Met bier stroomt de inspiratie je hoofd in.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:32 schreef cerror het volgende:
Even over m'n plan dat ik een topic terug had, ik wacht wel even totdat ik wat meer drank opheb.
Naja, het ging om het aanmaken van zo'n superdudes funky iets profiel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met bier stroomt de inspiratie je hoofd in.
Daarom, je moet niet over één nacht ijs gaan. Ofzo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, het ging om het aanmaken van zo'n superdudes funky iets profiel.
En dan het liefst zo fout mogelijk.
Gewoon, 1 post wachten, en "negenduizendtweede" zeggen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:33 schreef Stofje het volgende:
Het viel me ineens op dat dit m'n 9001e post is. Hoe spreek je zoiets uit? Negenduizend en eerste? Dat klinkt voor geen meter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.superdudes.nl/mcdavidquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, het ging om het aanmaken van zo'n superdudes funky iets profiel.
En dan het liefst zo fout mogelijk.
Onze newbie/opera-geek sebasser ziet niet in dat je niet altíjd de hippe functies van je browser hoeft te gebruiken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Godallejezus, hoe moeilijk is het om een quote in een OP te zetten? Of laat hem er dan helemaal uit.
Ja, nou, ik gebruik nog steeds die oude versie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Godallejezus, hoe moeilijk is het om een quote in een OP te zetten? Of laat hem er dan helemaal uit.
De waarheid dient niet ontkent te worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:53 schreef cerror het volgende:
En waarom moet er zonodig een quote bij dan?
Was hij grappig?
Hem irl meemaken is al erg genoeg, nee dankje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Onze newbie/opera-geek sebasser ziet niet in dat je niet altíjd de hippe functies van je browser hoeft te gebruiken.
Zullen we hem maikuliseren?
och, gelukkig woon ik níét in friesland.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind je toch meer een sugarbabe!
quote:
quote:
Nimmer! * cerror demonisch lachje doet incl. echo....quote:
Je vingertopje is bruin, of ben ik kleurenblindquote:
Jezus, je ziet toch gewoon de link met 'BeF OP' staan in de OP, of wat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, nou, ik gebruik nog steeds die oude versie.
Oh, OT: hihitoen die bruine drab er tussen doorfloepte en zo die pot inviel hihi [afbeelding]
Ik weet trouwens ook weer dat ik konthaar heb
Scherp!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:12 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Je vingertopje is bruin, of ben ik kleurenblind
Zou best kunnen, ik rook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:12 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Je vingertopje is bruin, of ben ik kleurenblind
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:12 schreef cerror het volgende:
Nimmer! * cerror demonisch lachje doet incl. echo....
Ik dacht hetquote:
Mer, ik hou van je.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, je ziet toch gewoon de link met 'BeF OP' staan in de OP, of wat?
En geloof me, niémand wil weten wat jij op de plee uitvoert, hou het goddomme gewoon voor je. Er wordt toch niet gevraagd naar hoe jouw stront eruit ziet of wat? Als jij een stijf piemeltje krijgt van praten over stront moet je écht 's een pass voor het keldertje aanvragen en hier oprotten.
Heyyy KIJK! Een ballondier.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen, das knap van je.
Je muts staat er niet op!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik ben een echte vent, ik heb m'n eigen bier..
[afbeelding]
proestquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, je ziet toch gewoon de link met 'BeF OP' staan in de OP, of wat?
En geloof me, niémand wil weten wat jij op de plee uitvoert, hou het goddomme gewoon voor je. Er wordt toch niet gevraagd naar hoe jouw stront eruit ziet of wat? Als jij een stijf piemeltje krijgt van praten over stront moet je écht 's een pass voor het keldertje aanvragen en hier oprotten.
Je hebt eindelijk bier?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik ben een echte vent, ik heb m'n eigen bier..
[afbeelding]
Nee, maar je moet wel écht een áántal chromosomen teveel hebben wil het je keer op keer niet lukken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:53 schreef cerror het volgende:
En waarom moet er zonodig een quote bij dan?
Was hij grappig?
Iets over een ezel en twee stenen. Ofzo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en:
[..]
Nee, maar je moet wel écht een áántal chromosomen teveel hebben wil het je keer op keer niet lukken.
Nou sebas, er is wel een verschil tussen oeverloos gehaver over dingen die we echt NIET willen weten en dingen die we eventueel zouden kunnen willen weten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Jezus, de kinderen hebben iets leuks gevonden om over te gaan zitten bashen
Gelukkig is het onderscheid tussen verschillende user zo makelijk gemaakt.
Iemand nog een biertje >?
Ehmm.. ik heb er eentje.. en ik heb er twee op in de pub vanavond..quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk bier?
Geil baardje trouwens, scheren en dan zoenen?
Nee, ik had het niet over de (volwassen mensen 'al is het maar van geest') in dit topic.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou sebas, er is wel een verschil tussen oeverloos gehaver over dingen die we echt NIET willen weten en dingen die we eventueel zouden kunnen willen weten.
Het is even zoeken naar een balans maar probeer het even.
Je moet er niet zo op in gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik had het niet over de (volwassen mensen 'al is het maar van geest') in dit topic.
Maar in verschillende andere topics
Nah, het was even een manier om even lekker los te gaan en toch even een kort lachje te kunnen hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |