Kopen ja. Mijn budget is niet groot, ik denk niet dat ik in Hillegersberg terecht kan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kopen neem ik aan? Voor huren in die buurt kom je op een wachtlijst van 3 jaar te staan geloof ik.
Hillegersberg is leuk en dichtbij Schiebroek. Niet de goedkoopste buurt though.
Hier wat info over de buurt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hillegersberg-Schiebroek
Overdrijven is ook een vak zeg....quote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef Casparovvv het volgende:
[..]Jemig dat is echt te druk met zulk weer. Maargoed, dan ben je dus op een neuslengte na mijn huis voorbij gelopen
![]()
Dank voor de tip.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
22 juli is dj ferry corsten bij de euromast gratis
Ga ik even kijkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
22 juli is dj ferry corsten bij de euromast gratis
Schiedam is geen Rotterdam héquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:17 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Hier nog een Rotterdamse:
Geboren drie hoog achter in de Benthuizerstraat, Noord,![]()
opgegroeid Mathenneserweg in West,![]()
en uiteindelijk terecht gekomen in Schiedam.
Maar k'ben nog wel Rotterdamse hoor!quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:29 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Maar k'ben nog wel Rotterdamse hoor!![]()
Checkquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:00 schreef TheLaw het volgende:
Check. Blijdorp, tussen de bejaarden en de twee-verdieners.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef Nosh het volgende:
Hoop volgend jaar in Rotterdam te kunnen studeren.
Is het makkelijk kamers vinden in 010? Tegen een redelijke prijs, dat is?
Succes knul.........Waar ga je studeren? Ik zou de HES/EUR en Erasmus MC zsm volhangen met briefjes dat je een kamer zoekt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef Nosh het volgende:
Stadswonen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef Nosh het volgende:
Ik neem aan dat je bedoeld slijten binnen je vriendenkringen. Op kamernet.nl heb je binnen een uur 50 reacties. Tenzij de beschikbare kamer 2 bij 3 is en zich in Spangen bevindt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:26 schreef VeerMans het volgende:
zo moeilijk is een kamer vinden ook weer niet.
Ik had vorige jaar meer moeite een kamer aan iemand te slijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |