Dat is mogelijk, OEH !!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Juist teveel. Kan dat ook? Schijnbaar....
Je mag die dingen allemaal niet zeggen over zulke lieve mensen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is goed joh. Chowi is een sletje, jij bent een kankermod, sebasser is een mongool, jdude is een nietszeggende tyfusn00b, ehqo mag sterven, misstique is een hoer.
Geniequote:Op woensdag 28 juni 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je mag die dingen allemaal niet zeggen over zulke lieve mensen..
Chowi is kuis! Stofje is een kwaliteitsmod! Sebasser is een, eh, genie! En JDude, islief
! En, en, en. Ecco heeft altijd iets in te brengen en Misstique is een puik wijf.
Há.
proestquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:37 schreef Stofje het volgende:
Wat de neuk! Krijg een sms'je: "Er is een nieuw bef-topic open, stofje! sterker nog, je opende hem zelf! En nou niet meer zeuren!"
!
!
Ja, ik wist niks. Dan maar het meest onlogische!quote:
The horror.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:37 schreef Stofje het volgende:
Wat de neuk! Krijg een sms'je: "Er is een nieuw bef-topic open, stofje! sterker nog, je opende hem zelf! En nou niet meer zeuren!"
!
!
Ah, dus Stofje is helemaal geen goeie mod ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik wist niks. Dan maar het meest onlogische!
Vind je die zelf nou ook niet erg matig?quote:
De vorige is dus fout lieverdquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:38 schreef Stofje het volgende:
Ik pakte geowon editie 658, editte deze en pakte die post geowon hoor, dus deze is gewoon hetzelfde als de vorige.
Ik vermoed dat deze van mcDavid is. Die heeft m'n nummer en postte net nog. Maar ik weet het niet zekerquote:
Dat ging alleen over jou.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah, dus Stofje is helemaal geen goeie mod ?
Misschien was ik het wel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze van mcDavid is. Die heeft m'n nummer en postte net nog. Maar ik weet het niet zeker.
ik vind hem nog minder dan matig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vind je die zelf nou ook niet erg matig?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze van mcDavid is. Die heeft m'n nummer en postte net nog. Maar ik weet het niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Iets "hardop" zeggen of "fluisteren" bestaat helemaal niet op het internet, gekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Modjes altijd met hun knopjesquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:38 schreef Stofje het volgende:
Ik pakte geowon editie 658, editte deze en pakte die post geowon hoor, dus deze is gewoon hetzelfde als de vorige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |