Ik denk dat dat een beetje tegen zal vallen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:31 schreef Exterminator het volgende:
Ik zoek n punk achtig nr wat vrijwel iedereen kent denk ik
In het refrein word min of meer gezongen.
oooooooooooo oooooweeeehooooo ooooooo hooooo ooooweeehoooo.
Denk dat de meesten nu wel weten welk nr ik bedoel![]()

Nee dat is m nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef Tokus het volgende:
Self Esteem van The Offspring?

* Koepert has to agree with this optionquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef MissLuna het volgende:
Pennywise - Bro Hymn.

Yup dat is.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef MissLuna het volgende:
Pennywise - Bro Hymn.

1. Reinhard Mey - Als De Dag Van Toen (is al heel veel keer gevraagd)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:52 schreef AgLarrr het volgende:
Ik ben op zoek naar twee verschillende nummers:
Het nummer van de Nationale Nederlanden reclame tijdens de WK wedstrijden: "Ik houd nog steeds van jou als toen die dag" of zoiets, en;
Het klassieke stuk onder de Coca-cola reclame die wordt vertoont tijdens de WK wedstrijden.
Iemand .. ?

John Farnham - You're the voicequote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:52 schreef AgLarrr het volgende:
Ik ben op zoek naar twee verschillende nummers:
Het nummer van de Nationale Nederlanden reclame tijdens de WK wedstrijden: "Ik houd nog steeds van jou als toen die dag" of zoiets, en;
Het klassieke stuk onder de Coca-cola reclame die wordt vertoont tijdens de WK wedstrijden.
Iemand .. ?

switch - a bit patchyquote:Op maandag 3 juli 2006 23:31 schreef ReVu het volgende:
[..]
Niemand een dance-plaat met morricone erin??![]()

Helaas, dat was hem niet. Heb hem inmiddels zelf gevonden. Onder eMule, zoeken naar dedodedoquote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef jerver73 het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/release/267076
misschien?

Didn't knew.. toch bedanktquote:Reinhard Mey - Als De Dag Van Toen (is al heel veel keer gevraagd)
Top! Dank!quote:John Farnham - You're the voice

Dan kan het ook nog 'Unknown - Tribal Apache' zijn (Ja, op die naam is 'ie o.a. te vinden op Lijmdraadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:38 schreef MuertyMan het volgende:switch - a bit patchy

Die's van Deep Dish volgens mij!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:57 schreef fleur22 het volgende:
''Thunder, only happen's when it raining''......Ik zat in de auto en wist alleen dit regeltje te onthouden, in de hoop dat dit voldoende is. Van wie is het?![]()

Klopt: deep dish ft. Stevie nicks - Dreamsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:35 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Die's van Deep Dish volgens mij!

quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:21 schreef MissLuna het volgende:
Soul II Soul - Back to Life.

quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:30 schreef Jerkmaine het volgende:
Die 'm weer gecoverd geschreven heeft van voor Fleetwood Mac

Ach, nu ik toch zo fanatiek bezig ben; Sergio Mendez feat. Black Eyed Peas - Mas Que Nada. Eventueel zonder de BEP.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Cleo020 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een erg bekend nummer op de radio maar geen idee wie het is. Het is geloof ik al een paar jaar oud maar wordt zomers veel op het strand en in bars gedraaid (beetje lounge).
Er zit niet echt tekst in geloof ik maar hetgeen de vrouw zingt gaat van "Ooooooh ahia aio, awa awa awa". En dat dan een aantal keren achter elkaar. Het is geen heel rustig nummer maar uptempo wil ik het noemen.
Sorry voor de summiere info, heb me al gek gezocht op lounge compilaties maar geen idee eigenlijk waarnaar te zoeken![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |