abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39385499
in wezen is wat ik doe niet erg ingewikkeld. het is gebaseerd op eenvoudige basisprincipes die niet ingewikkeld berekend zijn. Waarheid laat zich graag charmeren door eenvoud.

911 dagen verbinden dus een HD tertahedron en de Gulden Snede is o.a. gerelateerd aan de omloopbanen van Aarde, Mars en Venus ( mijn onderzoek is gaande, ik verwacht nog veel meer onderlinge verbanden m.b.t. de overige planeten)

wat dacht je hier van:

in aardse dagen: Mars jaar + Venus jaar = 911!

eenvoudig maar diepgaand en elementair
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
pi_39386840
Besef je wel dat je met een beetje gegoochel met getalletjes elk willekeurig getal tevoorschijn kan halen? Daar kun je natuurlijk consequenties aan binden, maar ik vind het, eerlijk gezegd, een beetje naief Je kunt hetzelfde doen met natuurconstantes, en er zijn inderdaad nogal es wat mensen geweest die daar allerhande dingen mee gingen concluderen. Daarbij snap ik niet hoe je dit in je verhaal betrekt:
quote:
De principes zijn gebaseerd op Hyper Dimensional Physics elementen, Platonische Geometrie toegepast op de bewegingen in ons zonnestelsel en dus onze perceptie van tijd, de Gulden Snede Phi ratio gerelateerd aan de omloop banen van planeten in ons zonnestelsel, etc.
pi_39386936
natuurlijk, maar rolt er een consistent ontwerp uit? niet met willekeurige getallen.
als je je er in verdiept dan al je zien dat het zeker niet naief is. dit materiaal is toepasbaar in verband met toekomstige gebeurtenissen
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
pi_39387168
Haushofer,
er zijn in het matriaal honderden voorbeelden te vinden om een indruk te krijgen maar als aangeeft waar je meer over wilt weten dan kan ik dat eerst uitleggen
Albert Einstein
pi_39387715
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Dutch. het volgende:
natuurlijk, maar rolt er een consistent ontwerp uit? niet met willekeurige getallen.
als je je er in verdiept dan al je zien dat het zeker niet naief is. dit materiaal is toepasbaar in verband met toekomstige gebeurtenissen
Maar hoe weet je voor welke gebeurtenis je welke berekening moet maken?

Ik citeer:
quote:
de moord op fortuin - 911 dagen later de moord op Theo van Gogh =>

911 / Phi = 563 dagen later: Ayaan Hirsi Ali draagt zetel in het parlement over
Waarom deel je door Phi? Waarom vermenigvuldig je het niet? Waarom was de moord op van Gogh dan niet 911/Phi aantal dagen later? Wat heeft 911 uberhaupt met Phi te maken? Oftewel, waarom maak je de berekening op deze manier?

Wat Haushofer ook al zei, je kan met getallen net zo lang rekenen totdat je de uitkomt krijgt die je wilt. Maak je niet gewoon berekeningen zodat het eindresultaat redelijk klopt met de datum die je voor ogen hebt?
quote:
de moord op Theo is 'starttrigger' van de affaire rond Ayaan die precies 555 dagen na de moord begon op 12 mei
De affaire Ayaan begon op 11 mei. De documentaire over Ayaan werd op 11 mei uitgezonden en al voor de uitzending was het nieuws uitgelekt dat Ayaan had gelogen.

Trouwens zijn de bronnen die je me in dit topic gegeven hebt helaas niet betrouwbaar aangezien je alle stukken op dezelfde dag hebt gepubliceerd en verwijst naar gebeurtenissen uit het verleden (ten opzichte van je postdatum).

En ik zie de link nog niet tussen andere dimensies en het voorspellen van de toekomst op basis van getallen?
pi_39388584
quote:
Waarom deel je door Phi? Waarom vermenigvuldig je het niet? Waarom was de moord op van Gogh dan niet 911/Phi aantal dagen later? Wat heeft 911 uberhaupt met Phi te maken? Oftewel, waarom maak je de berekening op deze manier?
omdat 911 dagen een verbinding maakt tussen 2 intersectie punten van een hyperdimensional tetrahedron. Phi omdat Phi mede de onderlinge verhoudingen van de omloopbanen van planeten beschrijft. Een spiraal gaat altijd naar binnen en naar buiten dus je kan ook naar gerelateerde gebeurtenissen zoekenterug in de tijd rond 911 vermenigvuldigd met Phi. Heb ik nog niet gedaan maar misschien is er iets interessants te vinden.

911 heeft ook numerologisch met Phi te maken, waar ook weer de samenhang met de omloop van planeten uit blijkt, in dit geval de omloop van Mars:

9/11 gebeurde op een HD Terahedron datum en is met 911 dagen verbonden met een andere HD Tetrahedron datum. De periode van September 11, 2001 tot het eind van de Maya kalender op 21 december is een periode van exact 6 Mars jaren in aardse dagen.

Dezelfde periode uitspiraliserend geeft 6666 aardse dagen.

De Gulden Snede onthult als het ware het intelligente verband tussen gebeurtenissen

911 en Phi zijn terugkerende sleutel elementen
Albert Einstein
pi_39388702
quote:
Maar hoe weet je voor welke gebeurtenis je welke berekening moet maken?
ik gebruik maar een aantal basis principes maar hier komt ook 'intuitie' om de hoek kijken. Eerst komt de gedachte van een eventueel verband en als er dan rationeel naar gezocht wordt en het is inderdaad iets fundamenteels, dan wordt dat onmiddelijk duidelijk. Gebeurd dat niet dan is het waarschijnlijk een dood spoor
Albert Einstein
pi_39388858
belangrijk is wanneer nieuws het bewustzijn van de mensen raakt en ik calculeer altijd met een marge van +/- 1 dag zoals ik boven heb uitgelegd. In feite gaat het over de positie die de aarde inneemt en die is waarschijnlijk langer geldig dan een dag.

Ik heb al het materiaal opnieuw op een eigen forum moeten herplaatsen omdat gedurende de afgelopen jaren al mijn materiaal verloren is gegaan. Ik publiceer al jaren op engelstalige forums die dan plotseling weer verdwenen. op die manier zijn er duizenden berichten met relevant materiaal verloren gegaan. Je moet dus niet kijken naar de postdatum van de berichten

Ik had maar weinig tijd om alles over te zetten want mijn voormalige homeforum kapte er plotseling mee.
Albert Einstein
pi_39389080
quote:
En ik zie de link nog niet tussen andere dimensies en het voorspellen van de toekomst op basis van getallen?
als er inderdaad onderliggende cycli werkzaam zijn in onze realiteit, waar komen die dan vandaan?
Wetenschappelijk gezien is er geen enkel verband tussen de gebeurtenissen die ik met elkaar verbind, met dezelfde basisprincipes. Dat is dus of volkomen toeval of totale onzin wat ik pretendeer. Je hoeft geen statisticus te zijn om te bereken dat de kans dat alles wat ik in het materiaal aangeef toeval zou zijn, uitermate klein is.

ik probeer niet de toekomst te voorspellen, want dat kan ik ook niet. ik probeer alleen onderliggende patronen te identificeren zodat wij een beter begrip kunnen krijgen over onze realiteit.

Op deze manier kunnen karmische relaties naar boven komen waar we normaal gesproken niet eens bij stil zouden staan. we zijn hier tenslotte om te leren toch
Albert Einstein
pi_39389619
Trouwens, anticipaties op toekomstige gebeurtenissen doe ik regelmatig. momenteel is er focus op de toestand in Oost Timor ( die ik eind mei al aangegeven heb met key datums ), het 'tsunami echo' tijdsframe vanaf vandaag tot 12 Juli, de spaceshuttle etc. Ook voor de komende maanden ga ik dat doen
Albert Einstein
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:55:10 #61
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_39390858
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:17 schreef Dutch. het volgende:
Trouwens, anticipaties op toekomstige gebeurtenissen doe ik regelmatig. momenteel is er focus op de toestand in Oost Timor ( die ik eind mei al aangegeven heb met key datums ), het 'tsunami echo' tijdsframe vanaf vandaag tot 12 Juli, de spaceshuttle etc. Ook voor de komende maanden ga ik dat doen
Wat voor anticipaties doe je dan precies?
pi_39390859
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Dutch. het volgende:
911 / Phi = 563 dagen later: Ayaan Hirsi Ali draagt zetel in het parlement over
Hoe kom jij op 563?

911/3.1415 is toch echt geen 563. Verbanden zoeken die er niet zijn en dan nog rekenfouten maken maakt het er niet geloofwaardiger op, TS.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:58:31 #63
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_39390968
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:02 schreef Dutch. het volgende:

[..]

als er inderdaad onderliggende cycli werkzaam zijn in onze realiteit, waar komen die dan vandaan?
Wetenschappelijk gezien is er geen enkel verband tussen de gebeurtenissen die ik met elkaar verbind, met dezelfde basisprincipes. Dat is dus of volkomen toeval of totale onzin wat ik pretendeer. Je hoeft geen statisticus te zijn om te bereken dat de kans dat alles wat ik in het materiaal aangeef toeval zou zijn, uitermate klein is.
Gezien de hoeveelheid dingen die er gebeuren is de kans dat je hier en daar grappige verbanden vindt daarentegen weer onzettend groot. De kans is inderdaad klein dat je precies die toevalligheden vindt, maar de kans dat je uberhaupt toevalligheden vindt ligt wel erg dicht bij 1. Met andere woorden: Ons heelal is erg complex en als je toevalligheden zoekt zul je ze geheid vinden.
Om dan te zeggen dat het meteen allemaal bijzonder en betekenisvol is gaat me wat ver.
quote:
ik probeer niet de toekomst te voorspellen, want dat kan ik ook niet. ik probeer alleen onderliggende patronen te identificeren zodat wij een beter begrip kunnen krijgen over onze realiteit.
Ik wil niet oneerbiedig doen maar ik heb eigenlijk juist het idee dat je die grip volledig kwijt bent bij vlagen.
pi_39391169
quote:
Hoe kom jij op 563?

911/3.1415 is toch echt geen 563. Verbanden zoeken die er niet zijn en dan nog rekenfouten maken maakt het er niet geloofwaardiger op, TS.
je bent in de war met Pi

Phi is de Golden mean, de Gulden Snede en staat voor 1.61803399

911 / 1.61803399 = 563 dagen ( afgerond)
Albert Einstein
pi_39391234
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef Dutch. het volgende:

[..]

je bent in de war met Pi

Phi is de Golden mean, de Gulden Snede en staat voor 1.61803399

911 / 1.61803399 = 563 dagen ( afgerond)
Oh ik dacht dat het een typfout was, excuus
pi_39391396
quote:
Wat voor anticipaties doe je dan precies?
In principe levert het systeem van 'trigger datums' alternatieve kalenders op, wellicht vergelijkbaar met wat de Maya's deden, die hadden er wel een stuk of 30 geloof ik dus ik ben er nog niet

In principe kan ik van iedere willekeurige toekomstige dag een 'podium' schetsen van mogelijkheden van gerelateerde gebeurtenissen. Het is wel een tijdrovende aangelegenheid dus ik doe dat als er aanleiding voor is. Naast het systeems van alternatieve kalenders zijn er ook de reeds geidentificeerde tijdsgecodeerde patronen die doorlopen, lopende Gulden Snede gebaseerde tijds spiralen en langlopende patronen. Een voorbeeld van een langlopend patroon is WW I karma gerelateerd aan de moord op de Libanese politicus Hariri. Ik kom hier zeker op terug in de nabije toekomst
Albert Einstein
pi_39391474
quote:
Gezien de hoeveelheid dingen die er gebeuren is de kans dat je hier en daar grappige verbanden vindt daarentegen weer onzettend groot. De kans is inderdaad klein dat je precies die toevalligheden vindt, maar de kans dat je uberhaupt toevalligheden vindt ligt wel erg dicht bij 1. Met andere woorden: Ons heelal is erg complex en als je toevalligheden zoekt zul je ze geheid vinden.
Om dan te zeggen dat het meteen allemaal bijzonder en betekenisvol is gaat me wat ver.
Behalve als van te voren wordt aangegeven dat er iets gaat gebeuren dat verband houdt. Daarom concentreer ik mij op toekomstige gebeurtenissen omdat het achteraf minder waarde toevoegd
Albert Einstein
pi_39391497
No problem Maverick
Albert Einstein
pi_39391814
quote:
Ik wil niet oneerbiedig doen maar ik heb eigenlijk juist het idee dat je die grip volledig kwijt bent bij vlagen
dat is begrijpelijk omdat wij niet gewend zijn om zo te denken. Het lijkt alsof het allemaal ongeloofwaardig is en een samenraapsel van toevalligheden maar dat is niet zo. Iedereen kan rationeel de beweringen checken en zijn of haar conclusies trekken.

Misschien is het juist zo dat wij allemaal het juiste begrip van onze realiteit nog niet te pakken hebben omdat wij onszelf zo beperken en niet kunnen accepteren dat er meer werkzaam is buiten ons verstand.

Geloof mij maar dat ik ook heel veel moeite heb gehad om mijn rationele denken aan te passen en om het bestaan van eventuele dimensionele invloeden te accepteren
Albert Einstein
pi_39392766
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:57 schreef Dutch. het volgende:
Wat consistent is, dat verschilt per persoon. Ik zie consistent niet als "doe wat willekeurige berekeningen en kom op getallen uit die je kunt associeren met gebeurtenissen". Geef me een krat bier en een vrije avond en ik kan met behulp van de natuurconstantes de moord op Kennedy voor je uitrekenen. Zegt zoiets iets? Neuh, ik denk het niet. Ik had er net zo goed mijn gemiddelde wiskundecijfer mee uit kunnen rekenen. Het is de volstrekte willekeur die het niet geloofwaardig maakt. Jij vertaalt het echter in consistentie, en da's je goed recht hoor. Kan het zelf alleen niet zo serieus nemen, door bovenstaande argumenten.
pi_39392992
dat mag Haushofer, de tijd is onze grootste vriend in deze. als je de ontwikkeling blijft volgen dan weet ik zeker dat je je standpunt zult nuanceren
Albert Einstein
pi_39393143
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:08 schreef Dutch. het volgende:
dat mag Haushofer, de tijd is onze grootste vriend in deze. als je de ontwikkeling blijft volgen dan weet ik zeker dat je je standpunt zult nuanceren
Ik denk het niet, want ik heb al heel veel sites als die van jou doorgelezen, en niet alleen op dit gebied. De ene pretendeert wat wetenschappelijker te zijn dan de andere, maar ze kunnen mij niet overtuigen. Maar je gaat niet inhoudelijk in op mijn post
  vrijdag 30 juni 2006 @ 15:20:41 #73
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39393311
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef Dutch. het volgende:
Dat zou ik wel interessant vinden Atuniel
....De trancetoestand en je aandacht richten helpen persoonlijke verstorende invloeden uit de weg te ruimen, teneinde een helder kanaal te creeren. Om te channelen verhoog je als je een trancestaat bereikt je frequentie en verlagen wij de onze om afstemming te bereiken. Het is niet excacte energetische overeenstemming maar een complementaire. Wj creeren electromagnetische velden in onze dimensie die lijken op de jouwe in jullie dimensie, als we deze beide energievelden afstemmen kan er een transmissie plaatsvinden...

...wij zijn in staat zowel in de vierde dimensie als ook de vijfde en hogere dimensies te verblijven. We hebben ons verder ontwikkeld voorbij de Causale dimensie en komen nu uit wat jullie de Multidimensionale werkelijkheid noemen...

..er zijn leraren in iedere dimensie van de werkelijkheid. Wij vinden het vooral belangrijk dat je gids voldoende vaardigheden heeft, toegewijd is, en in staat je te assisteren bij je spirituele groei...

Dit sluit nmi wel aan bij jou OP.

pi_39393548
quote:
Ik denk het niet, want ik heb al heel veel sites als die van jou doorgelezen, en niet alleen op dit gebied. De ene pretendeert wat wetenschappelijker te zijn dan de andere, maar ze kunnen mij niet overtuigen. Maar je gaat niet inhoudelijk in op mijn post
Als je de tijd en moeite neemt om je in de materie te verdiepen dan kan jij zelf bepalen of het consistent is of niet, dat kan jij alleen zelf uitmaken.

ik ben wel benieuwd naar die andere sites want ik heb er wel veel gezien die bepaalde raakvlakken hebben maar geeneen die gaat over hyperdimensional Physics toegepast op intelligente patronen in onze realiteit
Albert Einstein
pi_39393632
bedankt Atuniel, hoewel de trance toestand bij mij niet van toepassing is, begrijp ik wel het principe
Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')