Haushofer, het is geen volstrekte willekeur, het is herhaaldelijk toepassen van dezelfe principes die ook nog eens mogelijkheden bieden tot anticipaties op de toekomst. Willekeurige getallen kunnen dat niet, tenzij je alvast je wiskundecijfer van volgend jaar kan afleidenquote:Het is de volstrekte willekeur die het niet geloofwaardig maakt.
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het slap verhaaltje dat je probeert af te steken hiero?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:51 schreef Dutch. het volgende:
verhaal
Waarom gebruik je een tetrahedron? Waarom niet een andere geometrische vorm?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:45 schreef Dutch. het volgende:
omdat 911 dagen een verbinding maakt tussen 2 intersectie punten van een hyperdimensional tetrahedron.
Van alle planeten?quote:Phi omdat Phi mede de onderlinge verhoudingen van de omloopbanen van planeten beschrijft.
Ik dacht al dat je dat op basis van intuïtie deedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:49 schreef Dutch. het volgende:
ik gebruik maar een aantal basis principes maar hier komt ook 'intuitie' om de hoek kijken. Eerst komt de gedachte van een eventueel verband en als er dan rationeel naar gezocht wordt en het is inderdaad iets fundamenteels, dan wordt dat onmiddelijk duidelijk. Gebeurd dat niet dan is het waarschijnlijk een dood spoor
Stel dat er onderliggende cyclici zijn, dan hoeft dat toch niet veroorzaakt te worden door andere dimensies?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:02 schreef Dutch. het volgende:
als er inderdaad onderliggende cycli werkzaam zijn in onze realiteit, waar komen die dan vandaan?
Het valt me op dat je het begrip karma vaak gebruikt en alleen voorspellingen maakt op basis van voorgaande gebeurtenissen. Alsof je er vanuit gaat dat een bepaalde gebeurtenis niet op zichzelf staat maar nog een effect veroorzaakt in de toekomst.. ?quote:Op deze manier kunnen karmische relaties naar boven komen waar we normaal gesproken niet eens bij stil zouden staan. we zijn hier tenslotte om te leren toch![]()
Omdat dit artikel alle elementen en onderliggende thema's vermeld die door de 911 - Phi gebaseerde tijdspiraal verbonden wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:20 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het slap verhaaltje dat je probeert af te steken hiero?
Ik voel niet aan wat er precies gebeurd, ik krijg meer een idee over het onderliggende patroon dat gebeurtenissen met elkaar verbind. Er onstaat een idee en als daar dan rationeel over nagedacht wordt dan volgt er onmiddelijk een bevestiging. Het is niet zo dat ik eindeloos zit te zoeken naar verbanden, de intuitie geeft aan en de ratio bevestigd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar je voelt het dus aan wat er gebeurt??? Of hoe doe je dat?
Ik heb niet alles even duidelijk gelezen. Wat ik begrepen heb, dat is dat jij met waardes aan de slag gaat zoals phi.
Maar dan kun je toch ook een ingeving krijgen dat iets niet juist is. Een raar voorgevoel of niet?
Of bedoel je dat met de connectie aan andere dimensies? Dat die andere dimensie iets laat zien misschien. Of dat die andere dimensie ook als de toekomst gezien kan worden.
Ik weet het niet helemaal. Ik zal het topic straks nog eens helemaal doornemen.
De toekomst die in leven is op dit moment al, denk jij ook dat alles over 30 jaar al vast staat. Dat het over 30 jaar samen geperst gaat worden allemaal?
Over 30 jaar groeit alles nog sterker naar elkaar toe toch?
Als je het te offtopic vindt wat ik hier nu vermeld dan moet je het zeggen even.
Dat dus over 30 jaar nog beter te voorspellen is wat gaat gebeuren. Eventueel door een programma of berekening. Dat de toekomst dus meer voorspelbaar gaat zijn dus. Ook omdat het verleden alles al heeft meegemaakt. Dan kan de toekomst op een gegeven moment minder rampen naar voren laten komen. Of ontstaan dan nieuwe rampen?
Als alles al gebeurt is dus ook. Als het verleden alles al heeft meegemaakt. Wat blijft er dan over voor de toekomst?
quote:Just a short summary of hyper Dimensional dates:
Our Earth makes a turn around the sun of 360 degrees. When a hyper -tetrahedron is placed upon that circle our Earth is making, than the Tetrahedron intersection points can be determined. The interference points are placed 19.47 degrees above and below the line 90-270 degrees on the circle. So 90 dergrees + and - 19.47 degrees and 270 degrees + and - 19.47 degrees
or from the start of the year in our perspective: 90 degrees minus 19.47 = 70.53 times 365/360 = 71.5 days
In other words, our earth crosses the HD Tetrahedron ( originating from another dimension!) interference point in the eather 70.53 days after the start of the year.
This way the dates March 11-12 , April 21 , September 11 and October 21 are determined:
(90 - 19.47) times 365/360 = day 71.5 or March 12 +/- 1 day
(90 + 19.47) times 365/360 = day 111 or April 21 +/- 1 day
(270 - 19.47) times 365/360 = day 254 or September 11 +/- 1 day
(270 + 19.47) times 365/360 = day 293 or October 20 +/- 1 day
The other Platonic solids also give interference points or dates in our perspective, like the Cube dates for sinstance:
45 times 365/360 = day 45 or February 14 +/- 1 day
135 times 365/360 = day 137 or May 17 +/- 1 day
225 times 365/360 = day 228 or August 16 +/- 1 day
315 times 365/360 = day 319 or November 15 +/- 1 day
The Hyper Dimensional Geometry becomes visible within closed spheres in our 3d reality, such as the solar flares emitting around 19.47 North and South, Hawaii, Red spot on Jupiter etc. ( tetrahedron) or the Sumatra quake at Octahedron or Yellowstone at Cube.
When we talk about our perception of time and Hyper Dimensional design it's different. It's not within a 3D closed sphere, but the other way round, Earth travels through a point in (Hyper)space and the Tetrahedron or Cube etc unveils it's existence by Geometry
Als jouw voorspellingen dan ook hetzelfde opleveren als het resultaat van mijn materiaal, dan heb je gelijk. Dan heb ik net over van tevoren identificeren van gecodeerde tijdspatronen m.b.t. de dood van JP II en Arafat, de uitbraak van de vogelgriep, het identificeren van 7 juli 2005, de dood van Milosevic, de connectie tussen Beslan, 9/11 Bali bombing etc., herhaaldelijke juiste anticipaties m.b.t. de situatie rond Hariri/Syrie en vele andere voorbeelden. Het gaat erom dat dezelfde methodiek steeds weer gerelateerde gebeurtenissen aan het licht brengt. Dat is niet het geval met het roepen van zomaar wat getallen.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:03 schreef Maverick_tfd het volgende:
Die gebeurtenissen kan ik ook voorspellen mbv de verjaardag van mn moeder, de permeabiliteit van vacuum, de constante van Boltzmann en de leeftijd van koningin Beatrix..
Maw; het slaat nergens op wat je verteld.
Als jouw theorie werkelijk zulke cruciale dingen kan voorspellen was jij al multimiljardair en zou de wereld er heel anders uit zien. Dat zie ik zo ff niet gebeuren dus ik neem je hele praat met een kilo of wat zout...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:10 schreef Dutch. het volgende:
[..]
Als jouw voorspellingen dan ook hetzelfde opleveren als het resultaat van mijn materiaal, dan heb je gelijk. Dan heb ik net over van tevoren identificeren van gecodeerde tijdspatronen m.b.t. de dood van JP II en Arafat, de uitbraak van de vogelgriep, het identificeren van 7 juli 2005, de dood van Milosevic, de connectie tussen Beslan, 9/11 Bali bombing etc., herhaaldelijke juiste anticipaties m.b.t. de situatie rond Hariri/Syrie en vele andere voorbeelden. Het gaat erom dat dezelfde methodiek steeds weer gerelateerde gebeurtenissen aan het licht brengt. Dat is niet het geval met het roepen van zomaar wat getallen.
]http://www.debka.com/send_headline.php?hid=2789[/quote][/url]quote:Here's the anticipated Syria related info on HD Octahedron / Tetrahedron pole date July 2 ( +/- 1 day )
DEBKAfile Exclusive: Hamas politburo member Muhammed Nazal: “We shall keep the Israeli soldier alive but not release him without gain…nbsp;
July 2, 2006, 10:53 PM (GMT+02:00)
This assurance was delivered to the Qatari foreign minister Sheikh Jassem Ben Hama al Thaini, when he traveled to Damascus Saturday, July 1, at the request of US secretary of state Condoleezza Rice. She asked him to tell Syrian president Bashar Asad that he must expel Hamas hardline leader Khaled Meshaal and his command from Damascus.
Asad’s reply: “I don’t meddle in Palestine just as I don’t interfere in Iraq.…nbsp;
He added he is willing to throw Meshaal out, on one condition: that the Americans and Israelis let him return home.…nbsp; DEBKAfile adds: Since Meshaal’s family originates in the West Bank village of Silwad, that reply cut short the pressure on Asad to take a hand in the release of Corp. Gideon Shalit, the Israeli soldier kidnapped by Hamas.
The option of stepping up military pressure on Hamas at the Gaza end was again tossed back in the laps of Israeli prime minister Ehud Olmert and defense minister Amir Peretz.
[url=http://www.debka.com/send_headline.php?hid=2789
No Finger Lifted to Slow the Middle East Countdown to War Escalationquote:Israeli defense minister Amir Peretz said: “I advise Bashar Assad to open his eyes because the responsibility is laid at his door.† This threat against an incumbent ruler, blunt even by Middle East standards, referred to Hamas operations chief Khaled Meshaal working out of Damascus under the protection of Syrian military intelligence.
The trouble about this threat, apart from betraying the minister’s lack of experience in national crisis management, is that he joins a row of great world powers, who threatened the Syrian ruler with extinction and ended up backing off and leaving Bashar Asad sitting more firmly than ever on his presidential seat in Damascus.
Phi = gulden snede die je over ter wereld in de natuur terugziet. Zelfs in de verhoudingen van jouw eigen lichaamsdelen. Phi is een universele constante. Vandaar dat het ook niet meer dan logisch is dat Dutch deze constante gebruikt om bepaalde dingen uit te rekenen. Er zitten mij een beetje te veel 'toevalligheden' in deze berekeningen om toeval te zijn. Lees aub zijn forum/website eens door voordat je hier zomaar gaat zitten oordelen, zonder enig moeite gedaan te hebben om de stof te lezen/begrijpen. Natuurlijk kan Dutch niet alles verklaren en ook niet de toekomst voorspellen (nog niet iig) maar waarschijnlijk met behulp van ander, nog te onderzoeken, middelen kan hij dat straks misschien wel. (denk aan sacrale geometrie etc)quote:Op maandag 3 juli 2006 11:03 schreef Maverick_tfd het volgende:
Dat kan, maar dat maakt het nog niet geloofwaardiger... WAAROM gebruik je phi en WAAROM gebruik je bepaalde figuren en niet net een andere? Omdat het toevallig zo uitkomt voor jou? Of omdat er dan een betere uitkomst uitkomt?
Ga je gang...verbaas ons!quote:Die gebeurtenissen kan ik ook voorspellen mbv de verjaardag van mn moeder, de permeabiliteit van vacuum, de constante van Boltzmann en de leeftijd van koningin Beatrix..
Maw; het slaat nergens op wat je verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |