Power Paintbrush it is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net New Mario en Kirby Canvas Curse (weet de EU name nog steeds niet, ondanks dat ik hem gekocht heb) gekocht. Allebei super games!
Wij kunnen niet weten welke games jij gaat kopen en waar je van houdt. Dus het ligt helemaal aan jezelfquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:33 schreef McGilles het volgende:
Aangezien mijn gamecube al maanden lang stof staat te happen, denk ik toch eraan om een DS aan te schaffen, is dit een slimme keus of denken jullie dat dat ding snel naast mijn cube komt te liggen?
Ik heb het spel precies 1 jaar geleden gekocht bij Gameshop Twente in Hengelo.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net New Mario en Kirby Canvas Curse (weet de EU name nog steeds niet, ondanks dat ik hem gekocht heb) gekocht. Allebei super games!
Ik zou het doen... ik heb jaren een GC gehad, maar toen verkocht voor een XBOX, mede omdat je die kon ombouwen tot mediacenter...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:33 schreef McGilles het volgende:
Aangezien mijn gamecube al maanden lang stof staat te happen, denk ik toch eraan om een DS aan te schaffen, is dit een slimme keus of denken jullie dat dat ding snel naast mijn cube komt te liggen?
Kopen dus, maar met welke games?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:14 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik zou het doen... ik heb jaren een GC gehad, maar toen verkocht voor een XBOX, mede omdat je die kon ombouwen tot mediacenter...
Toch waren de XBOX-games niet geweldig... Ik speelde wel eens Burnout, Psychonauts maar verder was het allemaal niet echt boeiend... het miste "Het Nintendo Gevoel", oftewel de "N-factor".
Ik heb afgelopen woensdag een DS gekocht en ben er tot nu toe erg blij mee, mede door de originaliteit van de games en de uitstekende, verfrissende implementatie van het touchscreen.
Kopen!![]()
Een lijst in de OP zou wel makkelijk zijn met top games!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:42 schreef BMH het volgende:
AUB geen lijstjes meer!!!! In iedere topic staat 20x het zelfde lijstje.
Was @ strand vandaag, vandaar late reactie: 137,- euro was bij MM Rdam Centrum, bij MM Alexandrium wassie zelfs 135 euro ivm een nieuwe, concurrerende zaak die em voor 139,- verkocht. Dus iedereen daar in de buurt, sla je slagquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Een lijst in de OP zou wel makkelijk zijn met top games!![]()
Krijg net een telefoontje kan een nieuwe DS Lite met NSMB&BrainT voor 200E kopen twijfel is dit een goede deal ?? of kan het goedkoper?
@ GokuSFE welke MM ?????
Hierquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik heb net een DS lite met Tony hawk, Mario 64 en tetris gekocht. Maar online gaan lukt nietAls ik de verbinding wil testen krijg ik error 52000. Weet iemand wat ik nu moet doen?
Kun je net zo goed via Bartsmit.nl kopen volgens mijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Een lijst in de OP zou wel makkelijk zijn met top games!![]()
Krijg net een telefoontje kan een nieuwe DS Lite met NSMB&BrainT voor 200E kopen twijfel is dit een goede deal ?? of kan het goedkoper?
@ GokuSFE welke MM ?????
Helemaal nieuw bij de groothandel dus met garantiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kun je net zo goed via Bartsmit.nl kopen volgens mijIS hij echt helemaal nieuw, inclusief bonnetjes, garantie en nooit geopend? Anders moet je er zeker nog wat af kunnen pingelen. Denk er ook aan dat als je er eentje overkoopt dat je dan misschien veel moeite gaat krijgen mocht je een dode pixel of zoiets dergelijks ontdekken.
Broer?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn zusje is helemaal blij met dr DS en MarioZe zit al in W5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |