dat kan ik wel doen, maar dat zou toch in overleg moeten lijkt mequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht dat je misschien iemand ging aanbieden![]()
wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:30 schreef Pheno het volgende:
Het is vandaag rustig op het werk.
ik geef individueel lesquote:
Verschillende dingen: java, J2EE en alles wat er mee te maken heeft. Ook nog wat apartere oude talen, maar niet zo vaakquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:36 schreef Frutsel het volgende:
waar geef je les in dan?
jawelquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef Frutsel het volgende:
kewl... dus op dit moment heb je geen les![]()
kan ik iets boeken? Zon, zee strand en vooral lang!quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:49 schreef Frutsel het volgende:
ik ben planner bij een soort van reisorganisatie. Passagierslijsten maken, Buslijsten, Dagritten en Meerdaagses in elkaar draaien en alle papierslomp die er bij komt... van Passagiers bellen tot Bussen huren... etc etc...
zou het niet doen... zijn busreizenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
kan ik iets boeken? Zon, zee strand en vooral lang!
ah ok. Ik ben toch meer van de doe-alsof vakanties (duikenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou het niet doen... zijn busreizen
Al zijn de kroatie-vakanties zeker wel aantrekkelijk![]()
geen idee... wil d'r nog eens heen, lijkt me een mooi land en een hele mooie kustlijn en nog redelijk betaalbaar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah ok. Ik ben toch meer van de doe-alsof vakanties (duiken)
Kroatie schijnt ook goed te duiken zijn
Mag ik dan mee?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen idee... wil d'r nog eens heen, lijkt me een mooi land en een hele mooie kustlijn en nog redelijk betaalbaar.
pcs zijn al oud als je ze gekocht hebtquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van mij wel...
maarja, kiezen meid... of nieuwe pc of kroatie met fruts...
In de ogen van MM ben ik ook vast oud... maar toch wil ze met me op vakantiequote:Op donderdag 29 juni 2006 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
pcs zijn al oud als je ze gekocht hebt
Ik dacht dan betaal jij kroatie wel voor mijquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van mij wel...
maarja, kiezen meid... of nieuwe pc of kroatie met fruts...
Hmm... ik zal d'r nog eens over nadenken... heb je in september/oktober nog vakantie?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik dacht dan betaal jij kroatie wel voor mij![]()
bovendien is eeen keuze daaruit al niet mogelijk want een nieuwe pc heb ik nodig voor mn studie
valt vast wel te regelenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... ik zal d'r nog eens over nadenken... heb je in september/oktober nog vakantie?
Hoe oud ben jequote:Op donderdag 29 juni 2006 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In de ogen van MM ben ik ook vast oud... maar toch wil ze met me op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |