Nee niet op het werk, anders had ik em zeker wel afgelevert aangezien ik dan zeker weet dat het 1 van de medewerkers zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ow oke dat maakt t verhaal anders ik dacht dat je m op je werk gevonden had
Truste en have fun dit weekendquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee niet op het werk, anders had ik em zeker wel afgelevert aangezien ik dan zeker weet dat het 1 van de medewerkers zijn![]()
Als ik spullen buiten zie liggen dan neem ik die zeker wel mee, al zou ik 1 mil toch niet houden, je weet maar nooit van wie die kan zijn![]()
Anyway, ik ga mijn heerlijke bedje maar eens opzoeken, morgen nog even werken en daarna weer heerlijk weekendweltrusten allemaal een tot morgen
Ok dan goed zo dat je m dan wel zou afleveren maar als t op straat ligt zonder andere informatie zoals portomonnee met adres etc zou ik m ook houden jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee niet op het werk, anders had ik em zeker wel afgelevert aangezien ik dan zeker weet dat het 1 van de medewerkers zijn![]()
Als ik spullen buiten zie liggen dan neem ik die zeker wel mee, al zou ik 1 mil toch niet houden, je weet maar nooit van wie die kan zijn![]()
Anyway, ik ga mijn heerlijke bedje maar eens opzoeken, morgen nog even werken en daarna weer heerlijk weekendweltrusten allemaal een tot morgen
Welterusten Speedyquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Trustequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok dan goed zo dat je m dan wel zou afleveren maar als t op straat ligt zonder andere informatie zoals portomonnee met adres etc zou ik m ook houden ja
Werkze morgen ik ga ook slapen.
Vrijdag komt mijn vriendin weer dus dat komt zeker wel goedquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok dan goed zo dat je m dan wel zou afleveren maar als t op straat ligt zonder andere informatie zoals portomonnee met adres etc zou ik m ook houden ja
Werkze morgen ik ga ook slapen.
Gelukkig wel ja, anders zit je toch dicht tegen alcoholmisbruik aan hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik maak nog ff mijn biertje op
Geniet er nog maar even vanquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik maak nog ff mijn biertje op
Ben je nu trouwens vandaag (donderdag) vrijquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, anders zit je toch dicht tegen alcoholmisbruik aan hoor
Gelukkig wel ja. Moet echt wat aan mijn studie doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je nu trouwens vandaag (donderdag) vrij
En dat met het warme mooie weer, dat schiet niet echt heel erg opquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Moet echt wat aan mijn studie doen
Het moet gewoon echt ondertussenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat met het warme mooie weer, dat schiet niet echt heel erg op
Nou, dan ben ik ook wel zo sociaal dat ik je succes wens morgenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het moet gewoon echt ondertussen
Vrijdag weer dingen buiten doen
Thxquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik ook wel zo sociaal dat ik je succes wens morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |