ok, ik gooi het wel weer terugquote:
Danarol?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
mmmm beenham
weet je wat ik trouwens aan het doen ben?
ik maak croissantjes
of dat...quote:
mwa, zoietsquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
mwa, zoiets
maar ze komen bij de schlecker vandaan en kosten net niks
en toch zoooo lekker
net als die wannabee-Pimm's van de euroshopper
die vreet ik rauw, veel lekkerderquote:
Inderdaad jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die vreet ik rauw, veel lekkerder
en ongezonder, maar daar heb ik dan weer schijt aan, figuurlijk dan he
Schlecker hebben we niet eens hier volgens mij, ik weet iig niet waar danquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
mwa, zoiets
maar ze komen bij de schlecker vandaan en kosten net niks
en toch zoooo lekker
net als die wannabee-Pimm's van de euroshopper
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Leuke uitdrukking, hij klopt ook nog.
doe ik ook hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die vreet ik rauw, veel lekkerder
en ongezonder, maar daar heb ik dan weer schijt aan, figuurlijk dan he
Dat heb je wel gauwquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
doe ik ook hoor
maar het merendeel ligt toch in de oven, anders wordt ik misselijk
ik heb wel eens zo'n heel blik rauw naar binnen gewerkt, dat was ook niet zo'n goede keuzequote:Op woensdag 28 juni 2006 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
doe ik ook hoor
maar het merendeel ligt toch in de oven, anders wordt ik misselijk
Woooowquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb wel eens zo'n heel blik rauw naar binnen gewerkt, dat was ook niet zo'n goede keuzeik maak vaker slechte keuzes als ik zat ben merk ik
boterkoekbeslag doet het ook erg goedquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb wel eens zo'n heel blik rauw naar binnen gewerkt, dat was ook niet zo'n goede keuzeik maak vaker slechte keuzes als ik zat ben merk ik
hoiquote:
overigens offtopic, ik heb zo'n kaart naar de VS gestuurd terwijl ik dronken was, ze vond het de beste kaart die ze ooit gekregen hadquote:
nog nooit geprobeerd....quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
boterkoekbeslag doet het ook erg goed
daar is ze vast blij meequote:
Ga is naar je eigen topic kssstquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
overigens offtopic, ik heb zo'n kaart naar de VS gestuurd terwijl ik dronken was, ze vond het de beste kaart die ze ooit gekregen had
nee, net niet, maar het scheelde niet veelquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
overigens offtopic, ik heb zo'n kaart naar de VS gestuurd terwijl ik dronken was, ze vond het de beste kaart die ze ooit gekregen had
slap zeververhaal over dat de neef van een oudtante van mij daar woont, en over wat een klein prutgat dat wel niet isquote:
gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
slap zeververhaal over dat de neef van een oudtante van mij daar woont, en over wat een klein prutgat dat wel niet is
meer an ik me er eigenlijk niet meer van herinnerendit eigenlijk ook niet, maar dat kon ik opmaken uit de reactie die ik terugkreeg
het klopt overigens wel
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
slap zeververhaal over dat de neef van een oudtante van mij daar woont, en over wat een klein prutgat dat wel niet is
meer an ik me er eigenlijk niet meer van herinnerendit eigenlijk ook niet, maar dat kon ik opmaken uit de reactie die ik terugkreeg
het klopt overigens wel
geen idee!quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee!
ben er nu pas achter hoe ik erachter kom hoeveel posts ik heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |