nee, dat is het nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je de programma knop een klein tikje verder geven
sommige was mag namelijk niet gecentrifugeerd worden (wollen truien enzo) en daarom wacht de machine.
als je hem dan een tikje verder geeft, weet ie dat het okee is
dan moet je hem gewoon een rotschop gevenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, dat is het niet
hetzelfde programma doet het namelijk een volgende wel weer gewoon met centrifugeren
Reparatietechniek #1quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
dan moet je hem gewoon een rotschop geven
jaquote:
aangeleerd door Microsoftquote:
tis alleen niet alleen mijn machine, maar ook die van mij huisgenoten, ik heb niet zo'n behoefte om het ding verrot te trappen en dan alleen voor de kosten op te draaienquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
dan moet je hem gewoon een rotschop geven
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
oh god, je kent me al te goed
techniek #2: paps!
doe ik hier ook niet hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tis alleen niet alleen mijn machine, maar ook die van mij huisgenoten, ik heb niet zo'n behoefte om het ding verrot te trappen en dan alleen voor de kosten op te draaien
Zo heb je apparaten het liefstquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
doe ik hier ook niet hoor
maar ja, hij doet het dan ook gewoon goed
never change a winning teamquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
doe ik hier ook niet hoor
maar ja, hij doet het dan ook gewoon goed
wat zij zegtquote:
Voor mij hoeft het niet netjes te zijn hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:21 schreef Muck het volgende:
ik ga mijn kamer maar eens opruimen geloof ik...
ik krijg vanavond visite, en het is hier echt een teringbende
nou en?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:21 schreef Muck het volgende:
ik ga mijn kamer maar eens opruimen geloof ik...
ik krijg vanavond visite, en het is hier echt een teringbende
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:20 schreef Mobster273 het volgende:
overigens, wat ook irritant is, van die huisgenoten die deur van de wasmachine weer dicht doen als ze klaar zijn met was eruithalen, zodat als je hem open doet er zo'n fijne graflucht uit die trommel komt zetten
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou en?
wees jezelfof is het belangrijke visite?
weet ik tochquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet netjes te zijn hoor.
mwa, een vriend van me is weer eens in het land (hij werkt op een schip) en dan vind ik het wel zo leuk als ie ook ergens kan zittenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou en?
wees jezelfof is het belangrijke visite?
oh, je hoeft maar 1 stoel op te ruimen dus?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
mwa, een vriend van me is weer eens in het land (hij werkt op een schip) en dan vind ik het wel zo leuk als ie ook ergens kan zitten
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh, je hoeft maar 1 stoel op te ruimen dus?
of je blijft zelf staan
ik kijk al met angst en beven naar na de vakantie, want iedereen gaat dezelfde periode weg, alleen ik vertrek eerder... asl de laatste dan zo tactisch is om hem dicht te gooien....quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]ja
en als ie te lang zo staat, en jij doet je was, dan zit die graflucht in je kleren
hoe kan je dat nou denkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
het valt op dat je zelf ook in een studentenhuis woont
ieuw!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik kijk al met angst en beven naar na de vakantie, want iedereen gaat dezelfde periode weg, alleen ik vertrek eerder... asl de laatste dan zo tactisch is om hem dicht te gooien....
ik wil wel getuige zijnquote:
zijn we toch allang manquote:
nou ja, als het tegenzit, dan heeft bij terugkomst 3 weken dicht gezetenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ieuw!
gelukkig hebben wij hier 2 mensen die hier permanent wonen
die gaan ook niet op vakantie volgens mij
Precies!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
zijn we toch allang man
we hebben pas onze vows nog renewed
gewoon nog een keerquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
zijn we toch allang man
we hebben pas onze vows nog renewed
kunt u alstublieft in dit publiek c0nd0r en muck aanwijzen...quote:
weet je... op school hebben wij een broedstoofquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou ja, als het tegenzit, dan heeft bij terugkomst 3 weken dicht gezeten
dan zorg ik dat ik eerst een stevige verkoudheid oploop voor ik dat ding open doe....
Paul Calluciquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kunt u alstublieft in dit publiek c0nd0r en muck aanwijzen...
wordt wel een beetje veel dan hoor...quote:
ik weet wat een broedstoof isquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je... op school hebben wij een broedstoof
das een soort van omgekeerde koelkast waarin je bacteriën laat groeien op petri-schaaltjes
moet je die eens open trekken
dank u, die naam zocht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |