abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juli 2006 @ 01:57:54 #226
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39440461
quote:
Op zondag 2 juli 2006 01:48 schreef Frutsel het volgende:
Israel zou het zowiezo flikken denk ik, als ze er niet diplomatiek uitkomen en/of de Amerikanen het niet doen...
Tactisch gezien hebben de Amerikanen hun handen vol aan Irak. Die kunnen geen uprise van extra geweld gebruiken door Iran aan te vallen. Israel speelt hoog spel. Door het gebouw van de PM plat te gooien met militaire wapens. Dit is toch wel een graadje erger dan de bulldozer-aktie toen Yasser Arafat er nog zat.

Ik ben erg benieuwd naar de reakties van de andere landen morgen in het [NWS]. Sommige zullen not-amused zijn dat weet ik nu al.
  Moderator zondag 2 juli 2006 @ 02:05:22 #227
8781 crew  Frutsel
pi_39440611
quote:
Op zondag 2 juli 2006 01:57 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Tactisch gezien hebben de Amerikanen hun handen vol aan Irak. Die kunnen geen uprise van extra geweld gebruiken door Iran aan te vallen. Israel speelt hoog spel. Door het gebouw van de PM plat te gooien met militaire wapens. Dit is toch wel een graadje erger dan de bulldozer-aktie toen Yasser Arafat er nog zat.

Ik ben erg benieuwd naar de reakties van de andere landen morgen in het [NWS]. Sommige zullen not-amused zijn dat weet ik nu al.
Kewl: Live SonicBoom op CNN

Mwah..plat gooien is een groot woord. Volgens de beelden op CNN lijkt er niet veel schade te zijn. Lijkt me eerder een waarschuwing aan de leiding van Hamas...

Zo gauw de Amerikanen en Britten weg zijn uit Irak , zal Iran daar zowiezo een grote vinger in de pap krijgen. Dat gebeurd nu in mindere mate, maar het gebeurd zeker al. Over Iran gesproken... er is weinig nieuws over het aanbod van de EU+Rusland+China+VS qua nuke-techs... ze rekken weer tijd
  † In Memoriam † zondag 2 juli 2006 @ 14:01:09 #228
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39448107
HUMAN RIGHTS COUNCIL DECIDES TO HOLD SPECIAL SESSION ON HUMAN RIGHTS IN PALESTINE AND OTHER OCCUPIED ARAB TERRITORIES

The Human Rights Council this afternoon held the last meeting of its first session, adopting decisions and resolutions on, among others, the human rights situation in Palestine and other occupied Arab territories and the incitement to racial and religious hatred, and the promotion of tolerance. It also adopted two statements by the President on hostage-taking, and on the entry into force of the Optional Protocol to the Convention against Torture and Other Cruel, Inhuman, or Degrading Treatment or Punishment. In addition, the Council adopted its framework for a programme of work of the Council for the next year.

verder -> United Nations Human Rights Council
  zondag 2 juli 2006 @ 14:06:37 #229
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39448229
quote:
Op zondag 2 juli 2006 01:44 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Misschien hebben ze slecht gemikt en zijn ze ergens anders terecht gekomen ?

Of is het zoiets als ..
Iemand heeft ruzie gehad met een agent
Ik hoorde van mijn buurman dat iemand heeft een steen gegooit naar een agent
Heb je het gehoort?...iemand heeft stenen gegooit naar een agent ,ik heb het zelf gezien (stel ik ben moslim )
De lokale krant : Moslims hebben stenen naar agenten gegooit ,1 agent werd
bijna geraakt
Regionale krant :Grote groepen met knuppels en messen bewapende radicale moslims hebben agenten en burgers aangevallen
De telegraaf ( ) Burgeroorlog in Amsterdam
NOS ....Een niet nader bepaalde groep jongeren van onbekende afkomst heeft gevochten met een niet nader te noemen groep agenten ,er waren geen getruigen ...die bereid waren te getuigen

Waarmee ik wil aantonen dat een verhaal vaak zijn eigen leven gaat leiden vooral als bepaalde kranten nieuwsgeil worden

gdv,,,.
De ervaring met mijn Haagse Courant was juist dat, wanneer het moslims betrof, de problemen werden bagataliseerd of gewoon helemaal niet terug kwamen in de krant. Wel kwamen er tendentieuze, anti-christelijke pro-moslim opinie van de redacteurs naar voren, waarop ik mijn vader de krant heb laten opzeggen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_39448565
EDIT: Meki, probeer het maar eens anders te formuleren en gebruik dan geen onzintermen. En zorg ook dat je het verschil tussen het legersysteem van Israel en het Naziregime even doorneemt.

[ Bericht 86% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 02-07-2006 14:34:26 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 2 juli 2006 @ 14:30:35 #231
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39448695
Ja, als je gelooft dat de palestijnen niets hebben gedaan om deze gebeurtenissen te verdienen is het best vergelijkbaar. Maar daar is natuurlijk geen sprake van.
pi_39448796
Sorry Pracissor, verkeerde handeling uitgevoerd, had beter kunnen editten.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  zondag 2 juli 2006 @ 14:38:20 #233
93744 Finder_elf_towns
pi_39448844
quote:
Op zondag 2 juli 2006 01:42 schreef Drugshond het volgende:
Erg foute actie van Israel op dit moment. De weg naar een diplomatieke oplossing wordt zo vakkundig omzeep geholpen ?!
En hoe zullen Syrie en Iran reageren (laat staan de rest van de wereld) ?!
Who cares. Als ze wat proberen wordt het gewoon weer een herhaling van 1973.
  zondag 2 juli 2006 @ 14:40:20 #234
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39448873
quote:
Op zondag 2 juli 2006 14:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Sorry Pracissor, verkeerde handeling uitgevoerd, had beter kunnen editten.
NP.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  zondag 2 juli 2006 @ 14:52:31 #235
93744 Finder_elf_towns
pi_39449079
quote:
UK Islamists: Make Jihad on Israel

British Jihad group declares 'Israel is cancer, Islam is answer,' calls on followers to carry out holy war
Yaakov Lappin

Radical Muslims in Britain have blasted Hamas for failing to carry out a "real" Islamic holy war, and have called for a Jihad against Israel following the recent escalation of the Israeli – Palestinian conflict in the Gaza Strip. A number of British-based Muslim organizations have in recent days called on followers to wage war on Israel.

"What the Jews are doing in Palestine today will no doubt disturb any true Muslim," a statement authored by 'Abdul Aziz al-Dimashqi' said on the website of the Saved Sect group.

"However, what hurts us equally as much is to see the Muslims in Palestine calling for an independent Palestinian state, Palestinian constitutions, man-made law, democracy, freedom and so on. Hamas… have no intention of establishing the sharia (Islamic code), and are only concerned with having their own nationalistic state," the statement said.

In a direct warning to Hamas, the Jihadists organization wrote: "The Messenger of Allah also promised humiliation and disgrace for those who abandon jihad and become busy with the worldly life and seeking wealth."

The group also said that there few "real mujaahideen (holy fighters) in Palestine at the moment."

Calling on Muslims around the world to answer the call for jihad, the statement concluded: "If a terrorist is a person who resists occupation, calls for the implementation of Islam and fights for his rights, then we are terrorists."

In an earlier statement, the same group said that "Israel is a cancer, Islam is the answer."

During protests against the Danish cartoons of Islam's prophet, Muhammad, members of the organization held similar signs declaring that "Europe is a cancer." British police have since made a number of arrests of those suspected of organizing the demonstration.

'Fight, don't boycott'

"The only solution and divine method to liberate Muslim land is jihad. Jihad, in sharia, means fighting, not boycotting Coca-Cola or Fanta, and definitely not voting for man-made laws – as suggested by many hypocrites," the Saved Sect declared.

The organization also said that Jihad was a means to bring about its long-term vision of an enormous Islamic state occupying the whole of the Middle East.

"The Khilaafah (Islamic state) is undoubtedly the permanent solution for the Muslim Ummah," the statement said.

In pro-Jihad forums used by British Muslims, anti-Israel hatred peppered discussions.

"I'm so fed up with these dirty, filthy Israeli dogs. May Allah curse them and destroy them all, and may they face the same fate as Banu Qurayzah!" Wrote one user on the Muntadaa Islamist forum.

Qurayzah was the name of a seventh century Jewish tribe living in the Arabian Peninsula whose members were said to be killed by Islam's prophet.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3269847,00.html

Maar goed, gezien de boodschap kan ik de hele tekst wel in vette letters zetten.
pi_39449723
Carte blanche voor het IDF door Olmert

Go, go,go IDF en daarna weer lekker voetbal kijken in de tenten met airco en frisdrank
  † In Memoriam † zondag 2 juli 2006 @ 15:38:48 #237
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39449923
- Militaire bezetting
- Annexatie van bezet gebied
- Etnische zuiveringen
- Collectieve straffen
- ...

Mwah..

[ Bericht 60% gewijzigd door NorthernStar op 02-07-2006 16:06:58 ]
pi_39450166
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:38 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

- Militaire bezetting
- Etnische zuiveringen
- Collectieve straffen
- ...

Mwah..
Eerste twee zijn niet ongewoon, en zeker niet uitgevonden door het naziregime, 3) trouwens ook niet maar ik zie ook niet waar Israel zich daar aan schuldig maakt. En het collectieve straffen is ook niet echt uniek.

Plus dat dit meer politieke insteken zijn dan dat het de overeenkomsten aantoont tussen de Israeli's en de Nazi's lettend op hun defensiestructuur , zeker in betrekking tot het gegeven voorbeeldje van geval Putten.

En ik zie liever domme termen niet verschijnen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  zondag 2 juli 2006 @ 16:06:48 #239
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39450509
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:38 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

- Militaire bezetting
- Etnische zuiveringen
- Collectieve straffen
- ...

Mwah..
Ik denk dat je in de war bent met Sudan.
pi_39450619
Alles is geoorloofd volgens Olmert om de soldaat terug te halen. Hij bedoelt echt álles. Hij zegt het ná bombardering van bruggen, een electriciteitscentrale en overheidsgebouwen. Ik ben benieuwd hoe het Israelische leger zich nu gaat uitleven.
Nee, nazi's zijn ze niet maar gedragen zich er wel naar. Want als Israel het doet dan is het goed.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_39450698
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:11 schreef Mikrosoft het volgende:
Alles is geoorloofd volgens Olmert om de soldaat terug te halen. Hij bedoelt echt álles. Hij zegt het ná bombardering van bruggen, een electriciteitscentrale en overheidsgebouwen. Ik ben benieuwd hoe het Israelische leger zich nu gaat uitleven.
Nee, nazi's zijn ze niet maar gedragen zich er wel naar. Want als Israel het doet dan is het goed.
Ik hoop eerlijk gezegd dat Nederland precies datzelfde zou doen voor een NL soldaat in dezelfde situatie als men er van uit kan gaan dat de ingevangengenomene niet volgens het oorlogsrecht wordt behandeld.
( zo das beter dan quoten )
pi_39450961
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik hoop eerlijk gezegd dat Nederland precies datzelfde zou doen voor een NL soldaat in dezelfde situatie als men er van uit kan gaan dat de ingevangengenomene niet volgens het oorlogsrecht wordt behandeld.
En als het Israelische leger gaat martelen om mensen aan het praten te krijgen? Ze hebben immers carte blanche nu.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  † In Memoriam † zondag 2 juli 2006 @ 16:26:08 #243
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39450981
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

WTF heeft het vernietigen van de infrastructuur te maken met een 'reddingsoperatie' voor een gevangen soldaat?

Of het ontvoeren van het halve democratisch gekozen parlement en regering?
pi_39451030
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

WTF heeft het vernietigen van de infrastructuur te maken met een 'reddingsoperatie' voor een gevangen soldaat?

Genoeg, strategische doelwitten.
  zondag 2 juli 2006 @ 16:31:06 #245
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_39451098
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat je geen schurkenstaat naast je duldt.
pi_39451099
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:25 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

En als het Israelische leger gaat martelen om mensen aan het praten te krijgen? Ze hebben immers carte blanche nu.
Heel simpel, Martelen is verboden is mij altijd geleerd, net als jezelf dood voordoen. Hoort niet bij het spelletje thuis. Dus mag niet.
  zondag 2 juli 2006 @ 17:10:50 #247
89730 Drugshond
pi_39451887
Ter vergelijking... pak het conflict tussen de IRA/Britse troepen erbij.
England heeft het nooit in zijn hoofd gehaald om de infrastuktuur van N-ierland kapot te maken. In plaats van de daders op te sporen maken ze nu ineens de hele bevolking slachtoffer. En de term carte blance , gaan ze nu iedereen vogelvrij verklaren ?
  † In Memoriam † zondag 2 juli 2006 @ 17:11:35 #248
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39451905
Is this the beginning of "Transfer" in Gaza?

It is the duty of Israeli leaders to explain to public opinion, clearly and courageously, a certain number of facts that are forgotten with time. The first of these is that there is no Zionism, colonialization, or Jewish State without the eviction of the Arabs and the expropriation of their lands." - Ariel Sharon, Agence France Presse, November 15, 1998.

The invasion of Gaza has nothing to do with the kidnapping of an Israeli soldier or even with Hamas' rise to power. It is simply a continuation of the same, unalterable policy of annexation through brutality and subjugation. This is simply the latest chapter in Israel's ongoing confiscation of Palestinian land.

The immensity of "Operation Summer Rain", suggests that plans have been in place for quite some time and that the aims may be farther reaching than is now apparent.

Could this be the beginning of "Transfer"; the Israeli scheme to force Palestinians off their land by creating (as Rabin said) "conditions which would attract natural and voluntary migration"?

It's very possible. The intentional destruction of electric power plants, water lines, bridges, and other vital infrastructure, as well as the cutting off of food, financial resources and medical supplies, indicate that Israel is tightening the noose on the Palestinians in an effort to make life untenable in the West Bank and Gaza. Why else would they unleash their venom against objects that are in no way related to the kidnapping of the soldier and, probably, only put him in greater danger?

Israel is doing whatever it can to make human survival impossible in the occupied territories. It is paving the way for a second Palestinian Nakba.
  zondag 2 juli 2006 @ 17:13:31 #249
89730 Drugshond
pi_39451937
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:31 schreef dancemacabre het volgende:
Dat je geen schurkenstaat naast je duldt.
Wat heeft die muur dan nog voor zin ?. Wij kunnen wel bij jullie op de koffie maar andersom niet.
pi_39451940
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:10 schreef Drugshond het volgende:
Ter vergelijking... pak het conflict tussen de IRA/Britse troepen erbij.
England heeft het nooit in zijn hoofd gehaald om de infrastuktuur van N-ierland kapot te maken. In plaats van de daders op te sporen maken ze nu ineens de hele bevolking slachtoffer. En de term carte blance , gaan ze nu iedereen vogelvrij verklaren ?
Euh, Drughond, ga een terug in de geschiedenis. De Black and Tans hebben bijv. behoorlijk huisgehouden in Ierland begin 20 ste eeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')