Is dat nou een pisvlek in z'n broek?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:58 schreef Canisfire het volgende:
Naar aanleiding van deze quote van onze Dikke vriend :
[afbeelding]
Die tafelpoot kan voor gezichts bedrog zorgenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
Sebasser heeft er schijt aan zegt 'ie![]()
Kost maar lekker verder
Jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat nou een pisvlek in z'n broek?
neh, ik had gewoon ff wat aangetrokken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Maar dat Dommelsch t-shirt was gratis neem ik aan? Je had je niet eens even fatsoenlijk gekleed voor deze speciale aangelegenheid?
Tis ook heel belangrijk zo'n meeting jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Maar dat Dommelsch t-shirt was gratis neem ik aan? Je had je niet eens even fatsoenlijk gekleed voor deze speciale aangelegenheid?
Wat dan? Heb je tegen een meisje jongen aangedanst?quote:
Jaquote:
Oh, god ja, ik zou er een moord voor doen hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tis ook heel belangrijk zo'n meeting ja
Dat kan natuurlijk niet he als je naar een meeting gaat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neh, ik had gewoon ff wat aangetrokken.
Je was eindelijk eens in de buurt van een (semi) lekkerwijfquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, god ja, ik zou er een moord voor doen hoor.
Let eens op de rest van die broekspijp ?quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:25 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Keep the soul alive![]()
D: D: D:
![]()
: D: D: ::') :'*( L:') ROFLPANTO?FFEL
![]()
!111!!!!!1
Neh.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als je mensen niet kent wil je er toch een beetje stijlvol uitzien, dan trek je toch niet zomaar iets uit de kast, daar denk je toch overna?
Ludo .. je zegt het zelf al.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als je mensen niet kent wil je er toch een beetje stijlvol uitzien, dan trek je toch niet zomaar iets uit de kast, daar denk je toch overna?
Waarom zou dat niet ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:24 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet he als je naar een meeting gaat.
Je hebt die hele pijp ondergepist toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Let eens op de rest van die broekspijp ?
die is net zo donker, let nu eens op de andere broekspijp..
hoe kan die zoveel lichter zijn dan die andere als het een pisvlek zou moeten zijn ?
Je draagt een ouderwetse slip en je piemeltje zat in de natte broekspijp toen je moest plassenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Let eens op de rest van die broekspijp ?
die is net zo donker, let nu eens op de andere broekspijp..
hoe kan die zoveel lichter zijn dan die andere als het een pisvlek zou moeten zijn ?
Omdat je nieuwe mensen gaat meeten, mischien ook omdat je naar buiten gaat?quote:
hihiquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ludo .. je zegt het zelf al.
Denken.. moet je kijken hoe die er uit ziet![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:28 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Keep the soul alive![]()
D: D: D:
![]()
: D: D: ::') :'*( L:') ROFLPANTO?FFEL
![]()
!:D 111!!!!!1
In dat geval is plastische chirurgie een geweldig verjaardagscadeau voor deze jongenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:28 schreef MrSASO het volgende:
De eerste indruk is altijd het beste.
*grinnik*quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval is plastische chirurgie een geweldig verjaardagscadeau voor deze jongen
Joh, laten nu met zijn allen nieuwe grapjes bedenken over mijn uiterlijk ok ?quote:
Straks klaagt Sebas ons allemaal aanquote:
Dat gaat nogal ver.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval is plastische chirurgie een geweldig verjaardagscadeau voor deze jongen
Oh, ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Straks klaagt Sebas ons allemaal aan![]()
Een snitch bovendien ik vroeg het net aan je op msn eiquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joh, laten nu met zijn allen nieuwe grapjes bedenken over mijn uiterlijk ok ?
de drie die we nu hebben gehad zijn nu wel genoeg uitgemolken.
Tevens een kuttopic, foto van mij geplaatst zonder toestemming, wat verboden is trouwens..
Oeh, noem me nu maar wat je wilt..
Je hebt wel gelijk, maar goed.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat gaat nogal ver.
Laten we eerst maar beginnen met een nieuw kapsel en nieuwe kleren.
Want wat hij aanheeft kan echt niet, en meisjes versieren kun je helemaal vergeten met zo`n kapsel en kledingstijl.
Je moet het niet zo serieus nemenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joh, laten nu met zijn allen nieuwe grapjes bedenken over mijn uiterlijk ok ?
de drie die we nu hebben gehad zijn nu wel genoeg uitgemolken.
Tevens een kuttopic, foto van mij geplaatst zonder toestemming, wat verboden is trouwens..
Oeh, noem me nu maar wat je wilt..
Jij vroeg mij wat op MSN ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Een snitch bovendien ik vroeg het net aan je op msn ei![]()
Mah nee, het is gewoon een wel lachwekkend hoe iedereen tegen de policy ingaatquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet het niet zo serieus nemen
Soort van Mustard_Man makeover topic?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat gaat nogal ver.
Laten we eerst maar beginnen met een nieuw kapsel en nieuwe kleren.
Want wat hij aanheeft kan echt niet, en meisjes versieren kun je helemaal vergeten met zo`n kapsel en kledingstijl.
Zeg gaan we nou nog ontkennen ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij vroeg mij wat op MSN ?
Lijkt me niet..
Anarchy viert hoog tij hier op fok!quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mah nee, het is gewoon een wel lachwekkend hoe iedereen tegen de policy ingaat
Nieuwe Policy, er zijn geen regels.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mah nee, het is gewoon een wel lachwekkend hoe iedereen tegen de policy ingaat
hihi.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt die hele pijp ondergepist toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |