheorie is natuurlijk van Scherk en Schwarz.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hawking is alles behalve een grondlegger van de snaartheorie. Hij is kosmoloog, en ik heb persoonlijk nog nooit 1 artikel van hem gezien wat over de snaartheorie gaat. Hij doet onderzoek op het gebied van quantumgravitatie en kosmologie. Hij heeft zover ik weet ook niet expliciet bijgedragen aan de ontwikkeling van de snaartheorie.
Die theorie is door zoveel mensen opgezet en ontwikkeld, dat je moeilijk kunt stellen dat ie van iemand is, denk ikquote:Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef DzjieDub het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mea maxima culpa. Snaartheorie is natuurlijk van Scherk en Schwarz.
iets als ID?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Dutch. het volgende:
ik denk dat het mogelijkheden kan bieden om het wetenschappelijke en religieuze denken te combineren in een nieuw begrip van onze realiteit
Eigenlijk zijn we dus ontoerekeningsvatbaar. Alles staat al vast. Aanslagen zijn al voorspeld, politieke gevolgen zijn voorspeld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Dutch. het volgende:
911 aardse dagen verbinden dus een Hyper Dimensionele Tetrahedron, op macro niveau o.a. zichtbaar gemaakt met 9/11 en de aanslag in Madrid. ook op nationall niveau is er zo'n 911 gebaseerde Gulden Snede werkzaam:
Ik heb hier van tevoren over gepubliseerd en ik heb aangegeven dat ik politieke ontwikkelingen verwachtte. De val val het kabinet is hier een rechtstreeks gevolg van
Er gebeurt zoveel op de wereld dat er vast wel zulke gebeurtenissen zijn die samenvallen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:29 schreef Dutch. het volgende:
De Tsunami van december 2004 op de starttrigger bij de lancering van de spaceshuttle en een echte Tsunami bij de terugkeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |