Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:55 schreef Muck het volgende:
en grote kans dat ik daar nog wel wat lekker ontdek
Ze liggen op loopafstand van elkaar, dus ik ga altijd gewoon naar allebeiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:18 schreef Sade het volgende:
@ Avani en Klare: Goede tips!![]()
Welke Lush raden jullie me trouwens aan in Amsterdam?(qua klantvriendelijkheid, grootte en proefjes uiteraard)
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:12 schreef Aarti het volgende:
spannend, SS16
Ik ga aan de rockstar en candyfluff
Leuke mensen, leuke smaakquote:
Mooi een balletoptreden! Waar hoe en met wie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
Leuke mensen, leuke smaak![]()
Rockstar lijkt me de ideale zeep om me op te peppen voor mn balletoptreden vanavond, denk je ook niet?
Duimen jullie even mee dat ik niet op mn smoel pleur![]()
Het is de jaarafsluiting van mn balletschool, en het is het 20e jaar dat ik meedoe, dus ik ben best wel nerveus. Zo nerveus dat ik vergeten ben Rockstar te gebruiken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Mooi een balletoptreden! Waar hoe en met wie?
En doe je echt aan klassiek ballet? Knap hoor!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is de jaarafsluiting van mn balletschool, en het is het 20e jaar dat ik meedoe, dus ik ben best wel nerveus. Zo nerveus dat ik vergeten ben Rockstar te gebruiken.![]()
Straks vergeet ik de pasjes. Of ik struikel. Of mn kleding laat los (ik zal toch ooit moeten leren om een kostuum te naaien in plaats van aan elkaar te nieten...)
Heb je ooit 7 kleuren schijt gezien? Kom maar kijken![]()
Ok sorry
LUSH![]()
Candy Fluff nu dan maar extra veel![]()
![]()
ik doe jazz en showballet, klassiek is niks voor mijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
En doe je echt aan klassiek ballet? Knap hoor!
Ik ben al snel overgestapt naar Jazz, hiphop en steetdance
[ontopic]vervelend dat je de rockstar vergeten bent, maar het lukt vast zonder![/ontopic]
Ja, die vond ik ook erg lekker ruiken zo in het zakje!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:06 schreef Anitra het volgende:
Happy is echt lekker! Ik hou helemaal niet van sinsasappel, maar Happy is heerlijk
Ben net in bad geweest met Comforter een halve en die is erg lekker! Het water is heel mooi roze en de geur blijft ech in het water zitten en dus op je huid, vaak hb je dat je hele badkamer naar 1 ding ruikt en als je het dan gebruikt valt de geur tegen op je lijf, dat is met Comforter dus helemaal niet!
Ja, die ga ik ook in 2en delen. Ik vond Flosty trouwens erg schuimen! Nou ben ik sowieso niet zo erg veel schuim gewend, omdat ik normaal een halve eringooi, maar toen bij dit bad de schuim was weggetrokken en ik nog wat extra water in bad deed, begon het weer te schuimen als een tiet!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:34 schreef Anitra het volgende:dat is hij ook
Daar kan je echt 3x mee doen, maar ik had 1,5 en hb net dus een halve er n gegooit
dat dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef lienelien het volgende:
Iemand soms ervaringen met Karma shampoo bar? Ik vind 'm zo lekker ruiken
Misschien als je me heel lief aan kijkt en ik morgen idd Amsterdam in ga wil ik er wel 1 meenemen voor je. Maar weet nog niet zeker of ik ga, want Rick moet werken en als ik om 6 uur dan al richting Amsterdam moet dan laat ik dat wel uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:38 schreef Vava het volgende:
Nu heb ik spijt dat ik niets besteld hebhet klinkt zo lekker
* Vava kijkt Anitra heel lief aanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
Misschien als je me heel lief aan kijkt en ik morgen idd Amsterdam in ga wil ik er wel 1 meenemen voor je. Maar weet nog niet zeker of ik ga, want Rick moet werken en als ik om 6 uur dan al richting Amsterdam moet dan laat ik dat wel uit mijn hoofd
Leukquote:Op zondag 2 juli 2006 00:04 schreef Anitra het volgende:
Ik heb geen zin om thuis te zitten morgen dus dan neem ik Djulian mee in de wagen en dan ff lekker shoppen. Moet immers nog steeds leuke schoenen hebben.
Als ik ga dan neem ik hem voor je mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |