abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39405385
Ik heb gesolliciteerd bij Lush. Maar nog niks gehoord.
Ik ben benieuwd hoeveel tijd er over heen gaat.
Dit is de eerste keer dat ik serieus moest solliciteren, bij mijn andere baantjes 'rolde ik er gewoon in'.
Billie Holiday is Lady Day!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:55:45 #84
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_39409402
ik ga woensdagmiddag denk ik maar eens shoppen

op mijn verlanglijstjes staan:
- tramp douchegel
- fresh farmacy
- honey i washed the kids
- misschien iets van shampoo ofzo

en grote kans dat ik daar nog wel wat lekker ontdek

moet ik misschien iets voor iemand meenemen? mail me dan maar even op marjoboonman (apestaartje) hccnet punt nl
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_39409852
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:55 schreef Muck het volgende:
en grote kans dat ik daar nog wel wat lekker ontdek
Dat weet ik wel zeker

's Avonds douchen met Schnuggle
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  vrijdag 30 juni 2006 @ 23:13:40 #86
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39409881
Het is Rockstar en Candyfluff tijd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_39409934
En The Strokes tijd
Voor mijn arme haar dat door het zonnetje heel droog is geworden..
pi_39410500
Peri, je pakje is aangekomen gisteren, dank je wel! B never ruikt net zo lekker als ik hoopte
Binnenkort maar mee de douche in.
pi_39411423
Pf mijn pakje is er nog niet, nu 10 dagen geleden besteld. Dus dan word het hopelijk aankomende dinsdag.. Ik hou niet van wachten.
pi_39414527
@ Avani en Klare: Goede tips!

Welke Lush raden jullie me trouwens aan in Amsterdam?(qua klantvriendelijkheid, grootte en proefjes uiteraard )
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_39414761
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 02:18 schreef Sade het volgende:
@ Avani en Klare: Goede tips!

Welke Lush raden jullie me trouwens aan in Amsterdam?(qua klantvriendelijkheid, grootte en proefjes uiteraard )
Ze liggen op loopafstand van elkaar, dus ik ga altijd gewoon naar allebei
Leidsestraat is een tijdje geleden verbouwd, en nu wel ruimer van opzet dan Kalverstraat.
Over de klantvriendelijkheid kan ik niet zo heel veel zeggen, omdat ik vind dat er vaak nieuw personeel is, maar een tijdje geleden had ik in ieder geval een goede ervaring met de Kalverstraat. Ik had vanuit Duitsland een potje Aqua Marina gekregen dat al over de datum heen was en na enig heen en weer gebel en gepraat hebben ze me een vol nieuw potje meegegeven.
Om proefjes zou ik gewoon zelf vragen als je dat durft: je gewoon goed laten voorlichten, de spulletjes kopen die je echt geweldig lijken en voor de rest een paar proefjes vragen.
Ik heb in A'dam (beide filialen) hoogst zelden zomaar proefjes gekregen.
pi_39416732
Ik vind de Leidse fijner. De Kalverstraat is zo op elkaar gepakt.
pi_39416864
Bonnie heeft me gemaild!

Hoi SS16,

Bedankt voor je sollicitatie! Sorry dat ik pas zo laat iets laat horen, het zijn drukke weken.
We bellen je snel om een afspraak te maken voor een gesprek,

Groetjes,

Bonnie.

STOER!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:12:04 #94
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_39417457
spannend, SS16

Ik ga aan de rockstar en candyfluff
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:12:30 #95
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39417468
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:12 schreef Aarti het volgende:
spannend, SS16

Ik ga aan de rockstar en candyfluff
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:15:58 #96
2735 Aarti
pi_39417534
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:12 schreef Sanne het volgende:

[..]

Leuke mensen, leuke smaak

Rockstar lijkt me de ideale zeep om me op te peppen voor mn balletoptreden vanavond, denk je ook niet?
Duimen jullie even mee dat ik niet op mn smoel pleur
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:17:32 #97
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39417553
ik ga voor je duimen!

succes wijfie
pi_39417823
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:15 schreef Aarti het volgende:

[..]

Leuke mensen, leuke smaak

Rockstar lijkt me de ideale zeep om me op te peppen voor mn balletoptreden vanavond, denk je ook niet?
Duimen jullie even mee dat ik niet op mn smoel pleur
Mooi een balletoptreden! Waar hoe en met wie?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 11:09:30 #99
2735 Aarti
pi_39418428
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Mooi een balletoptreden! Waar hoe en met wie?
Het is de jaarafsluiting van mn balletschool, en het is het 20e jaar dat ik meedoe, dus ik ben best wel nerveus. Zo nerveus dat ik vergeten ben Rockstar te gebruiken.
Straks vergeet ik de pasjes. Of ik struikel. Of mn kleding laat los (ik zal toch ooit moeten leren om een kostuum te naaien in plaats van aan elkaar te nieten...)
Heb je ooit 7 kleuren schijt gezien? Kom maar kijken

Ok sorry

LUSH
Candy Fluff nu dan maar extra veel
pi_39418703
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 11:09 schreef Aarti het volgende:

[..]

Het is de jaarafsluiting van mn balletschool, en het is het 20e jaar dat ik meedoe, dus ik ben best wel nerveus. Zo nerveus dat ik vergeten ben Rockstar te gebruiken.
Straks vergeet ik de pasjes. Of ik struikel. Of mn kleding laat los (ik zal toch ooit moeten leren om een kostuum te naaien in plaats van aan elkaar te nieten...)
Heb je ooit 7 kleuren schijt gezien? Kom maar kijken

Ok sorry

LUSH
Candy Fluff nu dan maar extra veel
En doe je echt aan klassiek ballet? Knap hoor!
Ik ben al snel overgestapt naar Jazz, hiphop en steetdance

[ontopic]vervelend dat je de rockstar vergeten bent, maar het lukt vast zonder![/ontopic]
  zaterdag 1 juli 2006 @ 11:24:10 #101
2735 Aarti
pi_39418723
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 11:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

En doe je echt aan klassiek ballet? Knap hoor!
Ik ben al snel overgestapt naar Jazz, hiphop en steetdance

[ontopic]vervelend dat je de rockstar vergeten bent, maar het lukt vast zonder![/ontopic]
ik doe jazz en showballet, klassiek is niks voor mij
pi_39421127
@ Mevrouw KoRn: Je hebt mail!

fijn weekend allemaal, ik ga weg naar Lush!
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_39421756
Kostums met nietjes is niet zo lekker als je struikeld hoor Aarti naaien is echt niet zo moeilijk

Ik bleef gister aan de Greenday snuffelen en moest hem beschermen met mijn leven, mijn moeder was erbij en die heb ik dus nu ook aan de Lush. Haar huid kan niet veel hebben, maar toch voor haar verjaardag wat dingen gegeventhe olive branch, happy hippy, happy pill en Daddy o en na een paar keer gebruiken blijft haar huid goed en is ze dus ook Lush gek nu. Ze heeft van de week met de Happy Pill gebadderd en ze bleef gister maar vertellen hoe geweldig dat ding was_O- Het heeft een jaar geduurd, maarze is om
pi_39422505
Mijn bestelling is net aangekomen.
En er zaten 2 proefjes happy bij (best grote stukken nog. ) en 2 buttons.
pi_39430482
En hoe vind je Happy Bob?

Ik ga zo badderen, maar weet even niet met wat het is te moeilijk met zoveel nieuwe dingen voor in bad!
pi_39430683
m'n zus vindt de olive branch ook lekker ik probeer d'r al de hele tijd verslaafd te maken, maar dit is de eerste keer dat ze iets ook echt lekker vindt. snow fairy en happy hippie en B$B vond ze niet zo'n succes. ik heb 'r bekeerd
Tap tap tap
pi_39432651
Maeghan!

Je pakje was er gister al! Alleen had de buuf het gister aangenomen en vandaag pas gebracht. Harstikke bedankt voor Temple of Truth! Dat had echt niet gehoeven hoor. !
Ik ben net meteen in bad geweest met Flosty Gritter en wat was ie lekker! Ik had hem gewoon helemaal in bad gegooid, aangezien ik nu toch een aardige voorraad BBS heb. Het water werd prachtig roodroze en het rook echt naar American Cream!
En daarna heb ik me nog even afgespoeld met Happy, waarvan ik had verwacht dat ie me tegen zou vallen, omdat ik normaal niet echt van sinaasappel hou. Maar ik vind Happy erg lekker! Heerlijk fris nu ook met de warme dagen, dus ik ben verkocht
Last but not least een aantal flinke likken Dream Cream over m'n lijf, want ben helemaal verbrand vandaag.
Maar ook weer helemaal blij met m'n nieuwe buit!
Back in business.
pi_39434120
Happy is echt lekker! Ik hou helemaal niet van sinsasappel, maar Happy is heerlijk

Ben net in bad geweest met Comforter een halve en die is erg lekker! Het water is heel mooi roze en de geur blijft ech in het water zitten en dus op je huid, vaak hb je dat je hele badkamer naar 1 ding ruikt en als je het dan gebruikt valt de geur tegen op je lijf, dat is met Comforter dus helemaal niet!
pi_39434391
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:06 schreef Anitra het volgende:
Happy is echt lekker! Ik hou helemaal niet van sinsasappel, maar Happy is heerlijk

Ben net in bad geweest met Comforter een halve en die is erg lekker! Het water is heel mooi roze en de geur blijft ech in het water zitten en dus op je huid, vaak hb je dat je hele badkamer naar 1 ding ruikt en als je het dan gebruikt valt de geur tegen op je lijf, dat is met Comforter dus helemaal niet!
Ja, die vond ik ook erg lekker ruiken zo in het zakje! Echt zo'n bessenlucht. Ik vind hem trouwens wel groot
Back in business.
pi_39435026
dat is hij ook
Daar kan je echt 3x mee doen, maar ik had 1,5 en hb net dus een halve er n gegooit
pi_39435119
Nu heb ik spijt dat ik niets besteld heb het klinkt zo lekker
Let's plant a tree
pi_39435240
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:34 schreef Anitra het volgende:
dat is hij ook
Daar kan je echt 3x mee doen, maar ik had 1,5 en hb net dus een halve er n gegooit
Ja, die ga ik ook in 2en delen. Ik vond Flosty trouwens erg schuimen! Nou ben ik sowieso niet zo erg veel schuim gewend, omdat ik normaal een halve eringooi, maar toen bij dit bad de schuim was weggetrokken en ik nog wat extra water in bad deed, begon het weer te schuimen als een tiet! . Lekker hoor.
Back in business.
pi_39435320
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef lienelien het volgende:
Iemand soms ervaringen met Karma shampoo bar? Ik vind 'm zo lekker ruiken
dat dus

Ik heb pas The Strokes gekocht, heerlijk haarmasker wat er zo ook weer even in gaat
Ook ga ik even buffy gebruiken, wie weet krijg ik dan nog ooit eens een egaal velletje
En binnenkort ga ik mijn (gratis) happy pil uitproberen
pi_39437165
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:38 schreef Vava het volgende:
Nu heb ik spijt dat ik niets besteld heb het klinkt zo lekker
Misschien als je me heel lief aan kijkt en ik morgen idd Amsterdam in ga wil ik er wel 1 meenemen voor je. Maar weet nog niet zeker of ik ga, want Rick moet werken en als ik om 6 uur dan al richting Amsterdam moet dan laat ik dat wel uit mijn hoofd
pi_39437524
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 23:42 schreef Anitra het volgende:

[..]

Misschien als je me heel lief aan kijkt en ik morgen idd Amsterdam in ga wil ik er wel 1 meenemen voor je. Maar weet nog niet zeker of ik ga, want Rick moet werken en als ik om 6 uur dan al richting Amsterdam moet dan laat ik dat wel uit mijn hoofd
* Vava kijkt Anitra heel lief aan

Hihi, nou, als je gaat mag je wel een comforter voor me meenemen maar niet moeilijk gaan doen voor mij hoor
Let's plant a tree
pi_39437798
Ik heb geen zin om thuis te zitten morgen dus dan neem ik Djulian mee in de wagen en dan ff lekker shoppen. Moet immers nog steeds leuke schoenen hebben.
Als ik ga dan neem ik hem voor je mee!
  zondag 2 juli 2006 @ 00:16:31 #117
21503 Vava
Zoix!!
pi_39438186
quote:
Op zondag 2 juli 2006 00:04 schreef Anitra het volgende:
Ik heb geen zin om thuis te zitten morgen dus dan neem ik Djulian mee in de wagen en dan ff lekker shoppen. Moet immers nog steeds leuke schoenen hebben.
Als ik ga dan neem ik hem voor je mee!
Leuk veel plezier dan morgen met winkelen

ik ga morgen naar een Lushloze stad in Franstalig Belgie
Let's plant a tree
pi_39438625
The Comforter ruikt naar van die snoepketting-snoepjes, vind ik.
pi_39438769
ik hoor net dat ik half 7 p moet en dat we dan 7 uur gaan rijden, dat iets een beetje veel te vroeg denk ik. Ik ga nog ff denken hierover
  zondag 2 juli 2006 @ 00:49:39 #120
21503 Vava
Zoix!!
pi_39439122
Oe, dat is wel heel vroeg nou kijk maar hoor, geen man over boord als het niet lukt

Ik kan me de geur van snoepkettingsnoepjes niet zo voor me halen in elk geval zoet! Eerst met Comforter in bad en daarna veel Candy Fluff
Let's plant a tree
  zondag 2 juli 2006 @ 07:59:05 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39442705
Boekenmarkt in Dordrecht
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39443299
Snoepkettinggeur = net als zo'n matte lolly zeg maar. Met aardbei/bosbessmaak, denk ik ongeveer. Best moeilijk.
Ik stond in de winkel en het rook erg bekend, na even nadenken was de snoepketting snoepjes het enige waar ik op kwam.
pi_39443320
quote:
Op zondag 2 juli 2006 07:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boekenmarkt in Dordrecht
Lekker!
Hoe gaat het met je afstudeerenquete trouwens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')