Mooi he, dat drama ookquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:03 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik kom helemaal los met die klachtbrief. In de vorm van een dagboek met alle datums erbij blunder na blunder vermelden. Heerlijk
Maak je er geen compleet boek van? Ze hebben daar vast geen medewerkers die zoveel kunnen lezenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:03 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik kom helemaal los met die klachtbrief. In de vorm van een dagboek met alle datums erbij blunder na blunder vermelden. Heerlijk
hmjah, maar jij zit met de gebakken peren. Ik zou het eens doorsturen naar iemand met een website met veel bezoekers..quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:03 schreef Pheno het volgende:
Dat zou ik jammer vinden als het morgen opgelost wordt. Maar het gaat niet alleen om het niet komen opdagen. Dit is de 4de monteur die langs zou komen. Geen van vieren heeft iets nuttigs gedaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi he, dat drama ook
Heb ik toen met die groothoeklens ook gedaan
Vond het bijna jammer dat de winkel opeens belde dat hij opgehaald kon worden![]()
En wanneer was datquote:
Oh nou ja, afkomst maakt niet uit, zeg maarquote:
haha.. toen ben ik ook gaan kijkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
men had het hier over Toeps, en daar had ik nog nooit van gehoord
Bleek niet veel aan te zijn
Lekker ding hoor, en niet op dr mondje gevallenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
men had het hier over Toeps, en daar had ik nog nooit van gehoord
Bleek niet veel aan te zijn
mjah, aan de foto's te zien viel het dus wel mee, maar lelijk is ze ook zeker niet iigquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker ding hoor, en niet op dr mondje gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |