enigma - return to innocencequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Cleo020 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een erg bekend nummer op de radio maar geen idee wie het is. Het is geloof ik al een paar jaar oud maar wordt zomers veel op het strand en in bars gedraaid (beetje lounge).
Er zit niet echt tekst in geloof ik maar hetgeen de vrouw zingt gaat van "Ooooooh ahia aio, awa awa awa". En dat dan een aantal keren achter elkaar. Het is geen heel rustig nummer maar uptempo wil ik het noemen.
Sorry voor de summiere info, heb me al gek gezocht op lounge compilaties maar geen idee eigenlijk waarnaar te zoeken![]()
Lauren - O-Ayoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Cleo020 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een erg bekend nummer op de radio maar geen idee wie het is. Het is geloof ik al een paar jaar oud maar wordt zomers veel op het strand en in bars gedraaid (beetje lounge).
Er zit niet echt tekst in geloof ik maar hetgeen de vrouw zingt gaat van "Ooooooh ahia aio, awa awa awa". En dat dan een aantal keren achter elkaar. Het is geen heel rustig nummer maar uptempo wil ik het noemen.
Sorry voor de summiere info, heb me al gek gezocht op lounge compilaties maar geen idee eigenlijk waarnaar te zoeken![]()
Da's 'm niet, de beschrijving komt me erg bekend voor, maar ik weet helaas niet de titel en artiestquote:
--edit-- laat maar, je hebt hem al zie ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Da's 'm niet, de beschrijving komt me erg bekend voor, maar ik weet helaas niet de titel en artiest
Edit: het is ook de eerste plaat in de set van Erick E & Roog op sensation white, waarschijnlijk een remix, maar helaas staat er nog "ID' bij..
Phunk-a-Delic-Rockinquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:51 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een best recent club/trance nummer..
volgens mij zeggen ze iets met 'Bomb' erin..
maar iemand zei dat het 'Funkadelic - Rock it' was, alleen daar kan ik niks over vinden dus heb mijn twijfels.. misschien is het gewoon verkeerd gespeld o.i.d.
Weet iemand hier meer over?
Ja inderdaad ! uit welk nummer komt dat dan ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:59 schreef Jerkmaine het volgende:
Je hoort er de hele tijd sampletjes van kleine Afrikaantjes in; "Gonna get this party rockin'!"
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:59 schreef Jerkmaine het volgende:
Phunkadelic? Je hoort er de hele tijd sampletjes van kleine Afrikaantjes in; "Gonna get this party rockin'!"
Jullie hebben gelijk! Bedankt voor het meezoeken, alleen ik zocht een ander number.quote:
Ik snap t niet meer.. want in 'Gregor Salto ft. Magda Maldes - Boa Viagem [Bacardi Batbeats Remix]' zit precies hetzelfde.. of is dat het zelfde nummer?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:32 schreef Cleo020 het volgende:
MissLuna noemde "Mas que nada" en die was het inderdaad. Echter, de versie die ik hoorde gisteren op de radio was een modernere en snellere versie dan die van Sergio Mendes. Het was niet de uitvoering van de Black Eyed Peas. Gezocht op mixen van het nummer maar nu blijkt dat het inderdaad Gregor Salto feat. Helena Mendes is met "Viajar". Heerlijk nummer!
Thanks all!
ik denk dat je The Pointer Sisters - Fire bedoeltquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:10 schreef satecl het volgende:
ik zoek een nummer wat een beetje hetzelfde tempo en muziekie heeft als 'Ike and Tina Turner - Proud Mary'
ik weet alleen dat ze een keer 'romeo en juliet' zeggen, en dat ie redelijk vaak op Skyradio komt..
Weet iemand miss hoe dit nummer heet....?
50 Cent - If I Can'tquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:13 schreef RazorShell het volgende:
Ik zoek een liedje, volgens mij van 50 Cent, maar ik heb 'm tot nu toe nog niet gevonden...
Luister hier (slechte immitatie, maar moet voldoende zijn voor iemand die 'm kent!)
Naah zeg...Hoor ik vandaag wederom in de auto dit nummer! En dat klonk toch ff anders dan The Corrs, die ik had gedownload.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Wat voor muziek was het? het kan nl. van alles zijn
The Corrs - Dreams
of maybe de versie van 'Letters to Cleo - Dreams'
Deep Dish Stevie Nicks - Dreams
of
Fleetwood Mac, Stevie Nicks - Dreams
Annie Lennox-Whyquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:39 schreef bouly het volgende:
ik zoek een liedje van een vrouw, ze zingt "why"een paar keer achter elkaar.
het wordt gebruikt op tv om voorstukjes van filmsen series te laten zien.
dacht op rtl7 net 5 of talpa...
iemand een idee?
Heb je niet wat meer info? Wat voor muziek was het?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef fleur22 het volgende:
Vanavond was de film Pay it forward erop.
Bij de laatste scenes in deze film hoor je een liedje...
''angel'' kwam er in voor...
Een vrouw zingt het.
Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |