Ellebogen gebruiken, doe ik ook altijd als ik tram/trein uit moet en ze willen er eerst inquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
.... terwijl ik (en anderen) er uit moet!!!Wacht gewoon eventjes totdat iedereen buiten is, jostie!!!!
Iedereen zuchten en dat vage "tsj" geluidje maken met de tong. Ik zeg er eens wat van dacht ik bij me zelfDus ik zei tegen 'm dat 'ie maar even moest wachten met z'n gestamp totdat iedereen buiten was.
"Ja, ik heb haast!!"
Alsof die trein eerder weg gaat dan...... Volgende keer mag 'ie onder de wielen vallen
![]()
En dan ging er ook nog een dik wijf naast me ziiten die friet met heeeeeeel veeeeeeeeel mayo aan het eten wasGa afvallen,dikke kut
![]()
Lekker met je moeder wezen winkelenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
En dan ging er ook nog een dik wijf naast me ziiten die friet met heeeeeeel veeeeeeeeel mayo aan het eten wasGa afvallen,dikke kut
![]()
soms gaat de deur open terwijl je nog rijdtquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:03 schreef Rikkert het volgende:
Irritante mensen...
Of van die mensen die als de trein nog rijdt, al op het knopje "open" drukken...![]()
Erger zijn die debieltjes dier er de hele tijd op gaan drukken, terwijl als je 'm gewoon blijft indrukken dat 'ie dan sneller open gaat....quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:03 schreef Rikkert het volgende:
Irritante mensen...
Of van die mensen die als de trein nog rijdt, al op het knopje "open" drukken...![]()
Jij woont zeker niet in de randstad ( ik ook niet hoor.. zit er wel op school:P)quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:03 schreef Rikkert het volgende:
Irritante mensen...
Ik woon wel in de randstad, maar hier stopt de trein gewoonquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:08 schreef pmensink het volgende:
[..]
Jij woont zeker niet in de randstad ( ik ook niet hoor.. zit er wel op school:P)
Als je niet drukt.. en er is niemand op het perron.. dan gaat de trein al weer weg.. gekke conducteurs
swirliesquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:26 schreef Biancavia het volgende:
Mensen die friet en dergelijke gaan zitten eten in de trein.
Dat stinkt.
friet ruik je niet. hooguit de sausquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:26 schreef Biancavia het volgende:
Mensen die friet en dergelijke gaan zitten eten in de trein.
Dat stinkt.
ik ga elke dag met de trein, zulke mensen ken ik, af en toe is het dus effe ze terug buitenDUWEN, en meestal kijk ik enorm vies dan en durven ze er weinig van zeggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
.... terwijl ik (en anderen) er uit moet!!!Wacht gewoon eventjes totdat iedereen buiten is, jostie!!!!
Iedereen zuchten en dat vage "tsj" geluidje maken met de tong. Ik zeg er eens wat van dacht ik bij me zelfDus ik zei tegen 'm dat 'ie maar even moest wachten met z'n gestamp totdat iedereen buiten was.
"Ja, ik heb haast!!"
Alsof die trein eerder weg gaat dan...... Volgende keer mag 'ie onder de wielen vallen
![]()
![]()
sinaasappel past ook mooi in die categoriequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
friet ruik je niet. hooguit de saus![]()
maar een boterham met salami/pindakaas is erger![]()
je merkt gelijk wanneer het mandarijnen seizoen weer is begonnen iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sinaasappel past ook mooi in die categorie![]()
Smullers op NS stationsquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:37 schreef nog.een.keer het volgende:
Mensen die friet eten in de trein en met mayonaisehanden op het knopje druken
de friet zelf ruik je niet nee, maar de lucht van het oude frituurvet waar het in is gebakken blijft zo lekker hangen in de coupéquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
friet ruik je niet. hooguit de saus![]()
maar een boterham met salami/pindakaas is erger![]()
Of zo'n halfvol bakje in een prullenbak gegooid, ruikt ook zo lekker. Óf iemand die een sinaasappel of mandarijn gaat zitten pellen, iemand die salami op z'n brood heeft of iemand die zo'n zoet zoet zoet 'energie'-drankje drinkt. Bah!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:40 schreef Sanne_ het volgende:
[..]
de friet zelf ruik je niet nee, maar de lucht van het oude frituurvet waar het in is gebakken blijft zo lekker hangen in de coupé![]()
Want in een auto kan je geen scheten laten?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:57 schreef GioStyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beter ga je gewoon met de fiets, auto of whatever.![]()
Ik heb al een aantal keer meegemaakt dat er iemand zo'n stinkhond mee in de bus neemt.. en laatst een kipquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:55 schreef weasel85 het volgende:
[..]
in een volle bus dan? ^o) dan bedoel ik BOMvol.. staande mensen naast je -.- en iemand gaat lopen farten :s.... EUUUUUHHh![]()
Een kipquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:12 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal keer meegemaakt dat er iemand zo'n stinkhond mee in de bus neemt.. en laatst een kipNeem dan de auto ofzo
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:17 schreef MrKickass het volgende:
[..]
...
Ik vind dieren btw niet zo erg... erger vind ik zweetlucht van enkele dagen/weken/maanden oudDaar krijg ik serieus hoofdpijn van
![]()
Ja, zo'n opmerking heb ik wel eens gemaakt naar een stinkende "heel stoer uitziende" gast...quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ga gewoon elke dag even onder de douche. Wat een moeite zeg.
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:59 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Lekker met je moeder wezen winkelen![]()
Doe dat dan wel met Engels kak-accent en niet met Hollands Balkenende-accent, want dan heb je kans dat iedereen dubbel ligt van het lachenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:41 schreef LonelyWolf het volgende:
Als je eruit moet, heel agressief in het Engels schreeuwen en een beetje vies kijken helpt. "BACK OFF!" Doe ik wel eens, en zie de mensen deinzen sjonge
Dat gaat wel makkelijk he , dwars door mensen heen lopenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:01 schreef Jett het volgende:
Dat soort mensen kijk je arrogant aan en je loopt gewoon dwars door ze heen. Je gaat niet zeiken op Fok!.
zullen ze bij jou vast niet erg vindenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:01 schreef Jett het volgende:
Dat soort mensen kijk je arrogant aan en je loopt gewoon dwars door ze heen. Je gaat niet zeiken op Fok!.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef DaFan het volgende:
Bij het instappen moet je zorgen dat je vlak bij de scheiding eerste/tweede klas staat. Dan staan al die paupers zich te verdringen rond de deuren van de 2e klas, ik stap in bij de 1e klas en loop via het balkon naar de 2e -> OWNED. Ik eerste binnen en mag naast het leukste meisje zitten
Op station Den haag centraal issie ook al weggehaald, misschien dat hij ooit nog eens terugkomt, maar dat denk ik niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker.
Alleen hebben ze het op station Zwolle weg gehaald en is er een burger king gekomen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:32 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Bussen zijn pas vet, voornamelijk van die extra touringcars.. flikkerd er weer een debiel voor van die trap af bij de buschauffeur op et dashboard
Aan de ene kant verwacht je tolerantie omdat je zo'n langzame zak meel bent en aan de andere kant toch nog even wat kritiek leveren op je dikke medemens... Opbokken, jijquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
"Ja, ik heb haast!!"
![]()
![]()
auto?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:28 schreef Rocho het volgende:
Hoezo?? Hoe moet ik dan van A naar B?
Leuk, maar zonder rijbewijs en auto schiet ik daar niets mee op.Helaas kost zo'n geintje stiekem redelijk wat geld en 't OV is lekker goedkoop met een OV-studentenkaartquote:
op Rdam centraal zit ie nogquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op station Den haag centraal issie ook al weggehaald, misschien dat hij ooit nog eens terugkomt, maar dat denk ik niet.
En op Amersfoort was er volgens mij ook eentje, maar die is al heel lang weg.
en toen werd je wakker met je harde plasserquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:41 schreef LonelyWolf het volgende:
Als je eruit moet, heel agressief in het Engels schreeuwen en een beetje vies kijken helpt. "BACK OFF!" Doe ik wel eens, en zie de mensen deinzen sjonge
Bij die niewe treindeuren werkt dat niet dus....quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Erger zijn die debieltjes dier er de hele tijd op gaan drukken, terwijl als je 'm gewoon blijft indrukken dat 'ie dan sneller open gaat....
[afbeelding]
Neuh...volgens Yankee stinkt alleen de schil...de rest nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sinaasappel past ook mooi in die categorie![]()
Ja, maar jij bent gruwelijk lelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iedereen wacht altijd keurig netjes met instappen en zet zelfs een stap achteruit als ik uit de trein wil stappen![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik minder mensen hoor/zie klagen over treintijden (dus te laat rijden e.d.)quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veel trein (klaag) topiques de laatste tijd.
Meer over "in" de trein.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik minder mensen hoor/zie klagen over treintijden (dus te laat rijden e.d.)
Of let ik niet goed op?
Nou, pcies.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meer over "in" de trein.
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=trein&match=&ts=&sort=reactie&f%5B%5D=5&type=alle&van=2005&tot=2006
Uniformquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gruwelijk lelijk
Of je stinkt heel erg![]()
Sommige mensen zijn nerdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:10 schreef Neuralnet het volgende:
Mensen zijn dom. Daarom moet het een en ander automatisch. Ik stel voor:
- Trein stopt, deur open, eerste pieptoon: iedereen krijgt 15 seconden om naar buiten te gaan. Wie dan nog binnen zit heeft pech.
- Tweede pieptoon: wie buiten staat krijgt 15 seconden om naar binnen te gaan. Daarna deuren dicht en onmiddellijk vertrekken. Wie niet snel genoeg reageert gaat de volgende keer maar lopen.
bij mij komen er altijd knappe meisjes naast me zitten in of buiten de spitsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
UniformToch best handig hoor! Er gaat ook nooit iemand naast mij zitten in de spits
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:34 schreef DaFan het volgende:
Bij het instappen moet je zorgen dat je vlak bij de scheiding eerste/tweede klas staat. Dan staan al die paupers zich te verdringen rond de deuren van de 2e klas, ik stap in bij de 1e klas en loop via het balkon naar de 2e -> OWNED. Ik eerste binnen en mag naast het leukste meisje zitten
om ze vanachter op het perron vast te houden?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:16 schreef Xebrozius het volgende:
Gewoon uit het raam klimmen, dat zal ze leren...
Jij hebt me daar een paar beste fobieënquote:Op zondag 2 juli 2006 08:31 schreef StefanP het volgende:
Treinen
Asociaal tuig dat zich er al in wurmt voordat je er uit bent
Wachten op koude en vieze stations
Vertraging
Duur
De hele reis staan als je pech hebt
Naast een of ander vies of irritant figuur kunnen zitten als je geluk hebt
De trein is voor paupers.
Utrecht centraal hebben ze ze nog wel. Vandaag 1 gehaald. Alleen had die swirlie medewerker het niet goed geshakedquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op station Den haag centraal issie ook al weggehaald, misschien dat hij ooit nog eens terugkomt, maar dat denk ik niet.
En op Amersfoort was er volgens mij ook eentje, maar die is al heel lang weg.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:59 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Lekker met je moeder wezen winkelen![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:10 schreef Neuralnet het volgende:
Mensen zijn dom. Daarom moet het een en ander automatisch. Ik stel voor:
- Trein stopt, deur open, eerste pieptoon: iedereen krijgt 15 seconden om naar buiten te gaan. Wie dan nog binnen zit heeft pech.
- Tweede pieptoon: wie buiten staat krijgt 15 seconden om naar binnen te gaan. Daarna deuren dicht en onmiddellijk vertrekken. Wie niet snel genoeg reageert gaat de volgende keer maar lopen.
Kan ik mij ook aan ergeren. Of mensen die al een half uur van te voren naar het balkon lopen. Vanmorgen viel er een vrouw over een meneer heen omdat ze al ruim voor Utrecht CS aan het waggelen was. Tja, die trein maakt vlak voor het perron nog een scherpe bocht in een wissel dus dan krijg je dat. Dom wicht...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:21 schreef Mr.Chippie het volgende:
Wilde een keer de trein instappen, voor mij waren er al paar mensen ingestapt ... wil ik instappen, geeft zn gast mij een "bodycheck" ( hij was aan het uitstappen ) ... stap dan gelijk uit ofzo en wacht niet tot het laatste moment![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |