Nummer 3quote:Op zondag 2 juli 2006 19:15 schreef Daniel-1992 het volgende:
weet iemand de oficiele nummer van dit : http://www.youtube.com/watch?v=4MhLAOdkX30&mode=related&search=
alvast bedankt

hoe doe je dat ?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:28 schreef nlmark het volgende:
misschien voor in de OP: http://www.songtapper.com

dat is hem!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:47 schreef Walvisje het volgende:
Flex in de jaren tachtig.. waarschijnlijk is het iets anders. Het doet mij denken aan Boogie Wonderland van Earth WInd and Fire.
Clipje : http://www.youtube.com/watch?v=J2ppVW2KSPs

Ja ik denk bijna zeker te weten dat jij 'N-Trance - Set You Free' bedoeld.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:35 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik zoek een oud dance nummertje wat mn broer altijd draaide, ik was toen een jaar of 10 ofzo dus zeker 10 jaar oud.
Het nummer begint met onweer waarna er een piano inzet en daarna begint een vrouw te zingen zo van a-a-aia a-a-aia enz.
duidelijk?

geen zang, maar toch wordt er gezongen?quote:Op maandag 3 juli 2006 09:10 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Uhm okeej, dit is niet echt een liedje, meer een ringtone. Hoorde um laatst kwam me vet bekend voor maar weet niet waarvan.
Geen zang, maar een soort opgevoerde kikker die
te te te te te te tuw tuw, tie da da die daaaaaa zingt
Ik weet dat iedereen hem kent![]()
Iemand heeft me verteld dat het de "flumping crazy frog" is, maar ik kan deze nergens terugvinden. Misschien spelfout ergens?

Het is ook niet per definitie een ringtone, ik hoorde het gewoon toevallig en ik kon het melodietje. Met geen zang bedoel ik natuurlijk geen normalen zangquote:Op maandag 3 juli 2006 09:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
geen zang, maar toch wordt er gezongen?
het zal vast die Crazy Frog zijn, ja. Zonder flumping.

quote:Op maandag 3 juli 2006 16:34 schreef Takkembah het volgende:
Weet iemand wat ze precies zingen in Pakito - Living on Video, songteksten die ik vind via het net slaan volgens mij nergens op

Madonna - Get togetherquote:Op maandag 3 juli 2006 20:14 schreef D-Vide.D het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje op RTL5 heet waarin word gezongen van .. 'Can we get together.. i really wanna be with you..' een beetje dance/club achtigs.. ik kan m maar niet vinden.. alvast bedankt?

Is dat niet zo'n nummer van Sean paul?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:26 schreef Ananananas het volgende:
Ik zoek een hiphopnummer met een soort z-z-z-geluid. Dat geluid wordt dus gezongen. Er zit ook een vrouwelijke stem in het nummer.

quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:43 schreef Henk-B het volgende:
Vraagje:
Een oud hardcore nummer.
De tekst ervan is zo:
Feel my motherfucking dance in your face, feel my motherfucking dance in your face.
En dat wordt dan telkens herhaald!
Iemand een idee?

Volgens mij denk je dat ik Temperature van Sean Paul bedoel. dat is het dus nietquote:Op maandag 3 juli 2006 21:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n nummer van Sean paul?

LL Cool J feat. JLo - Control Myself misschien?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:26 schreef Ananananas het volgende:
Ik zoek een hiphopnummer met een soort z-z-z-geluid. Dat geluid wordt dus gezongen. Er zit ook een vrouwelijke stem in het nummer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |