Je bent fan van PSV en toch zit je met dit dilemma?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Hoe kan iets nou "kapot saai" ofzo zijn?!
Wat heeft dat hier nou mee temaken? PSV is gewoon de voetbalclub van de stad waar ik (heel dichtbij) woon.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je bent fan van PSV en toch zit je met dit dilemma?
Jazekerquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:56 schreef Harry_Sack het volgende:
nooit van gehoord. Weet je zeker dat het kapot is?
haha, duf toch eigenlijk hequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:05 schreef Oksel het volgende:
Wij hebben "moeilijk".
"Moeilijk" lekker wijf. "Moeilijk" veel gezopen.
PSV is ook zwaar kapot slecht!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft dat hier nou mee temaken? PSV is gewoon de voetbalclub van de stad waar ik (heel dichtbij) woon.
En dit is geen dilemma, gewoon een irritatie.
Moeilijk in te schatten als ik een paar posts hierboven meld dat ik dicht bij de stad van PSV woon hequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
brabo zeker?
Brabant is kei de beste provincie van allemaal!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
brabo zeker?
Dat is toch iets heel anders. En wie zegt dat ik dat altijd zo gebruik?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef giscard het volgende:
Zo een .........
Zo een .........
je doet er zelf aan mee.
Daar ben ik het dan weer wel mee eens. Helaas dat ik over een maand mijn doordeweekse dagen in Arnhem moet gaan slijten...al is dat ook best een mooie stadquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Brabant is kei de beste provincie van allemaal!!!
Kletter eens kapot jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:32 schreef TC_Artemis het volgende:
Ach ja.
Nou, blijf dan eens gewoon daarquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moeilijk in te schatten als ik een paar posts hierboven meld dat ik dicht bij de stad van PSV woon he![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet ivm. mijn studie![]()
gek is dat, bij Kei denk ik altijd aan een soort instrumentquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga een rap maken!
Beginnetje:
Den Haag is kanker, Brabant is kei,
Amsterdam is kapot, en Nederlanders, dat zijn wij!
Ik aan een baksteen. Een instrumentquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
gek is dat, bij Kei denk ik altijd aan een soort instrument
Idd, het meer gangbare Capod is toch al zeker een half jaar in gebruik daar. Lijkt me sterk dat ze dat nu al willen gaan vervangen voor Kapot.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:56 schreef Harry_Sack het volgende:
nooit van gehoord. Weet je zeker dat het kapot is?
wat betekent het?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Idd, het meer gangbare Capod is toch al zeker een half jaar in gebruik daar. Lijkt me sterk dat ze dat nu al willen gaan vervangen voor Kapot.
Het is toch kenker of kk?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga een rap maken!
Beginnetje:
alles boenggggquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kapot zeg ik ook altijd.
Kapotspang topic swa.
Nu nog Ali Gay en No-R derbij en je hebt een hitquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga een rap maken!
Beginnetje:
Drente is hard heukeh,
In Friesland doen ze varkens neukeh
Ali Gay snap ik, maar No-R?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:05 schreef existenz het volgende:
[..]
Nu nog Ali Gay en No-R derbij en je hebt een hit![]()
Yes-Rquote:
Yes-R zegt me ook niksquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Yes-R. Ik heb je song uitgebreid
Neef van ali en hij paalt die beugelkut in zijn anusquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yes-R zegt me ook niks.
Toffe song wordt het zo wel! Alleen zo dan:
Drente is hard heukeh,
In Friesland doen ze varkens neukeh
en Nederlanders, dat zijn wij!
tantoe....quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:11 schreef IHVK het volgende:
Rotterdam:
Kapot lauw.
Kapot gaar.
Ommin boem.
Tantoe groot.
Waijoow, dat veld is tantoe biggie.
Of gewoon normaal Rotterdams:
<insert scheldzin met veel kanker en klootzak>
ja eh dat weet ik ook niet allemaalquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:52 schreef star_gazer het volgende:
En als iets nou stuk is? Is het dan 'kapot kapot'
Neen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:56 schreef Misanthropist het volgende:
praten jullie ook allemaal met een buitenlands accent?
Kapot Tof!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:52 schreef Q. het volgende:
Kapot kuttopic.
Ik aan m'n linkerbal, hoezo?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik aan een baksteen. Een instrument.
Swa, je weet tochquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:56 schreef Misanthropist het volgende:
praten jullie ook allemaal met een buitenlands accent?
Staphorst for ever.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:09 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Godse zeggen ze hier in de buurt altijd!
ik herinner me nog dat "wreed" werd in gevoerd, iets was niet vet of gaaf, maar wreed!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:54 schreef LomarVe het volgende:
Echo.... echoooo. Ik kan me nog herinneren dat 'beter' ingevoerd werd zo rond 1996. How time flies. En nu 'kapot'. Crisis.
Haha, dat hoor ik hier op school ook weleens wat lui zeggenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:57 schreef Woldo het volgende:
Hier zeggen ze wel eens 'donders'.
Ik heb donders veel gezopen.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:52 schreef Martijn85 het volgende:
Dat bushokje is kapot naar de klote mên
Dat is van "wreed uit je dak!!"quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:14 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
ik herinner me nog dat "wreed" werd in gevoerd, iets was niet vet of gaaf, maar wreed!
kword oud
Oh manquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:49 schreef Maisnon het volgende:
Wij hier gebruikten eerst altijd "weinig" als veel
Weinig vet! Weinig een homo!
Weinig veel!
En als iets dan heel weinig was, dan was het Weinig weinig! natuurlijk.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:11 schreef IHVK het volgende:
Waijoow, dat veld is tantoe biggie.
Correct.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:10 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
wtf moet dat nou weer voorstellen?
"wauwie, dat veld is wel heel erg groot"?
Ja daar wordt je echt moe van en als je het zegt maken ze je helemaal kapotquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:12 schreef Robsterr het volgende:
Echt he![]()
Die amsterdammers van tegenwoordig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |