abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39538178
Maverick,

aangezien jij natuurkunde studeerd kan het wellicht interessant zijn om je in de materie te verdiepen.Zoals DonGordon zegt kan ik ook niet alles verklaren maar de theorieen zijn in ontwikkeling. Ik verwacht eigenlijk veel van toekomstige bijdragen van mensen die specifieke kennis in huis hebben, met name bij het ontdekken van intelligente ontwerpen. Als je met deze materie bezig bent kan het zomaar gebeuren dat een synchroniteit een nieuw inzicht verschaft die aansluit op jouw vakgebied. Op die manier kan er meer inzicht verkregen worden.

Meer mensen moeten hierbij betrokken zijn want meer kennis geeft meer kansen tot het ontdekken van intelligente ontwerpen. Daarom ben ik op meerdere forums dit soort threads begonnen
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
pi_39552213
Je komt het steeds vaker dat mensen bij elkaar komen en kennis uitwisselen.
Krachten bundelen is denk ik dan ook de sleutel tot het aantonen van bepaalde theorieën. Het is alleen jammer dat topics "vervuild" worden met mensen die er geen begrip voor "kunnen" op brengen, maarja iedereen mag zijn mening uiten, dat helpt je zo nu en dan met twee benen op de aarde te blijven staan.
pi_39563568
Precies,

De materie die hier besproken wordt roept in eerste instantie weerstand op omdat het zo onvoorstelbaar lijkt. Gedurende de laatste 3 jaar heb ik veel over dit onderwerp gepost op meerdere forums en dan zie je altijd hetzelfde gebeuren: in het begin denken sommigen het makkelijk te kunnen weerleggen of zelfs belachelijk te kunnen maken maar dan blijkt al gauw dat dat niet zo makkelijk gaat. Het is onvermijdelijk dat iemand het een gezond verstand op enig moment gaat denken dat er toch iets meer achter moet zitten dan alleen maar toeval.
Ook op grote forums zoals GLP is het niemand gelukt om het succesvol te debunken terwijl je daar normaal gesproken direct wordt afgebrand als je met iets nieuws komt. Het materiaal is blijkbaar sterk genoeg om overeind te blijven.
Ik verwacht veel van mensen met specifieke kennis die de moeite nemen om zich in de materie te verdiepen, op die manier kan de theorie verder uitgediept worden
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
pi_39568292
zoals ik meerdere malen in het materiaal aan geef, zijn er 2 belangrijke thema's die op het diepste niveau met onze huidge tijdsperiode verbonden zijn ( t/m 2012), te weten:

'blijf uit de ruimte en knoei niet met nucleair materiaal'

voor 4 july heb ik geanticipeerd op een 'Lucht' gebeurtenis, (symbolisch) geralateerd aan de Tsunami/vloed van 26 december 2004 ( 555 starttrigger op het 'ontwakenings raam')

Op die dag ging Discovery de lucht in en lanceerde Noord Korea de potentieel nucleaire raketten

12 juli is ook gerelateerd aan de Tsunami/vloed, zijnde 911/ Phi dagen later

en de dag dat Discovery terugkomt op 16 juli is ook een belangrijke dag, geralateerd aan de desintegratie van de Colombia en zelfs met 9/11.

Kortom, 12 en 16 juli zijn belangrijke dagen die inzicht kunnen verschaffen op onderliggende relaties / ontwerpen.
ik ben dan zelf op vakantie maar ik zal later een analyse geven
Albert Einstein
pi_39570041
Helaas beschik ik zelf niet over het "natuurkunde knobbel gen" maar lees wel met interesse de berichten over dit onderwerp. Ben benieuwd of er iets in deze strekking gebeurd op 12 & 16 juli.
We houden het in de gaten!

[ Bericht 1% gewijzigd door Nightanimal op 06-07-2006 13:05:42 ]
pi_39667451
Dutch; de space shuttle komt niet 16 maar 17 juli terug... En nu?
  zondag 9 juli 2006 @ 20:05:22 #107
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_39667619
tvp
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_39677772
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:05 schreef RedDevil085 het volgende:
tvp
Proof that!! RedDevil085 link.....
  dinsdag 11 juli 2006 @ 04:14:12 #109
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_39754739
quote:
Zo simpel heb ik het nog nooit uitgelegd gezien
pi_39871807
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:00 schreef Maverick_tfd het volgende:
Dutch; de space shuttle komt niet 16 maar 17 juli terug... En nu?
Ik verschillende datums genoemd waarbij interessante gebeurtenissen plaats hebben gevonden op de 'trigger' datums die van belang kunnen zijn voor de spaceshuttle.
Zoals ik regelmatig aangeef in het materiaal wat ik post, moeten de genoemde datums met een correctie van +/- dag gezien worden, omdat:

1) de datums vaak berekend worden met gebruik van (platonische) geometrie gebaseered op graden en er gaan nu eenmaal meer dagen in een jaar dan 360.
2) Wereldwijd is er tijdsverschil, dus een datum moet altijd +/- 24 uur (1 dag) gecorrigeerd worden.
3) ik beschrijf in feite een geometrische positie in de ruimte, vertaald naar een datum, maar het is onbekend hoelang de 'íntersectie' in de ruimte precies geldig is. Ik beperk het vooralsnog tot +/- 1 dag maar het kan zijn dat de HD connecties in een breder raam kunnen vallen
Albert Einstein
pi_39871821
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:05 schreef RedDevil085 het volgende:
tvp
wat is tvp?
Albert Einstein
  zondag 16 juli 2006 @ 12:13:56 #113
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_39872562
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:38 schreef Dutch. het volgende:

[..]

wat is tvp?
Hetzelfde als op pagina 1 van dit topic. Maarre, tot nog toe heb je geloof ik bewezen dat de vier seizoenen redelijk constant verspreid over het jaar zijn, en dat je niet precies de omlooptijden van Mars en Venus weet (respectievelijk 686,98 en 225 dagen, samen dus op een haar na 912 in plaats van 911 dagen), en dat als je de juiste nummers weet te vinden en op diverse manieren bewerkt (soms wel met phi, soms niet) dat je dan achteraf met een afwijking van twee dagen op een min of meer belangrijke gebeurtenis uitkomt. Ik zeg achteraf, want geloof me, op elke dag gebeurt er wel iets wat de naam 'wereldnieuws' verdient. Dit is gewoon numerologie in een nieuw jasje gestoken. "911" wordt in het Nederlands geschreven als "11-9" ofwel, als ik de regels van het schrijven van een datum achterwege laat, 119. 11 September plus 119 is 8 januari, en dat was (in 1642) de sterfdag van Galileo Galilei, die destijds door zijn aanhankelijkheid aan de wetenschap ten koste van de religie de basis heeft gelegd voor de huidige problemen tussen Moslims enerzijds en decadente westerlingen anderzijds. Of zoiets.

Edit - ik zie opeens dat 8 januari ook de geboortedag is van Stephen Hawking, een van de grondleggers van de Snaartheorie die eerder dit topic is genoemd omdat die inderdaad alleen maar werkt bij multidimensionaliteit... wauw! Het werkt echt!
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_39873610
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:13 schreef DzjieDub het volgende:

[..]

Hetzelfde als op pagina 1 van dit topic. Maarre, tot nog toe heb je geloof ik bewezen dat de vier seizoenen redelijk constant verspreid over het jaar zijn, en dat je niet precies de omlooptijden van Mars en Venus weet (respectievelijk 686,98 en 225 dagen, samen dus op een haar na 912 in plaats van 911 dagen), en dat als je de juiste nummers weet te vinden en op diverse manieren bewerkt (soms wel met phi, soms niet) dat je dan achteraf met een afwijking van twee dagen op een min of meer belangrijke gebeurtenis uitkomt. Ik zeg achteraf, want geloof me, op elke dag gebeurt er wel iets wat de naam 'wereldnieuws' verdient. Dit is gewoon numerologie in een nieuw jasje gestoken. "911" wordt in het Nederlands geschreven als "11-9" ofwel, als ik de regels van het schrijven van een datum achterwege laat, 119. 11 September plus 119 is 8 januari, en dat was (in 1642) de sterfdag van Galileo Galilei, die destijds door zijn aanhankelijkheid aan de wetenschap ten koste van de religie de basis heeft gelegd voor de huidige problemen tussen Moslims enerzijds en decadente westerlingen anderzijds. Of zoiets.

Edit - ik zie opeens dat 8 januari ook de geboortedag is van Stephen Hawking, een van de grondleggers van de Snaartheorie die eerder dit topic is genoemd omdat die inderdaad alleen maar werkt bij multidimensionaliteit... wauw! Het werkt echt!
mars is afgerond 686,973 en Venus 224,68. De intersecte punten van de HD Tetrahedron geplaatst op de omloop van de aarde liggen op ongeveer 911 a 912 dagen. De meest exacte bepaling (geometrisch) is waarschijnlijk 911,747 dagen. feit is dat gedurende dag 911/912 Mars + Venus exact een jaar maken. In de ´breaking the code´thread beschrijf ik de 912 dagen patronen.
Ik geloof niet dat jouw voorbeeld gebaseerd is op controleerbare geometry
Albert Einstein
pi_39874593
Sinds de moord op de Libanese politicus Hariri op Hyper Dimensional Cube datum 14 februari 2005 zijn er een aantal patronen naar boven gekomen die ik beschreven heb in deze thread:

The Hariri Killing, Casus Belli WWIII ?
http://hddesign.forumup.nl/viewtopic.php?t=3&mforum=hddesign

Ik ga op de genoemde datums in die thread anticiperen in de toekomst, zoals ik dat al in het verleden gedaan heb. Ik heb speciale belangstelling gehad voor de periode 4 - 12 july omdat die gerealteerd waren aan de tsunami van 26 december 2004
Op symbolisch niveau was deze tsunami een 'grote vloed' gebeurtenis en ik verwachtte op 4 en 12 juli gerelateerde gebeurtenissen. 4 juli omdat die dag de tsumani op de 555 ontwakenings starttrigger had en 12 juli omdat die dag verbonden is op de Gulden Snede 911 gebaseerde spiraal.

zoals meerdere malen aangegeven in deze threads:
Hyperdimensional Dates and 911 patterns
http://hddesign.forumup.nl/viewtopic.php?t=8&mforum=hddesign

en

Breaking the Code
http://hddesign.forumup.nl/viewtopic.php?t=6&mforum=hddesign

lijken er een aantal belangrijke key datums te bestaan in de aanloop naar het einde van de maya kalender op 21 december 2012.

De belangrijkste thema's die een rol spelen lijken te zijn: exploratie van de ruimte en het misbruik van nucleaire kracht. Op de achtergrond is een potentie van een wereld oorlog aanwezig en ik heb het vermoeden dat de moord op Hariri een belangrijk key gebeurtenis is geweest die hiermee verbonden is. Van tevoren verwachtte ik problemen voor het amerikaanse vaste land en ik interpreteerde dat als een mogelijkheid van een aardbeving in the New Madrid breuklijn. Die interpretatie was niet correct maar er was wel degelijk een bedreiging van het het amerikaanse grondgebied op 4 juli: de lancering van de Koreaanse lange afstand rekatten die mogelijk nucleair kunnen worden uitgerust en die amerikaans grondgebied kunnen bereiken.

In bovengenoemde threads beschrijf ik ook de potentiele USA-Korea en/of China-Taiwan conflicten.
De lancering van de Koreaanse raketten met de 'grote vloed' gebeurtenis op de 'ontwakenings 'triggers is belangrijk.
Op 12 juli, de 911/ Phi dag na de tsunami viel israel Hezbolla aan, in een ander land. Uit de timing blijkt het belang.
De komede periode ga ik hier verder op anticiperen omdat de volgende ontwikkelingen met Syrie te maken zullen hebben. Op korte termijn 17 augustus en 8 september maar ik kom er uitgebreid op terug
Albert Einstein
pi_39877780
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:13 schreef DzjieDub het volgende:
Hawking is alles behalve een grondlegger van de snaartheorie. Hij is kosmoloog, en ik heb persoonlijk nog nooit 1 artikel van hem gezien wat over de snaartheorie gaat. Hij doet onderzoek op het gebied van quantumgravitatie en kosmologie. Hij heeft zover ik weet ook niet expliciet bijgedragen aan de ontwikkeling van de snaartheorie.
  zondag 16 juli 2006 @ 18:14:21 #117
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_39881550
quote:
Op zondag 16 juli 2006 15:33 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Hawking is alles behalve een grondlegger van de snaartheorie. Hij is kosmoloog, en ik heb persoonlijk nog nooit 1 artikel van hem gezien wat over de snaartheorie gaat. Hij doet onderzoek op het gebied van quantumgravitatie en kosmologie. Hij heeft zover ik weet ook niet expliciet bijgedragen aan de ontwikkeling van de snaartheorie.
Je hebt gelijk, mea maxima culpa. Snaartheorie is natuurlijk van Scherk en Schwarz.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_39941757
De Tsunami van december 2004 op de starttrigger bij de lancering van de spaceshuttle en een echte Tsunami bij de terugkeer
Albert Einstein
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:20:25 #119
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_40213564
tvp
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
pi_40236110
Wow..

zelf al een tijdje aan het aankloten met numerologie en synchroniciteit.. voor mijn gevoel werkt dit trouwens niet alleen op wereldwijde schaal Dutch.. persoonlijk ga ik vaak zat met een woord in mijn hoofd naar google, om vervolgens weer een nieuwe bron van informatie te ontdekken welke weer van alles en nog wat verklaart voor mij...

Brilliant dit, ik zal die links van je eens rustig bekijken.. this is looking very very interesting
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_40276179
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef DzjieDub het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, mea maxima culpa. Snaartheorie is natuurlijk van Scherk en Schwarz.
Die theorie is door zoveel mensen opgezet en ontwikkeld, dat je moeilijk kunt stellen dat ie van iemand is, denk ik
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:55:19 #122
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40276264
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:35 schreef Dutch. het volgende:
ik denk dat het mogelijkheden kan bieden om het wetenschappelijke en religieuze denken te combineren in een nieuw begrip van onze realiteit
iets als ID?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40276443
Het verhaal in de TS lijkt me meer een ingewikkelde omschrijving van hoe ideeen in de hersenen ontstaan.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:04:54 #124
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40276559
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Dutch. het volgende:
911 aardse dagen verbinden dus een Hyper Dimensionele Tetrahedron, op macro niveau o.a. zichtbaar gemaakt met 9/11 en de aanslag in Madrid. ook op nationall niveau is er zo'n 911 gebaseerde Gulden Snede werkzaam:

Ik heb hier van tevoren over gepubliseerd en ik heb aangegeven dat ik politieke ontwikkelingen verwachtte. De val val het kabinet is hier een rechtstreeks gevolg van
Eigenlijk zijn we dus ontoerekeningsvatbaar. Alles staat al vast. Aanslagen zijn al voorspeld, politieke gevolgen zijn voorspeld.
Is het menselijk gedrag dus niet meer van invloed. Of worden gebeurtenissen achteraf geinterpreteerd als voorspellingen?
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:06:43 #125
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40276613
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:29 schreef Dutch. het volgende:
De Tsunami van december 2004 op de starttrigger bij de lancering van de spaceshuttle en een echte Tsunami bij de terugkeer
Er gebeurt zoveel op de wereld dat er vast wel zulke gebeurtenissen zijn die samenvallen.
En is er geen enkele gebeurtnis die er mee in verband kan worden gebracht is dat juist de aanwijzing.
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')