Dat duurt te langquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:08 schreef mcDavid het volgende:
Wat is er mis met zelf iets klaarmaken?
ohh.. dat kan ik zelfs.. =)quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:16 schreef Lixi het volgende:
Zo'n zak aardappelschijfjes van de aviko en dan elke dag een andere variant. Grieks, hollands, alle overige landen zo ongeveermoet je één keer ff die dingen btje omdraaien of zo...weet niet of dat teveelw erk is voor je?
![]()
Eigenlijk moest ik lachen,quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je nú de pasta opzet, is die klaar ruim voordat de pizzabrommer er is hoor!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:20 schreef mcDavid het volgende:
En nu optyfen naar CUL, óf je tieten posten!
nee.. je moet echt met wat beters komen..quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Verdorie. Had ik nou maar nooit die tip van de pasta gegeven
Kalkoen met kerrie-ananassausquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:25 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee.. je moet echt met wat beters komen..
chineess..quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:29 schreef Xantiman het volgende:
o btw.. dat neemt niet weg dat ik alles uit bovenstaande ook lekker vind behalve chinees :-)
ik ben ook niet lui..quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tering wat een lui mensch...Je zult toch wel wat gaan eten, want verhongeren doe je niet..
www.studentenkeuken.nl ofzo...
Of je zoekt een leuke vriend die voor je wil koken...quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:31 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik ben ook niet lui..
Ik sport veel hoor.. dan hou ik niet zo veel tijd over..![]()
je zegt uiquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kalkoen met kerrie-ananassaus
Bereidingstijd: 20 minuten
Aantal porties: 4
Kilocalorieën per portie:
Kilojoules per portie:
Een bijzonder gerecht met kalkoen!
Benodigdheden1 blikje ananasstukjes op sap 3 el olijfolie 1 tl sambal oelek (eventueel) 4 stukken kalkoentournedos of -filet 1 doosje MAGGI Kerrie Saus 1 grote ui, grof gesneden
Bereidingswijze
1. Giet de ananas boven een kommetje af. Roer in een diep bord de olie met 1 eetlepel ananassap en de sambal door elkaar, wrijf hiermee de kalkoen in en laat het geheel 5 minuten staan.
2. Verhit de olie in een hapjespan en bak de kalkoen 10 minuten.
3. Bereid de MAGGI Kerrie Saus volgens de aanwijzingen.
4. Leg de stukken kalkoen op warme borden en houd ze warm onder aluminiumfolie.
5. Bak de ui en ananas 2 minuten in het bakvet en roer de saus erdoor. Schep de saus over de kalkoen.
Lekker met rijst of gebakken aardappeltjes.
het is niet altijd lekker..quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:32 schreef marleenhoofd- het volgende:
gewoon zon magnetronmaaltijden.. best gezond en je hoeft het alleen in de magnetron te zetten
die heeft ook niet altijd tijd om te koken..quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Of je zoekt een leuke vriend die voor je wil koken...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Doe simpel, pak een broodje ciabatta, snij em open laat em even in de oven bakken, vervolgens pak je een stukje mozarella kaas en stukjes tomaat erbij bestrooid met wat italiaanse kruiden oid...
Waarom ga je niet bij hem eten dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:34 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
die heeft ook niet altijd tijd om te koken..![]()
plus dat hij hier niet woont(nou ja. wel in de buurt hoor!! )
Als jij voor haar gaat koken, wil ze vast wel tieten posten..quote:
met een pan en een keramische kookplaat.. ik gok dat ik het dan niet zo een gaar iets meer vind... mag ik hopen.. En dan kan ik ook wel aardappels schillen.. (nu ook wel.. maar niet zo een zin in.. )quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:40 schreef -skippybal- het volgende:
Leer koken, mens!Hoe wou je later gaan leven??
![]()
Gelukkig leer je koken zomaar even....quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:43 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
met een pan en een keramische kookplaat.. ik gok dat ik het dan niet zo een gaar iets meer vind... mag ik hopen.. En dan kan ik ook wel aardappels schillen.. (nu ook wel.. maar niet zo een zin in.. )
ik kan wel koken hoor..quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gelukkig leer je koken zomaar even....
Dan ben je gewoon een lui varken en moet je je tieten laten zien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik kan wel koken hoor..
ooit gehoord van
DAAR HEB IK GEEN ZIN IN DUS DAT DOE IK NIET
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |