dat waren betere tijdenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:59 schreef anneja het volgende:
maar...maar...je lijkt helemaal niet op je avatar!
hoe krijg je het voor elkaar, in elkaar gemept worden en nog steeds een lekker koppiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
nou voila, nogmaals je ziet niet veel, alleen dat het vrij dik is, op een andere foto staat ie beter, maar die bewaar ik liever voor de ehcte zaken.
Nee het is niet wettelijk toegestaan wat die klojo doet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar, in elkaar gemept worden en nog steeds een lekker koppie
sorrie grapje tussendoor moet kunnen vind ik![]()
@Muuk, is het wettelijk wel toegestaan wat die klojo allemaal doet dan? Ik zie op die foto van Jerruh wel mogelijkheden om het een tikje duidelijker te maken dat hij een dik jukbeen heeft, gewoon een beetje blauwer maken, niet overdrijven natuurlijk. Maar als hij een duidelijkere foto heeft is het niet nodig
Iets wat gebeurd is, hoef je immers niet aan te dikken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar, in elkaar gemept worden en nog steeds een lekker koppie
sorrie grapje tussendoor moet kunnen vind ik![]()
@Muuk, is het wettelijk wel toegestaan wat die klojo allemaal doet dan? Ik zie op die foto van Jerruh wel mogelijkheden om het een tikje duidelijker te maken dat hij een dik jukbeen heeft, gewoon een beetje blauwer maken, niet overdrijven natuurlijk. Maar als hij een duidelijkere foto heeft is het niet nodig
Duh.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:32 schreef Veroniek het volgende:
En die gasten die jou wat kwamen vertellen midden in je gezicht zijn niet meer te vinden dus![]()
![]()
Ehm nee. Dat denk ik niet. Ookal is het een karaktereigenschap bij zulke mensen om mensen erbij te naaien. Maar aangezien Jerruh nog een groter vijand is van Weasel zal dat niet gebeuren nee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef dwerg het volgende:
[..]
Duh.
Of denk je dat W3sl3y Weasel zal zeggen 'ja die jongens heb ik gestuurd, hier heb je hun adres'?
Dat is, helaas, volgens mij ook een probleem. Maar goed, ik weet niet precies hoe dat zit, dus misschien is dan wel gewoon "medeplichtig".quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
probleem is dat die klojo dit niet heeft gedaan maar 1 van zijn vriendjes....
ja gezellig, maar dan moeten we de heren ook uitnodigenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef vigier het volgende:
Jerruh, nog even wat leuks tussendoor: ik zou als al deze ellende afgelopen is, de boel eens goed schoonmaken bij je thuis, en daarna alle dames van wie je hier een kus hebt gehad, persoonlijk uitnodigen!![]()
een knuppel (zoals roellio al eerder zei) lijkt mij niet verstandig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:05 schreef Gelderland het volgende:
koop een gummieknuppel ofzo....of pepperspray.... maargoed, ook al isie weg kan hij je nog opzoeken, dus probeer 't een beetje rustig te houden hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |