Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Kan je trouwens als man wel appelsap bestellen in een bar/kroeg/café? Met je maten uitgaan en dan appelsap bestellen terwijl zij allemaal bier drinken. Cola, sinas en 7-up kan als je de Bob bent, maar of appelsap ook kan...
Ja, dat is ook zo'n link die ik leg met appelsap. En het is niet eens goed voor je als je diarree hebtquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Als ik aan appelsap denkt, zie ik mezelf als klein meisje in bed liggen met diarree, en mijn moeder die maar aan bleef schenken
Ik ben er voorgoed van genezen
Nee, maar ze adviseert het nog steeds als wij of de kids ziek zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is ook zo'n link die ik leg met appelsap. En het is niet eens goed voor je als je diarree hebt![]()
Zou ken ik het ook idd. Drink het nu nooit meerquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Als ik aan appelsap denkt, zie ik mezelf als klein meisje jongetje in bed liggen met diarree, en mijn moeder die maar aan bleef schenken
Het sap wordt geperst uit verschillende soorten appels zoals Elstar, Jonagold, Cox's Orange Pippin en Goudreinette. Als appelsap gepasteuriseerd wordt kan het ongeveer een jaar bewaard worden zonder toevoeging van conserveringsmiddelen. Het sap dat in pakken in de supermarkt wordt verkocht is meestal gefilterd - waardoor het helder wordt - en gemaakt uit een concentraat van appelsap.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:30 schreef JoPiDo het volgende:
hoe word het eigenlijk gemaakt, appelsap?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet dan altijd aan die reclame denken waar die kelner de hooghartige klant terugpakt.
Maar verder wel okayAppelsap
![]()
dat drankje ga ik vanavond mixen yo, met wat bacardi er inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:00 schreef Rewimo het volgende:
Apfelschorle, dat is lekker. In Duitsland wordt dat veel gedronken. Half appelsap, half prikwater. Erg lekker tegen de dorst omdat het niet zo zoet is als gewoon puur appelsap.
Gemixt met bacardi is het idd ook wel relaxt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:13 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat drankje ga ik vanavond mixen yo, met wat bacardi er in
damn, ik ga richting supermarkt
En al die moedertjes hun kinderen maar van de cola ver houden, maar wel appelsap voeren...quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:33 schreef KinkyHinky het volgende:
Zo zie je maar weer dat appelsap in tegenstelling tot cola ook wel relaxt is.
Zelf appels in de sapcentrifuge kan lekker zijn, maar dan moet je wel net de goede appels hebben. Ik heb vroeger altijd geleerd dat appelsap ongezond is. En als ik Piets lijstje zie, denk ik dat mijn mama gelijk had.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef KinkyHinky het volgende:
Dat komt doordat appelsap ook wel relaxt is.
Bekend idd! Met beschuitjes of kaneelbeschuitjes...quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Als ik aan appelsap denkt, zie ik mezelf als klein meisje in bed liggen met diarree, en mijn moeder die maar aan bleef schenken
idd zelf appels in de sapcentrifuge doen is ook wel relaxt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:44 schreef piepster het volgende:
[..]
Zelf appels in de sapcentrifuge kan lekker zijn, maar dan moet je wel net de goede appels hebben. Ik heb vroeger altijd geleerd dat appelsap ongezond is. En als ik Piets lijstje zie, denk ik dat mijn mama gelijk had.
Goed schudden voor gebruikquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:23 schreef miki het volgende:
Ik vind Flevosap het allerlekkerste. Beetje troebel, echt vers sap.
[afbeelding]
Ik mag jouw welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:59 schreef KinkyHinky het volgende:
Pakken met 10 kleine pakjes erin zijn ook wel relaxt.
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:11 schreef Qwea het volgende:
appelsap zorgt hier voor spetterpoepmaar het is wel lekker
Wel grappig dat zo'n enorme foute aanname zo erg bekendis bij iederquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo'n link die ik leg met appelsap. En het is niet eens goed voor je als je diarree hebt![]()
De appelsap bij de Lidl is idd ook retengoed!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:45 schreef Tezz het volgende:
Ik ben verslaafd aan de kleine pakjes appelsap van de Lidl (treetje per week gaat er door heen hier) en de appelsap troebel in literpakken van diezelfde Lidl. Lekker hoor! Die zijn helemaal niet te zoet en speciaal voor TS: ze zijn errug relaxed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |