Blade Trinity Soundtrack - Clubbed to Deathquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik kan er even niet meer opkomen. Hoe heet het nummer dat na ca. 20 seconden start in dit filmpje?
http://video.google.com/videoplay?docid=515642196227308929
Is m niequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik kan alleen Queen met It's a kind of magic verzinnen.
Is m ook al niet, maar iig bedankt guysquote:Pilots - Oh oh, it's magic
Zeer tof filmpje overigens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik kan er even niet meer opkomen. Hoe heet het nummer dat na ca. 20 seconden start in dit filmpje?
http://video.google.com/videoplay?docid=515642196227308929
Dank u!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:04 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Blade Trinity Soundtrack - Clubbed to Death
Zekers.quote:
Alhoewel ik het gebruik in de Matrix beter vind.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:04 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Blade Trinity Soundtrack - Clubbed to Death
Bedankt!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:36 schreef D-Vide.D het volgende:
DJ Massiv vs. The Rebel - High Volume
DJ Fox ft. Chicago Zone - Just a Melody
DJ Mystery - Punani
![]()
Placebo - Song to Say Goodbyequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:48 schreef Roa het volgende:
[..]
Alhoewel ik het gebruik in de Matrix beter vind.
Wie weet hoe het nummer heet wat gebruikt wordt onder de promo van Invasion (lange promo) op Veronica?
Klinkt als Placebo, maar geen idee welke..
[edit]
Hmm, lijkt op The Bitter End van inderdaad Placebo, maar hij is rustiger in de reclame dan de versie die ik heb...
Natural Selection - Do Anythingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:53 schreef fleur22 het volgende:
Ik zoek alweer een nummer van echt jaaaaaaaaaaaaren geleden..
Ik geloof dat het een hitje was in 1991.
Een man zingt het nummer..beetje zwoel..En in dit nummer praat een vrouw er tussen door.
Dus: man zingt....vrouw zingt/praat ( terug) En dan iets in de trant van: ''Jimmy*...sorry....oow yeah....That's right''
![]()
Ik zit al heel hard te denken of ik meer hintjes heb.Tis iig geen hoogdravend nummer..maar erg lekker.
![]()
*=ben ook niet zeker van deze naam.![]()
Yup, ik had onderhand maar alles van Placebo ge..vonden en daar zat hij inderdaad bij.quote:
Jimmy Nail heeft een nummer met zoiets erin, dat heet Ain't No Doubt, misschien is dat m?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:27 schreef fleur22 het volgende:
@Arcee: Is h'm niet.
Kom in 1x op een heeel vaag riedeltje wat de vrouw zingt/praat..
Wat losse woorden:
The reason blabla...
I love h'm. Isn't the reason I don't care,
I love him.....
()
Jah, zoiets dus. En daarna begint die man weer te zingen.
Ruud Gullit & Revelation Time - South Africa denk ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:56 schreef Ali Salami het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik de tekst opzich niet echt weet, meer het deuntje. Het reifrein begint met Africa en vervolgens vier lettergrepen, in mijn herinnering iets als 'dans the samba'. Toonsetting is iets als
D G G(octaaf lager) Africa
A A D D(octaaf lager) Dans the samba
EDEDEDEDC )geen flauw benul van tekst
Hierna wordt het nogmaals herhaald. Het is een beetje Bob Marley achtig nummertje, maar iig niet Africa unite...![]()
Carlos - The Silmarilliaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:07 schreef roediej het volgende:
ik zoek een nummer die lijkt op dat oude nummer equador, maar dan met een soort fluit achtig instrument, bekend melodietje
het is een vrij oud trance-achtig nummer
Vind dat ook een lekker nummer, heerlijk in de zomerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:09 schreef roediej het volgende:
[..]
en dat in een paar sec antwoord, super ! die zocht ik..wou hem wel weer eens horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |