yeah surequote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:46 schreef MortChill het volgende:
Volgens mij zit die gast maar wat uit z'n nek te lullen...
Knap dat je dat na een week kunt beoordelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:59 schreef MortChill het volgende:
[..]
Het begint er verdacht veel op te lijken...
het topic kun je binnen 10 minuten uitlezen, achterlijke kutwijsneusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:07 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Knap dat je dat na een week kunt beoordelen![]()
Iedereen koopt een douchegordijn en daar wikkelen we die gozer in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:34 schreef Zon het volgende:
Wie verzint er een ludieke FOK-actie?!(meeting?) Met z'n alle moeten we toch wat kunnen doen!
Biivoorbeeld! En als 100 man z'n mond houd weet niemand door welk grodijn 'ie is gestikt!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:53 schreef HPoi het volgende:
[..]
Iedereen koopt een douchegordijn en daar wikkelen we die gozer in.![]()
vertel maar...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:59 schreef MortChill het volgende:
[..]
Het begint er verdacht veel op te lijken...
post eens wat foto's van je huis, van jou en eventueel van hem.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vertel maar...
en mag ik dan zo vriendelijk zijn je uit te nodigen vanmiddag om langs te komen, dan komt de huismeester langs, zijn er medebewoners aanwezig en dan kan je mijn opgezwollen jukbeen zien, ben je meteen erva op de hoogte dat alles wat er in dit topic verteld is, dus ook echt is gebeurd.
en als je he nietwilt geloven, tja, dan niet...
okay.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:47 schreef MortChill het volgende:
[..]
post eens wat foto's van je huis, van jou en eventueel van hem.
nee, pijn niet, alleen een beetje opgezwollen. en tja, die vrienden zijn ook het punt ja...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit net te eten...
Damn Jerruh...doet je gezicht pijn?
Ik hoop dat dit de uitzetting wel wat versnelt, hij is nu over de schreef gegaan en het is niet alleen meer dreigen. Punt is wel even dat HIJ jou niet geslagen heeft maar een vriend van hem. dat kan het nog ff lastig maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |