quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:08 schreef Razorback het volgende:
Zouden ze ook deze wapens hebben daar bij het airsoften
Domo Tours Revivalquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:08 schreef Razorback het volgende:
Zouden ze ook deze wapens hebben daar bij het airsoften
quote:
Kan je daar ook een plaatje uittoveren dat in de OP kan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef Timminater het volgende:
leaderboard is werkend, nu nog effe de pagina upfrissen
om alvast te kijken:
http://www.dutchmansstronghold-nl.nl02.members.pcextreme.nl/bf2/index.php?option=com_bf2stats&Itemid=28
en ja, zeg niet voor niets de pagina opfrissen, want de layout is echt nog verneukt
maar wat wil je anders met een site inclusief leaderboard genutseld in 2 uur met muziek volop aan
zal meteen effe uitzoeken voor jequote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Kan je daar ook een plaatje uittoveren dat in de OP kan?
dan zijn we gelijk klaar
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:03 schreef ViPeRII het volgende:
Ik wil het nog heel even hebben over gisteren avond.
Wat een baserapers zeg!
Werd er weer helemaal gek van!
Op strike zaten ze continue in de basis, en stonden ze met 2 tanks (ok, welke debiel liet zijn tank daar achter?) aan de linker en rechter kant + een paar hmmvvs te span-killen.
Wie zijn er nu allemaal admin? Ook als je in het team zit dat het doet, vind ik dat je actie moet ondernemen!
@Postman: Van jou werd ik ook moe zeg. Kreeg je niet echt dood.
Komt waarschijnlijk ook, omdat ik nu met pkm, genist of met sniper speel.
Well done!
Ik las inderdaad wel wat in mijn scherm over baserapers, maar er speelde op dat moment geen admins mee. Ik zat de hele avond bij de MEC/PLA en ik heb op Karkand niet gebaseraped.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:03 schreef ViPeRII het volgende:
Ik wil het nog heel even hebben over gisteren avond.
Wat een baserapers zeg!
Werd er weer helemaal gek van!
Op strike zaten ze continue in de basis, en stonden ze met 2 tanks (ok, welke debiel liet zijn tank daar achter?) aan de linker en rechter kant + een paar hmmvvs te span-killen.
Wie zijn er nu allemaal admin? Ook als je in het team zit dat het doet, vind ik dat je actie moet ondernemen!
quote:@Postman: Van jou werd ik ook moe zeg. Kreeg je niet echt dood.
Komt waarschijnlijk ook, omdat ik nu met pkm, genist of met sniper speel.
Well done!
BF2 heeft niet echt eisen voor headsetjes.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef DooD het volgende:
Vandaag Battlefield 2 deluxe maar even opgepikt, zodat jullie mij binnenkort ook is een keertje Boffers ziet killen. Nu heb ik een vraag en dat gaat over een headset. Misschien is het al eens voorbij gekomen dus mijn excusses daarvoor, maar met welke headset spelen jullie en voldoet die aan de eisen voor battlefield 2 en of waaraan voldoet je headset niet, want ik wil wel kunnen gillen naar mijn medespelers dat ik een Medic nodig heb :p ( ik zal namelijk meer liggen dood te bloeden als dat ik iemand dood) Alvast bedankt voor het antwoord.
Ok tnx ga ik gewoon een sober ding halen, inplaats van één met toeters en bellen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Trust is kut.
Maarre een headset is een headset toch? Gewoon de headset gebruiken voor Teamspeak en je eigen speakers voor het geluid van battlefield.
Ik en Escape hebben de Medusa 5.1 Pro Gamer Edition Wel wat duurder maar DAMN dan heb je ook wat...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:33 schreef DooD het volgende:
[..]
Ok tnx ga ik gewoon een sober ding halen, inplaats van één met toeters en bellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |