Een pakket van Het Net biedt dat geloof ik ookquote:
Nope, alleen internettenquote:
Die kans is niet ondenkbeeldigquote:
Wat is er?quote:
Ja, dat zou wel eens handig zijnquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen moet ik toch eens mijn MP3 speler mee nemen
Zal em morgen vroeg gelijk even uit mijn kluis halen, weet ik zeker dat ik em niet weer vergeetquote:
Ja, ook dat kan wel eens voorkomenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Stil............
Dat lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal em morgen vroeg gelijk even uit mijn kluis halen, weet ik zeker dat ik em niet weer vergeet
Uit je kluis nog welquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal em morgen vroeg gelijk even uit mijn kluis halen, weet ik zeker dat ik em niet weer vergeet
Zekerquote:
Duhquote:
Jaquote:
Zonde van die kluis hequote:
Als die MP3 speler nou 300 euro was? Ik zou dat ook niet toevertrouwen aan de schoonmakers hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik haal mijn bier toch ook niet uit een schokvrije atoombunker?
Dat nou wel hoor. Bier is heel belangrijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb geloof ik een MP3speler op mijn telefoonquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als die MP3 speler nou 300 euro was? Ik zou dat ook niet toevertrouwen aan de schoonmakers hoor
Lekker vertrouwen dan in de schoonmakersquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als die MP3 speler nou 300 euro was? Ik zou dat ook niet toevertrouwen aan de schoonmakers hoor
Smiddagsquote:
Ik werk extern in een bedrijf waar nogal veel gejat wordt. Ook al heb ik em gevonden, ik zou em toch liever in mijn kluis willen bewaren, want voor je het weer is die weg en dat zou zonde zijn aangezien deze zelfs beter presteert dan de ipodquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ipodquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik werk extern in een bedrijf waar nogal veel gejat wordt. Ook al heb ik em gevonden, ik zou em toch liever in mijn kluis willen bewaren, want voor je het weer is die weg en dat zou zonde zijn aangezien deze zelfs beter presteert dan de ipod
Ja, dat is tegenwoordig 'normaal'quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
mensen worden tegenwoordig gewoon doodgestoken om een ipod
Iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ipod
En gewoon mee naar huis nemen dan he, werkt nog beter
Die is wel heel mooi jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idddat gebeurt morgen ook zeker
![]()
[afbeelding]
Deze is het dus, Creative Zen Vision:M 30 GB
Hoiquote:
Dan moeten ze die spul maar niet laten slingerenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
SGJ dat meenemen is lulligzou je ook leuk vinden als dat met jouw spullen gebeurt
Yepquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:58 schreef Stuart het volgende:
Vandaag heb ik maar 137 berichten geplaatst dus nog 500 te gaan morgen en vrijdag om de 12k te halen![]()
Nee dat zou ik niet doen..... daar ben ik te eerlijk voor en de reden dat t ergens lag weet je nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan moeten ze die spul maar niet laten slingerenjij zou em ook hebben mee genomen
geef maar toe
[..]
Yep
Gisteren dus een keer écht rustig aan gedaanquote:
en dan heb je een maand lang daggemiddeld 400 ppdquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:58 schreef Stuart het volgende:
Vandaag heb ik maar 137 berichten geplaatst dus nog 500 te gaan morgen en vrijdag om de 12k te halen![]()
Ja, dat is ook gewoon dwaas veel. Ben ook blij dat ik over 2 dagen 'klaar' ben daarmeequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan heb je een maand lang daggemiddeld 400 ppd
da's best sick veel gast
Even voor de duidelijkheid: Ik heb em BUITEN in het gras (was redelijk hoog dus niet helemaal zichtbaar) gevonden en niet op het werkquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet doen..... daar ben ik te eerlijk voor en de reden dat t ergens lag weet je niet
Ow oke dat maakt t verhaal anders ik dacht dat je m op je werk gevonden hadquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Ik heb em BUITEN in het gras (was redelijk hoog dus niet helemaal zichtbaar) gevonden en niet op het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |