en dat project houdt in....??quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Officieel loopt het schooljaar nog door tot 21 juli, maar 7 juli ga ik op vakantie
We zijn nu bezig met een project, als dat af is zijn we vrij. Waarschijnlijk zijn er aankomende vrijdag al klaar mee
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dronken leraren zijn pas gaaf
We moeten door middel van een programma (Wat we zelf moeten schrijven) een motor aansturen (Toerental regelen), een condensator op kunnen laden en weer leeg laten lopen. En de gegevens van de motor en condensator moeten in een grafiek worden weergegeven op de computer. Soort samenvoeging van alles wat we afgelopen jaar hebben geleerdquote:
Wat denken we van dronken conciergesquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dronken leraren zijn pas gaaf
Je bent toch niet verder gegaan dan flirten?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb op m'n 16e een keer op schoolfeest met een dronken (ik ook) lerares van 26 zitten flirten
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:12 schreef booo het volgende:
[..]
Wat denken we van dronken concierges![]()
![]()
![]()
http://www.stringetje.nl/theater/advanempel.html
gelukkig niet, ik moest ook daarna nog een mondeling (nee, niet zó) examen bij haar doen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je bent toch niet verder gegaan dan flirten?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We moeten door middel van een programma (Wat we zelf moeten schrijven) een motor aansturen (Toerental regelen), een condensator op kunnen laden en weer leeg laten lopen. En de gegevens van de motor en condensator moeten in een grafiek worden weergegeven op de computer. Soort samenvoeging van alles wat we afgelopen jaar hebben geleerd
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:12 schreef booo het volgende:
[..]
Wat denken we van dronken concierges![]()
![]()
![]()
http://www.stringetje.nl/theater/advanempel.html
We hadden er zo'n 5 weken de tijd voor, maar door een ander project en geruzie binnen de groep zijn we pas vorige week donderdag begonnen. En nu hebben we het bijna afquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:23 schreef booo het volgende:
[..]
Hij's erg he![]()
Had hem al een tijdje niet meer gezien, moest er ineens aan denken.![]()
welke opleiding doe jij dan eigenlijk en in welk jaar?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We hadden er zo'n 5 weken de tijd voor, maar door een ander project en geruzie binnen de groep zijn we pas vorige week donderdag begonnen. En nu hebben we het bijna af
Valt nog wel mee hoe moeilijk het is
Zodalijk nog maar even verder gaan met het eindverslag. De presentatie heb ik dinsdag al gemaakt
HBO Technische Informatica 1e jaarquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:25 schreef Sloffie het volgende:
[..]
welke opleiding doe jij dan eigenlijk en in welk jaar?
Jaa, die man die aan het dansen is, is een van onze congierges. En die andere mijn aardrijkskunde leraarquote:
zoiets wil ik hierna ook gaan doen, maar een keer in verdiepenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
HBO Technische Informatica 1e jaar
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:26 schreef booo het volgende:
[..]
Jaa, die man die aan het dansen is, is een van onze congierges. En die andere mijn aardrijkskunde leraar![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:26 schreef booo het volgende:
[..]
Jaa, die man die aan het dansen is, is een van onze congierges. En die andere mijn aardrijkskunde leraar![]()
Dat zou ik zeker doen jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:26 schreef Sloffie het volgende:
[..]
zoiets wil ik hierna ook gaan doen, maar een keer in verdiepen
dat gaat mij niet gebeuren, ik wil ook niet verder in de ICT (wel mbo afmaken) want dat begint mij een beetje te vervelen....quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen ja
Er zijn al heel wat MBO'ers afgevallen bij ons omdat ze verkeerde voorlichting hebben gekregen over de aansluiting met hun vooropleiding enzo
Technische Informatica is dus een combinatie van electrotechniek en informaticaquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:30 schreef Sloffie het volgende:
[..]
dat gaat mij niet gebeuren, ik wil ook niet verder in de ICT (wel mbo afmaken) want dat begint mij een beetje te vervelen....
electro daar in tegen vond ik altijd wel lachen![]()
same herequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Technische Informatica is dus een combinatie van electrotechniek en informatica
Voor mij ideaal omdat het me allebei intresseert maar alleen electrotechniek of informatica wil ik niet
Tot over een paar jaar dan in Enschedequote:
Niet te vrolijk allemaal, ik slaap nog halfquote:
ik denk zwolle, maar enschede is natuurlijk ook een optiequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tot over een paar jaar dan in Enschede![]()
wordt is wakker dan!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Niet te vrolijk allemaal, ik slaap nog half
*Emmer water gooit*quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
GOEDEMORGUH, WAKKER WORDENquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat kan ook jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:41 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik denk zwolle, maar enschede is natuurlijk ook een optie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |