en dus..?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:16 schreef Nr.G het volgende:
[..]
oops overheen gelezen. Correctie:
Drenttieten!!
ahh jaa.:)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:23 schreef Forcefuzz het volgende:
Uhm, overgebleven lasagne, pannenkoeken, ovenpizza of halen, friet halen en dat soort dingne
neen..maarr ook niet heeeeel ver daar uit de buurt..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:01 schreef welkominspace het volgende:
heej lianne kom je uit annen?
zuidlaren? anloo?eext? zijn allemaal gehuchtenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:04 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
neen..maarr ook niet heeeeel ver daar uit de buurt..
whaha .. nee.. ik werk niet bij de c1000..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zuidlaren? anloo?eext? zijn allemaal gehuchten
je lijkt op een cassiere uit de c1000![]()
maar waar woon je nou?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:13 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
whaha .. nee.. ik werk niet bij de c1000..
kijk mn profiel, werk--> pleegirl.. (werk op een camping.. )
kut:( ik weet niet waar beilen ligt(heb er wel gewoont) maar mijn topo is kutquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef Lianne__ het volgende:
Aansteller, maar ik woon in een of ander gehucht tussen assen en beilen ongeveer...
dat ligt recht onder assen..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kut:( ik weet niet waar beilen ligt(heb er wel gewoont) maar mijn topo is kut
Toch niet Gees?quote:
nope, vanaaf bbq-enquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat ligt er in Hooghalen? 1 snelweg?
Oke, nu is het jou beurt om me te overtuigen dat Hooghalen tof is, snappiequote:
wij hebben:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, nu is het jou beurt om me te overtuigen dat Hooghalen tof is, snappie![]()
Wijkagent? Sjonniebuurt? Hebben jullie überhaupt wel eens van het woord allochtoon gehoord?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
wij hebben:
Een snelweg
Een Spoor(vroeger een station, en nee niet kamp westerbork)
Een supermarkt
Een bakker
Een Benzine pomp
een antiekwinkel
campings
een pinautomaat
een ''disco..'' (in de gymzaal..jeeuh.. -_-)
mij
een jeugdsoos
een basisschool
een rotonde..![]()
een hei
en bos
en ehhh...
(ohh en 2 cafe's.. en een autobedrijf.. )
En ehhhh heel veel jonge meisjes met een ontzettend Drents accent? Doen jullie ook in het Drents SMS'en enzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
wij hebben:
Een snelweg
Een Spoor(vroeger een station, en nee niet kamp westerbork)
Een supermarkt
Een bakker
Een Benzine pomp
een antiekwinkel
campings
een pinautomaat
een ''disco..'' (in de gymzaal..jeeuh.. -_-)
mij
een jeugdsoos
een basisschool
een rotonde..![]()
een hei
en bos
en ehhh...
(ohh en 2 cafe's.. en een autobedrijf.. )
wijkagent, ergens wel jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:55 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Wijkagent? Sjonniebuurt? Hebben jullie überhaupt wel eens van het woord allochtoon gehoord?
Of ooit wel eens eentje gezien?
neuh.. ik praat niet zo plat hoor.. en de rest ook niet echt..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En ehhhh heel veel jonge meisjes met een ontzettend Drents accent? Doen jullie ook in het Drents SMS'en enzo![]()
WTF, ze zitten overalquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:56 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
wijkagent, ergens wel ja
sjonnies.. jaaa!! mijn achterbuurman
en we hadden altijd een AZC hier.. maar die is weg.. ()
en mijn overburen zijn serviers..
Pizzaserviërsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ook geen pizzaturk die de pizza's rondbrengt?
Wij hebben iets veel stoerders.. wij hebben aso's..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:58 schreef MrKickass het volgende:
[..]
WTF, ze zitten overal
Maar jullie hebben geen dorpsneger oid?![]()
Bij ons in de buurt gaan zijn ze een junkie opvang tehuis aan het bouwenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:56 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
wijkagent, ergens wel ja
sjonnies.. jaaa!! mijn achterbuurman
en we hadden altijd een AZC hier.. maar die is weg.. ()
en mijn overburen zijn serviers..
Ah, ook van die gasten zeker of je mee gaat Brommers kiek'nquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:59 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Wij hebben iets veel stoerders.. wij hebben aso's..
Aso zijn is zoooo 1996quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:59 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Wij hebben iets veel stoerders.. wij hebben aso's..
whaha.. dat zou eerst hier komen..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:59 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt gaan zijn ze een junkie opvang tehuis aan het bouwen![]()
nee udenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:03 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
whaha.. dat zou eerst hier komen..
(haha.. woon je in beilen..)
lieve schat, dat is de achterhoek, dat liedje kent men hier wel, maar doet er niks meequote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, ook van die gasten zeker of je mee gaat Brommers kiek'n
ik heb net mijn heerlijk patatjes opgegeten..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:05 schreef MrKickass het volgende:
Weet je al wat je gaat eten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |