abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39935047
maar...maar...je lijkt helemaal niet op je avatar!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 12:00:57 #277
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_39935090
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:59 schreef anneja het volgende:
maar...maar...je lijkt helemaal niet op je avatar!
dat waren betere tijden .
maar goed..
put
your
clothes
on!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 12:04:10 #278
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39935184
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]

nou voila, nogmaals je ziet niet veel, alleen dat het vrij dik is, op een andere foto staat ie beter, maar die bewaar ik liever voor de ehcte zaken.
hoe krijg je het voor elkaar, in elkaar gemept worden en nog steeds een lekker koppie
sorrie grapje tussendoor moet kunnen vind ik

@Muuk, is het wettelijk wel toegestaan wat die klojo allemaal doet dan? Ik zie op die foto van Jerruh wel mogelijkheden om het een tikje duidelijker te maken dat hij een dik jukbeen heeft, gewoon een beetje blauwer maken, niet overdrijven natuurlijk. Maar als hij een duidelijkere foto heeft is het niet nodig
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39935299
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hoe krijg je het voor elkaar, in elkaar gemept worden en nog steeds een lekker koppie

@Muuk, is het wettelijk wel toegestaan wat die klojo allemaal doet dan? Ik zie op die foto van Jerruh wel mogelijkheden om het een tikje duidelijker te maken dat hij een dik jukbeen heeft, gewoon een beetje blauwer maken, niet overdrijven natuurlijk. Maar als hij een duidelijkere foto heeft is het niet nodig
Nee het is niet wettelijk toegestaan wat die klojo doet.
En verder kun je maar beter niet in foto's knoeien, dat kan alleen maar tegen hem gaan werken.
En nogmaals: wacht niet op de stappen die de woningcorporatie onderneemt Jerruh! Ze zijn ongetwijfeld aangesloten bij een of andere overkoepelende organisatie. Laat het maar voorkomen voor de arbitragecommissie.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  dinsdag 18 juli 2006 @ 12:34:42 #280
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39936137
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Iets wat gebeurd is, hoef je immers niet aan te dikken.
Anders is hij strakkies zelf de zak en dat willen we natuurlijk niet.
Maar op deze foto is het al duidelijk genoeg, dat die klojo weg moet en snel ook.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_39936184
Ik zou niets gaan aandikken! Straks komt het uit en dan ben je dus de lul, dan wordt ook aan de rest van je verhalen getwijfeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 18 juli 2006 @ 12:36:51 #282
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39936211
probleem is dat die klojo dit niet heeft gedaan maar 1 van zijn vriendjes....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 12:37:27 #283
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39936232
Okee,okee wat begon als een grapje wordt nu een beetje te serieus...ik ga helemaal niets doen mensen
pi_39936234
Helaas wel, ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39941827
En die gasten die jou wat kwamen vertellen midden in je gezicht zijn niet meer te vinden dus
C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:34:25 #286
6536 dwerg
chagrijn
pi_39941912
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:32 schreef Veroniek het volgende:
En die gasten die jou wat kwamen vertellen midden in je gezicht zijn niet meer te vinden dus
Duh.
Of denk je dat W3sl3y Weasel zal zeggen 'ja die jongens heb ik gestuurd, hier heb je hun adres'?
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:34:53 #287
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39941931
ie ie al wakker?

ow wacht het is al half vier, die zit alweer aan het bier natuurlijk
pi_39942147
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef dwerg het volgende:

[..]

Duh.
Of denk je dat W3sl3y Weasel zal zeggen 'ja die jongens heb ik gestuurd, hier heb je hun adres'?
Ehm nee. Dat denk ik niet. Ookal is het een karaktereigenschap bij zulke mensen om mensen erbij te naaien. Maar aangezien Jerruh nog een groter vijand is van Weasel zal dat niet gebeuren nee.

Maar er kon toch al iets van bekend zijn ?
Chagrijn.

Maar Jerruh: Ik wil je er wel veel sterkte mee wensen..
C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:51:46 #289
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_39942409
Jerruh... Als het echt te gek wordt en je durft niet meer in de buurt van die gast te komen, geef maar een gil. Voor een korte tijd kan je evt. ook wel hiero terecht.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 16:23:12 #290
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_39943358
Knokploeg oprichten?

Sorry, grapje. Wat een kutsituatie zeg. Helaas zijn er altijd mensen die op een negatieve manier anders zijn dan jij. Heb je al aangifte gedaan van mishandeling?
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_39943521
De Fok!knokploeg!

Ik zou iig. vanavond even een honkbalknuppel naast me zetten...

Overigens staat in élk willekeurig huurcontract dat een bewoner tevens volledig aansprakelijk is voor bezoek die hij/zij op dat moment ontvangt.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:40:47 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_39947319
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
probleem is dat die klojo dit niet heeft gedaan maar 1 van zijn vriendjes....
Dat is, helaas, volgens mij ook een probleem. Maar goed, ik weet niet precies hoe dat zit, dus misschien is dan wel gewoon "medeplichtig".

Toch "vreemd" dan de politie meteen die gast bij naam en voornaam kent maar dat ie nog wel steeds gezellig daar woont en zijn gang kan gaan. Erg handig dat het eerst uit de hand moet lopen voordat de politie in mag grijpen (@Jerre: Zie ook situatie Danny). Zeer frustrerend. De woningbouw wil hem weg, de bewoners willen hem weg, er zijn aanwijsbare uit d ehand gelopen sitaties met hem en met zijn vrienden ... en dan nog niet weg *zucht*

Ik mag hopen dat de 3 weken snel voorbij gaan zonder al te veel troubles, maar ik kan me voorstellen dat je er nu niet echt op je gemak zit. Ik wil je best komen verdedigen met mijn karate clunkampioenschap maar ten eerste dateert dat van 1989 en ten tweede weeg ik maar 58kg met een lengte van 1.83m dus als ze blazen dan vlieg ik van je balkon af, en niet eens bewust om te vluchten

(voorzichtig naast dat dikke jukbeen hoor, don't worry)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:25:36 #293
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39949654
Als je nou aangeeft bij de politie dat je je niet meer veilig voelt in je eigen huis, kun je dit dan evt gebruiken om die vent er nog sneller uit te bonjouren toch? Zeker als de mede huis/flat eigenaars dit ook aangeven.

Gevaar voor eigen veiligheid staat immers nog altijd hoog aangeschreven en er is (jammer genoeg natuurlijk) al iets gebeurd wat ook netjes zwart op wit staat.
pi_39949863
Jerruh, nog even wat leuks tussendoor: ik zou als al deze ellende afgelopen is, de boel eens goed schoonmaken bij je thuis, en daarna alle dames van wie je hier een kus hebt gehad, persoonlijk uitnodigen!
Da gao nie nou!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:48:06 #295
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39950437
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef vigier het volgende:
Jerruh, nog even wat leuks tussendoor: ik zou als al deze ellende afgelopen is, de boel eens goed schoonmaken bij je thuis, en daarna alle dames van wie je hier een kus hebt gehad, persoonlijk uitnodigen!
ja gezellig, maar dan moeten we de heren ook uitnodigen
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:48:15 #296
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39950440
En heren
pi_39952556
Nou...bij deze dan: Jerruh ghehe

Succes weer vanavond. Hoop dat je nu eens een wat relaxter avond hebt...
Da gao nie nou!
pi_39953639
koop een gummieknuppel ofzo.... of pepperspray.... maargoed, ook al isie weg kan hij je nog opzoeken, dus probeer 't een beetje rustig te houden hé
Haleloeja
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:34:11 #299
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_39954736
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:05 schreef Gelderland het volgende:
koop een gummieknuppel ofzo.... of pepperspray.... maargoed, ook al isie weg kan hij je nog opzoeken, dus probeer 't een beetje rustig te houden hé
een knuppel (zoals roellio al eerder zei) lijkt mij niet verstandig.
als je daar te hard mee slaat is hij zijn woning kwijt, ipv die kamper.
pepperspray daarintegen!
even informeren bij de mannen in blauw, en als dat samen met het verhaal van dat je je neit meer veilig voelt in je eigen huis doet begrijpen ze het ongetwijfeld.
en anders, hun zijn/waren dronken en zijn het ongetwijfelt vergeten. dan kan je ook vertellen dat het deo was

edit
shop 1

het mag trouwens officeel niet
bron

en wat google ervan vind.

[ Bericht 6% gewijzigd door kanovinnie op 18-07-2006 22:40:24 ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_39956611
Pepperspray is verboden dus niet echt slim. Wat je wel kan doen is zo'n spuitbus met vloeibare pleister, van Hansaplast ofzo. Ik sprak eens een kraker en die had dat altijd bij zich, en volgens zijn ervaring werkte het prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')