quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:17 schreef spooky1234 het volgende:
"My hair is on fire, my hair is on fire, my hair is on fire!"
Dat is ook van 2 stupid dogs..quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:30 schreef Kings het volgende:
"Ohh how cute.... BUT ITS WRONG!"
Cow and chicken
dat dansje is uber!quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:47 schreef hemmes het volgende:
Hubbah hubbah hubbah!
DO THE MONKEY WITH ME!!!
beide van Johnny Bravo.
Dat is met Adam West. Adam West speelde Batman in de TV-serie uit de jaren 60.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:39 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Johnny Bravo (als-ie samen met die james bond wannabe een aflevering lang optrekt)
James bond guy: "Hey Jimmy!"
Johnny: "It's Johnny."
"James Bond-guy: "Bob."
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:39 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Johnny Bravo (als-ie samen met die james bond wannabe een aflevering lang optrekt)
James bond guy: "Hey Jimmy!"
Johnny: "It's Johnny."
"James Bond-guy: "Bob."
Meisje = nerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:17 schreef spooky1234 het volgende:
Johnny en een meisje botsen en meisje verliest haar bril en johnny is zijn sunglasses kwijt.
Meisje: My glasses, my glasses! I can't see without my glasses!
Johnny: My glasses, my glasses! I can't be seen without my glasses!
En is nu de burgemeester van Quahog in Family Guy.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is met Adam West. Adam West speelde Batman in de TV-serie uit de jaren 60.
ging dat niet iets van:quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:20 schreef Masterneeter het volgende:
En uiteraard Mojo Jojo maar die ga ik niet quoten, dat is ff teveel werk![]()
Adam west: 'To the adamwestmobile'quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:48 schreef hemmes het volgende:
En ook onvergetelijk de aflevering met Bravo en Adam West, in the search for the MolePeople!
Ja die heb ik wel een paar keer gezien, uiteindelijk belandt hij op de maan!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:41 schreef Ienepien het volgende:
I'm huuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrdingggggg!!!
Cow die zich aansluit bij een kudde koeien.![]()
En kent iemand nog de Cartooncartoon met dat ratje die op straat leeft en het zo koud heeft. Vervolgens vindt hij een dekentje waar hij een tijdje achteraan jaagt:
My blankey!
(roep ik ook nog steeds regelmatig....)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |