Tram welquote:Op maandag 3 juli 2006 00:34 schreef spenky het volgende:
[..]
die is niet vlak bij het oog ziekenhuis
Ga al 2 jaar met de tramquote:Op maandag 3 juli 2006 00:48 schreef spenky het volgende:
owh :S ga je met de tram dan ? tot daar
dan kom je daar toch niet iedere dag langs?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ga al 2 jaar met de tram![]()
En nee tot Hofplein
5 keer per week danquote:Op maandag 3 juli 2006 00:58 schreef spenky het volgende:
[..]
dan kom je daar toch niet iedere dag langs?
dan nog niet... geen 1 dag..quote:Op maandag 3 juli 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
5 keer per week dan
Wat ben je weer moeilijk![]()
Wij zijn daar ook geweest.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
Metropolis festival
En hoe hebben de andere Rotterdammers hun weekend doorgebracht ?
Dan zit ik niet ver bij jou vandaan. Ik woon aan de andere kant van het Zuidplein, zijstraat van de Bas Jungerius.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uit Feyenoord trouwens, vlakbij Zuidplein.
Scheelt inderdaad niet veel dan.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zit ik niet ver bij jou vandaan. Ik woon aan de andere kant van het Zuidplein, zijstraat van de Bas Jungerius.
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:49 schreef Isegrim het volgende:
Er komen morgenmiddag potentiële kopers voor mijn huisje. Misschien word ik nog wel eerder dan verwacht import-Rotterdamse.
Maar ik ga je vast nog vaak plagen vanwege provinciale Friese gewoontes.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder ben ik een Rotterdamse die per ongeluk geboren is in een Fries lichaam.
Ik weet niet of mijn buurman er zo van gecharmeerd is als ik op het dak ga staan. Ik betwijfel ook of we elkaar dan kunnen zien..quote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als we op het dak gaan staan kunnen we zwaaien naar elkaar.![]()
![]()
Ruzie met de OV-poortjes enzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar ik ga je vast nog vaak plagen vanwege provinciale Friese gewoontes.![]()
Bang voor buitenlanders.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ruzie met de OV-poortjes enzo.
En wat nog meer dan?
Ik denk dat de gebouwen ertussen iets te hoog zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn buurman er zo van gecharmeerd is als ik op het dak ga staan. Ik betwijfel ook of we elkaar dan kunnen zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |