abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39356366
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:08 schreef Razorback het volgende:
Zouden ze ook deze wapens hebben daar bij het airsoften
pi_39356608
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:08 schreef Razorback het volgende:
Zouden ze ook deze wapens hebben daar bij het airsoften
Domo Tours Revival
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:28:18 #228
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39356812
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:20 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Domo Tours Revival
Gisteren heb ik nog met DoMo gespeeld. Samen een beetje gechopperd
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_39357223
leaderboard is werkend, nu nog effe de pagina upfrissen
om alvast te kijken:
http://www.dutchmansstronghold-nl.nl02.members.pcextreme.nl/bf2/index.php?option=com_bf2stats&Itemid=28

en ja, zeg niet voor niets de pagina opfrissen, want de layout is echt nog verneukt
maar wat wil je anders met een site inclusief leaderboard genutseld in 2 uur met muziek volop aan
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_39357297
leaderbord ziet er best strak uit
pi_39357409
voordeel is dat iedereen zichzelf kan toevoegen, en na 60 dagen inactief te zijn (of meer kan ik zelf afstellen) lig je er vanzelf weer uit
kan in diezelfde site ook meteen polls, nieuwsberichten, en zelfs het hele forum inbouwen

en als je op het +je voor je naam klikt krijg je gezien wat je de afgelopen 5 dagen gedaan hebt, werkt bij mij niet want heb al een tijd niet gespeeld (w-lan dus lag )
Ctrl + W
pi_39357588
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:42 schreef Timminater het volgende:
leaderboard is werkend, nu nog effe de pagina upfrissen
om alvast te kijken:
http://www.dutchmansstronghold-nl.nl02.members.pcextreme.nl/bf2/index.php?option=com_bf2stats&Itemid=28

en ja, zeg niet voor niets de pagina opfrissen, want de layout is echt nog verneukt
maar wat wil je anders met een site inclusief leaderboard genutseld in 2 uur met muziek volop aan
Kan je daar ook een plaatje uittoveren dat in de OP kan?
dan zijn we gelijk klaar
pi_39357668
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Kan je daar ook een plaatje uittoveren dat in de OP kan?
dan zijn we gelijk klaar
zal meteen effe uitzoeken voor je
Ctrl + W
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:03:42 #234
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_39357971
Ik wil het nog heel even hebben over gisteren avond.
Wat een baserapers zeg!
Werd er weer helemaal gek van!
Op strike zaten ze continue in de basis, en stonden ze met 2 tanks (ok, welke debiel liet zijn tank daar achter?) aan de linker en rechter kant + een paar hmmvvs te span-killen.
Wie zijn er nu allemaal admin? Ook als je in het team zit dat het doet, vind ik dat je actie moet ondernemen!

@Postman: Van jou werd ik ook moe zeg. Kreeg je niet echt dood.
Komt waarschijnlijk ook, omdat ik nu met pkm, genist of met sniper speel.
Well done!
-- ViPeRII --
pi_39358102
admins:

Escape
Diamond
Rudycarell
FJD
Incolumis

maar viper heb je xfire? dat zou ideaal zijn want dan is het zo opgelost. mits er een admin op xfire zit natuurlijk
pi_39358265
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:03 schreef ViPeRII het volgende:
Wat een baserapers zeg!
Op strike zaten ze continue in de basis, en stonden ze met 2 tanks (ok, welke debiel liet zijn tank daar achter?) aan de linker en rechter kant + een paar hmmvvs te span-killen.
Wie zijn er nu allemaal admin? Ook als je in het team zit dat het doet, vind ik dat je actie moet ondernemen!

Well done!
Ga nou niet weer zitten zeiken over wie er admin is... Wordt er zo moe van... Ik was online gisteren en heb geen klachten gehoord...

Wel is het zo dat Xfire niet de hele avond heeft aangestaan i.v.m. CTD's van mijn zeide... Maar dan is MSN er altijd nog...
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:22:22 #237
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_39358668
Vandaag Battlefield 2 deluxe maar even opgepikt, zodat jullie mij binnenkort ook is een keertje Boffers ziet killen. Nu heb ik een vraag en dat gaat over een headset. Misschien is het al eens voorbij gekomen dus mijn excusses daarvoor, maar met welke headset spelen jullie en voldoet die aan de eisen voor battlefield 2 en of waaraan voldoet je headset niet, want ik wil wel kunnen gillen naar mijn medespelers dat ik een Medic nodig heb :p ( ik zal namelijk meer liggen dood te bloeden als dat ik iemand dood) Alvast bedankt voor het antwoord.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_39358753
heb zelf een enorm kutding van trust (niet aangeraden dus) ding doet pijn aan mijn hoofd, maar kwa microfoonfuncties is tie best verder.
Ctrl + W
pi_39358795
effe testje hoor

shit, geen html posts toegelaten dus
wilde namelijk de html van het leaderboard als iframe hierin zetten, zodat je hier gewoon statestieken hebt die je ook kunt aanklikken, maar aangezien html posting is uitgezet werkt een iframe ook niet

[ Bericht 44% gewijzigd door Timminater op 29-06-2006 16:57:35 ]
Ctrl + W
pi_39358854
Trust is kut.

Maarre een headset is een headset toch? Gewoon de headset gebruiken voor Teamspeak en je eigen speakers voor het geluid van battlefield.
BF2: Diamond3d
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:28:07 #241
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39358917
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:03 schreef ViPeRII het volgende:
Wat een baserapers zeg!
Ik las inderdaad wel wat in mijn scherm over baserapers, maar er speelde op dat moment geen admins mee. Ik zat de hele avond bij de MEC/PLA en ik heb op Karkand niet gebaseraped.
Probleem met Karkand is dat het baserapen daar moeilijk tegen te gaan is, aangezien de eerste vlag zeer dicht op de spawns staan van de US. Als ze echt midden in jullie spawn gebied liepen dan zijn ze inderdaad fout bezig.
quote:
Well done!

Ik heb gisteren ook een tijdje met pkm gespeeld, dat was nadat ik op Karkand bijna niemand tegen kwam om te snipen
Heb natuurlijk ook weer als medic rond gelopen.

Vervelende was wel dat als ik je kapot had geschoten, die eikel weer om de hoek kwam om mij af te maken.
2de in de Tour de BoF!
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:31:12 #242
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_39359037
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:22 schreef DooD het volgende:
Vandaag Battlefield 2 deluxe maar even opgepikt, zodat jullie mij binnenkort ook is een keertje Boffers ziet killen. Nu heb ik een vraag en dat gaat over een headset. Misschien is het al eens voorbij gekomen dus mijn excusses daarvoor, maar met welke headset spelen jullie en voldoet die aan de eisen voor battlefield 2 en of waaraan voldoet je headset niet, want ik wil wel kunnen gillen naar mijn medespelers dat ik een Medic nodig heb :p ( ik zal namelijk meer liggen dood te bloeden als dat ik iemand dood) Alvast bedankt voor het antwoord.
BF2 heeft niet echt eisen voor headsetjes.
Je moet er gewoon eentje kopen die lekker op je kop past. Verder is het een kwestie van instellen en schreeuwen om een medic.
Realiseer je alleen wel dat er genoeg mensen zijn die ingame voice uit hebben staan en je geblaat dus niet horen.
Ik heb bijvoorbeeld nog nooit iemand horen praten in BF2.
2de in de Tour de BoF!
pi_39359064
sennheiser koptelefoon en een losse mic, gaat de mic ooit kapot hoef je dus niet een hele nieuwe headset te halen. en haal geen Trust!
pi_39359096
Die leaderbord werkt een beetje traag of werkt niet helemaal? Iig, ik ben geregistreerd en wil op Leaderbord klikken en er gebeurt niks.
Verder ben ik altijd op xfire aanwezig als ik achter me pc zit voor een kick.
BF2: Diamond3d
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:33:20 #245
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_39359123
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Trust is kut.

Maarre een headset is een headset toch? Gewoon de headset gebruiken voor Teamspeak en je eigen speakers voor het geluid van battlefield.
Ok tnx ga ik gewoon een sober ding halen, inplaats van één met toeters en bellen.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_39359186
mijn host is effe traag omdat mijn WoW server platligt, en er zitten een aantal gebruikers op het forum foto's te bekijken en te uploaden, was effe als test dit, maar bij mij sta je er gewoon goed in hoor.

host is pcextreme zoals je al ziet, dus daar kan het niet aan liggen (of juist wel)
Ctrl + W
pi_39359212
Op Ned 2 gaan we kijken of D66 gaat draaien of niet Ben benieuwd
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_39359303
:D:D zit ik net hier te werken, hoort een collega iets seipelen. is er een waterleiding in het toilet gesprongen. heel de zooi blank hier
pi_39359448
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:33 schreef DooD het volgende:

[..]

Ok tnx ga ik gewoon een sober ding halen, inplaats van één met toeters en bellen.
Ik en Escape hebben de Medusa 5.1 Pro Gamer Edition Wel wat duurder maar DAMN dan heb je ook wat...
pi_39359646
ppffff dingetje van 19 euro werkt prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')