Zoiets heb ik ook zo het idee.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat de gebouwen ertussen iets te hoog zijn.![]()
Je gaat dit blijven roepen hè?quote:
Je bedoelt door rood lopen? Dat heb ik inmiddels al geleerd.quote:Naleven van verkeersvoorschriften.
Alleen als je op de kast kruipt.quote:
Je integreert al voordat je er woont.quote:Je bedoelt door rood lopen? Dat heb ik inmiddels al geleerd.
Nu nog een heel klein beetje je uitspraak bijschaven zodat niet meer te horen is waar je vandaan komt.quote:
Ja, maar dan gaan ze gillen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Koewam het volgende:
Die OV-poorten kun je trouwens gewoon openduwen.
In de spits doet iedereen het. Je kunt ze trouwens ook op een stille manier openen, maar voor je het weet kost dat geintje dan 37,70.quote:
Ik zie veel mensen er altijd een fikse oplawaai tegen geven, zodat dat dat poortje weer een muziekje gaat afspelenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Koewam het volgende:
Die OV-poorten kun je trouwens gewoon openduwen.
1. Hij is kapotquote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef Knoekie het volgende:
Ik wilde laatst door zo'n poortje lopen bleef ie dicht![]()
Hij stond uit geloof ik. Was bij Wilheminaplein, knalde zo me me kop tegen dat ding (ervan uitgaande dat ie gewoon open gaat)quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
1. Hij is kapot
2. Je liep er juist één in waar je een kaartje in die gleuf moet duwen(ingangs-poortje)
3. Je liep er juist één in waar je alleen maar uit kan gaan (uitgangs-poortje)
Jij kiest![]()
Heb je snel gedaan!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef Isegrim het volgende:
Mijn huis is verkocht onder voorbehoud van financiering. Rotterdam, here I come!
Ow shit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef Isegrim het volgende:
Mijn huis is verkocht onder voorbehoud van financiering. Rotterdam, here I come!
Dat heb ik net in moeten leveren bij mijn werkgever, zal vragen of ze het ff kopiëren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow shit.![]()
Kun je even je bewijs van goed gedrag posten ajb?
Ja, dat zat mijn pa ook. Maarja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat heb ik net in moeten leveren bij mijn werkgever, zal vragen of ze het ff kopiëren.Maar m'n pa zit bij de politie, dus 't zit wel goed allemaal.
Wat steekpenningen hier en daar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat heb ik net in moeten leveren bij mijn werkgever, zal vragen of ze het ff kopiëren.Maar m'n pa zit bij de politie, dus 't zit wel goed allemaal.
Mijn vriend woont in Schiebroek, dus liefst een beetje daar in de buurt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dat zat mijn pa ook. Maarja.![]()
Maar serieus, weet je al waar je wil gaan wonen in Rotterdam?
Kopen neem ik aan? Voor huren in die buurt kom je op een wachtlijst van 3 jaar te staan geloof ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn vriend woont in Schiebroek, dus liefst een beetje daar in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |