haha...quote:
Kom op, een dronken kerel die je met de dood bedreigt - al vaker - die loopt te rossen op je deur en tot alles in staat is wanneer de deur geopend is. Je kan geen kant op, de enige 'exit' is die deur.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:09 schreef Tomek het volgende:
op je foto's probeer je wel heel stoer te zijn![]()
In mijn ogen moet er naar de zwaarste partij gekeken worden, in dit geval de zuiplap die zich niet kan beheersen en aan de deur van het slachtoffer doodsbedreigingen staat te uiten en daarvoor moet worden aangetikt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedreiging, maar in dat geval moet je kalm zijn, een ander tot bedaren brengen en de politie bellen.
Als je hem een mes in de schouder zet kan dat ok nog mishandeling worden, het is net hoe het petje staat van de politie/rechters etc.
Ho wacht, van mij mag je diverse lichaamsdelen van hem er afhakken, ik juich het bijna nog toe ook.. maar dat is toch zo? jij moet je beheersen enzo... Hij ook... dat is hetzelfde als dat iemand mij een blauw oog slaat met een schepje en ik hem daarna onderuit schoffel in groep 2 van de basisschool. Beide hebben schuld...quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:14 schreef Chou het volgende:
[..]
In mijn ogen moet er naar de zwaarste partij gekeken worden, in dit geval de zuiplap die zich niet kan beheersen en aan de deur van het slachtoffer doodsbedreigingen staat te uiten en daarvoor moet worden aangetikt.
Stel dat die kerel je deur intrapt en naar binnen komt, moet ik hem dan zijn gang laten gaan want wanneer ik een mes in zijn schouder zet dan loop ik de kans om slachtoffer te worden van een Rechter die met het verkeerde been uit bed is gestapt?
Aaangezien het gedrag van deze meneer niet onbekend is in de omgeving, zal ik hem het nadeel van de twijfel geven, de deur openzetten en hem de keuze laten maken.
15 minuten lang!!
Aan je voordeur staan dreigen met de dood.
Politie?
Maar die man staat dronken en wel al 15 minuten op mijn deur te rammen dat hij me dood wil gaan maken, wie speelt hier nu eiegen rechter en in die 15 minuten: Waar was de politie, die zijn er toch om te voorkomen dat mensen gedwongen worden om eigen rechter te spelen in dit soort situaties?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ho wacht, van mij mag je diverse lichaamsdelen van hem er afhakken, ik juich het bijna nog toe ook.. maar dat is toch zo? jij moet je beheersen enzo... Hij ook... dat is hetzelfde als dat iemand mij een blauw oog slaat met een schepje en ik hem daarna onderuit schoffel in groep 2 van de basisschool. Beide hebben schuld...
Dom voorbeeld, maar inderdaad - de dronken vent staat in deze wel in het nadeel, maar je mag ook niet voor eigen rechter spelen volgens de politiemeneertjes .
Het rechtsysteem is kut, dag zeg ik jequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:20 schreef Chou het volgende:
[..]
Maar die man staat dronken en wel al 15 minuten op mijn deur te rammen dat hij me dood wil gaan maken, wie speelt hier nu eiegen rechter en in die 15 minuten: Waar was de politie, die zijn er toch om te voorkomen dat mensen gedwongen worden om eigen rechter te spelen in dit soort situaties?
Kijk en dat is nu zo krom!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het rechtsysteem is kut, dag zeg ik je![]()
"Maar u had niet een mes mogen aanrijken"
douche en toiletquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:51 schreef Kindervriend het volgende:
Wat delen jullie eigenlijk, als ik eens vragen mag?
Je badkamer en wasvoorzieningen ofzo?
hij is nog onder zijl, maar als ie wakker en nuchter is, is hij wel vriendelijk, maar begint ie wel binnen twee minuten over geld.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:53 schreef witte_fantasie het volgende:
Hoe is die kerel nuchter nu tegen je? Is ie dan nog steeds agressief of is ie dan wat ingetoomd en eerder chaggo?
Ben je hem schuldig dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij is nog onder zijl, maar als ie wakker en nuchter is, is hij wel vriendelijk, maar begint ie wel binnen twee minuten over geld.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:37 schreef Scorpie het volgende:
heb je de link naar je WGR topic?
Die staat op pagina 1 van dit topic.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:37 schreef Scorpie het volgende:
heb je de link naar je WGR topic?
Ik zou hem voorzichtig confronteren als ie nuchter is... Als hij over geld begint, dan zou ik vragen iets in de trend van: "Goh gisteravond/nacht had je het ook over geld... Het enige probleem dat ik hiermee heb is dat je dit vergeten bent. Ik hoop dat je 's nachts/avonds niet meer mij komt vragen om geld, want ik ben blut". Kijken hoe hij dan reageert. Als hij nog steeds agressief is, zou ik dan direct de politie bellen en zeggen dat dit de druppel is van de volle emmer... Maar wat je ook doet, haal eerst even rustig adem en bedenk dat het wel goed komt als je je koppie erbij houdt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij is nog onder zijl, maar als ie wakker en nuchter is, is hij wel vriendelijk, maar begint ie wel binnen twee minuten over geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |