wat doet een meisje van 11 bij jou????quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
tering man das mijn straat!!!!!!!!!!!!!!!
WTF
Buurmeisje van 11 is nu bij ons,.... alle kinderen zijn gebeld door de politie vanmiddag.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:17 schreef escape_nl het volgende:
Er bestaat helemaal geen airsoften, JP probeert ons in Belgie te krijgen waar hij zijn sexbunker heeft.
Whehequote:Op woensdag 28 juni 2006 18:17 schreef escape_nl het volgende:
Er bestaat helemaal geen airsoften, JP probeert ons in Belgie te krijgen waar hij zijn sexbunker heeft.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:17 schreef escape_nl het volgende:
En als het pijn doet krijg je een lollie van JPquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:25 schreef escape_nl het volgende:
Dit kunnen we verwachten.
JP met zijn mooie verhalen, Lies rennen Lies!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:28 schreef Razorback het volgende:
[..]
En als het pijn doet krijg je een lollie van JP
noem je het nou een papegaai?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:20 schreef jpjedi het volgende:
En ja hier komen vaak kinderen over de vvloer om met de papagaai te spelen of met de xbox te spelen.
Ik ga er niet meer voor het politie buro zwaaien ofzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
*zucht
Nivo'tje weer
Oh en Razor, als je zo'n gun wil kopen, dan moet je wel uitkijken, aangezien ze in Nederland verboden zijn.
Ik dacht meteen aan Jedi,quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toen ik trouwens het begin las dacht ik direct aan Timminater en drbravo
en bedankt voor het denken dat wij 11 en 8 jaar zijnquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
en ik dan ik ben ook nog onder de 18quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, maar jij woont niet in Prinsenbeekquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
en ik dan ik ben ook nog onder de 18
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, maar jij woont niet in Prinsenbeek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |