Kijk eens in de spiegelquote:
hmm ok...quote:Op maandag 10 juli 2006 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In siberië! Die zijn een spoorlijn aan het bouwen.
Dat ligt eraan wat je erover zegtquote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef sXe het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook vaak over m'n haar aan het praten. Maar ik ben er nog niet helemaal uit of dat gay is of verwijfd
En dat komt me bekend voorquote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef Bosbeetle het volgende:
wat trouwens ook vervelend is als je weet dat het enige eten dat je in huis is een beetje pasta en wat saus is ... en dat terwijl je al warm gegeten hebt .. en je geen auto hebt om even naar de supermarkt te gaan.
Gewoon niet eten!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef Bosbeetle het volgende:
wat trouwens ook vervelend is als je weet dat het enige eten dat je in huis is een beetje pasta en wat saus is ... en dat terwijl je al warm gegeten hebt .. en je geen auto hebt om even naar de supermarkt te gaan.
Zou lullig zijn inderdaad...quote:Op maandag 10 juli 2006 23:48 schreef Bosbeetle het volgende:
en waarom zijn mijn claypool kaartjes er nog nietik moet ze wel voor zaterdag hebben. Ik hoop dat ze niet kwijtgeraakt zijn in de post.
Iddquote:
Ik hoop idd dat ze gewoon nog in mn vakje liggen morgen ofzo!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef sXe het volgende:
Fingers crossed!
Of allebei in die volgorde !quote:Op maandag 10 juli 2006 23:55 schreef sXe het volgende:
En anders de post aanklagen!
Of de postbode doodschieten!
De kaartjes niet danquote:Op maandag 10 juli 2006 23:57 schreef sXe het volgende:
Of uit het raam gooien!
Wehehe, nee die nietquote:
Dat doen ze leuk!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vertrouw erop dat het goed komt die amerikaanse ticketmaster is trouwens nog erger dan de nederlandse ticketservice5 $ per kaartje reserverings kosten + 5$ service kosten
Gefeliciteerd!quote:
Dank jequote:
M'n hoofd stoten tegen een hard en scherp objectquote:Hoe?
Nu niet meer, maar gemak heb ik er ook niet van.quote:En heb je er ook last van?
Artikelen zoeken !quote:
Bij mij welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:30 schreef sXe het volgende:
je icoon doet het trouwens niet
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:30 schreef sXe het volgende:
je icoon doet het trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |