Dan heb je nog evenquote:
Ik moet morgen iets aan de tuin doen, ik ben daar wel 2 uurtjes mee zoet denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
En wat ga jij allemaal doen ?
jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je nog even
Is dit het her van de vorige keer?
Das wel lekker morgen waarschijnlijk. Dan zou het nog niet te warm moeten zijn om dat te doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet morgen iets aan de tuin doen, ik ben daar wel 2 uurtjes mee zoet denk ik
Verder een beetje opruimen en in de avond internetten
Goed planquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jadit is die keer dat ik er WEL serieus voor geleerd ga hebben en dat ik minstens 700 punten ga hebben
en niet 452 zoals de vorige keer, wat best wel slecht was
Dat hoop ik ook niet. De dagen erna zal het er immers niet van komenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel lekker morgen waarschijnlijk. Dan zou het nog niet te warm moeten zijn om dat te doen
En waarom dat niet ? Dan wel te warm?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet. De dagen erna zal het er immers niet van komen
Ja, ik denk, dat het dan inderdaad te warm is en daar heb ik het niet zo opquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom dat niet ? Dan wel te warm?
Dan is het weer om te zonnen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk, dat het dan inderdaad te warm is en daar heb ik het niet zo op
Nee, meer om binnen te blijven of in de schaduw buiten te zitten. Ik kan niet zo goed tegen heel warm weer en in Nederland is het ook al snel benauwd. In Spanje is 28 graden beter dan hierquote:
das ook weer jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, meer om binnen te blijven of in de schaduw buiten te zitten. Ik kan niet zo goed tegen heel warm weer en in Nederland is het ook al snel benauwd. In Spanje is 28 graden beter dan hier
Ja, maar dan moet je wel met meerdere personen zijn. Dat zal ik nooit alleen doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
das ook weer ja
Wel goed weer om te bbqen
Das ook weer ja,quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel met meerdere personen zijn. Dat zal ik nooit alleen doen
Dat is een verkapte uitnodigingquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook weer ja,
al zit ik er nu hard aan te denken om het maar alleen te doen,
er komt toch niemand meedoen
Ik zou gewoon vrolijk verder gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |