Binnen 48 uurquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:43 schreef staticdata het volgende:
het vorige topic behoort volgens mij tot een van de snelste, mede door het vele geblaat van Dekkered
We kregen ze weleens elke dag volquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:43 schreef staticdata het volgende:
het vorige topic behoort volgens mij tot een van de snelste, mede door het vele geblaat van Dekkered
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Binnen 48 uur![]()
En dat terwijl het juist zo'n mooie TT had
Dat doe jij toch wel voor em? Dat zou ware liefde zijnquote:
verneukt?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
De poll is nou nogal verneuktKan er geen nieuwe aangemaakt worden?
Mja mijn vote klopt niet meer en misschien anderen nu wel liever 14 Okt. ipv een datum in September...quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:43 schreef staticdata het volgende:
dit is zijn werk, klanten regelen, mis alleen de reclame nogquote:
klinkt als een obsessie ondertussenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:56 schreef RudyCarell het volgende:
AIRSOFTEN!
Ja waar dan precies? kan het niet vindenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:16 schreef staticdata het volgende:
nou moet je toch op de andere stats klikkendaar kan je ze maken
http://www.bf2stats.nl/player/68718010/quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja waar dan precies? kan het niet vinden
Zover was ik ook, en nu nog een sig van hem zodat hij in de OP kan...quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.bf2stats.nl/player/68718010/
Geniaalquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:21 schreef Incolumis het volgende:
http://www.break.com/index/japaneseprank9.html
rofl!
Ja he?? Ik kan het ook nergens meer vinden, arme Bibberquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:26 schreef staticdata het volgende:
volgens mij hebben ze de optie verwijderd :S
was meer een verkapte TVP...quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:07 schreef Timminater het volgende:
[..]
klinkt als een obsessie ondertussenkomt geen enkel ander woord meer vanaf.
?? ivm met friesland?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja he?? Ik kan het ook nergens meer vinden, arme Bibber![]()
@Jedi: Ik kan niet wat betreft de datums, zaterdagen kan ik nooit overdag
Dan doe je het maar twee keer op vrijdag hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
@Jedi: Ik kan niet wat betreft de datums, zaterdagen kan ik nooit overdag
Freizeit-Schumisquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:33 schreef jpjedi het volgende:
@ Diamond, das wel kut zeg... nou helaas.
Verder een vraagje. Kan iemand dit voor mij opnemen en hosten? Ik kan die ender niet ontvangen.![]()
We kunnen proberen je neer te schieten ? Of misschien mogen we het op Schiphol doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Terwijl jullie dan allemaal lekker rondrennen door het bos zit ik opgevouwen in een vliegtuig. Ook leuk![]()
Ik kom 10 sept. aan op Schiphol, dus ik verwacht een groot welkomscommiteequote:Op woensdag 28 juni 2006 15:37 schreef UnleashMitch het volgende:
We kunnen proberen je neer te schieten ? Of misschien mogen we het op Schiphol doen
Die hebben ze ook met een WC waarvan de bodem dan omhoog komtquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:21 schreef Incolumis het volgende:
http://www.break.com/index/japaneseprank9.html
rofl!
ik heb het zelf ook geprobeerd maar het lukt nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zover was ik ook, en nu nog een sig van hem zodat hij in de OP kan...![]()
Zou je dat nu wel zeggen ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kom 10 sept. aan op Schiphol, dus ik verwacht een groot welkomscommitee
Kost aanzienlijk minder dan ik had verwacht, maar ja boeie ik ga toch niet mee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:26 schreef jpjedi het volgende:
Als iemand al materiaal wil inslaan voor de Bof Battle:
(Hou je rustig Rudy..)
jij bent kleinerquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kost aanzienlijk minder dan ik had verwacht, maar ja boeie ik ga toch niet mee.![]()
En als dat nog niet erg genoeg is heb je ook nog van die mensen die nu al vakantie (Vera) hebben of weekend (Inco)![]()
Het is niet eerlijk want zij zijn groot en ik ben klein groter en dat is niet eerlijk![]()
plaatjes doen het nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:59 schreef jpjedi het volgende:
Enkele leuke plaatjes..
RUDY, IK HEB ER ZIN IN!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |