Je bedoeld die supermarkt met 3½ filialen?quote:
nee een van de deelgemeente's die Rotterdam teltquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je bedoeld die supermarkt met 3½ filialen?
3. Het Delfshavenconcertquote:Antwerp Gipsy Ska Orkestra BE - Voigt
The Baboons BE - Le Vagabond
Darker NL - Vibes
Das Aldi Combo NL - Waterfront café
Firefly NL - Nighttown
Mucho Maestro NL - Exit
Number 9 & Inna-Truth NL - Vibes
Preachers NL - Le Vagabond
Propeller NL - Rotown
Spinouts UK - Waterfront zaal
Stöma NL - Exit
SUWU3 NL - Nighttown
We vs. Death NL - Rotown
Nog steeds? Je was toch een tijdje terug van plan te verhuizen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:54 schreef nectarientje het volgende:
nogmaals even melden dan maar, scheelt zoeken naar het topic![]()
Oud-Charlois hier, een echte import-Rotterdamse![]()
Op zo'n fiets.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:14 schreef nectarientje het volgende:
ja, de plannen zijn er ook nog wel.. maar zolang ik nog geen baan heb, vind ik het onzin om te verhuizen. Ik heb nl geen binding met Rotterdam en als ik een baan krijg in a'dam ofzo, verhuis ik daarheen.
En helaas zijn de centjes niet aanwezig om twee keer te verhuizen (als het goed is studeer ik volgende maand af en heb ik binnen niet al te lange tijd ook een baan)
En dan misschien wel weg uit Rotterdam, iig weg uit deze buurt!![]()
Waarom Nijmegen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:33 schreef nectarientje het volgende:
Nee, wherever my job brings me.. ik ben er na een aantal rondjes sollicatie-zoeken wel achter dat ik blij moet zijn met een baan en dat ik echt niet kieskeurig moet zijn wat betreft plaats.. maar het zal wel ergens in de driehoek R'dam-A'dam-Nijmegen worden.
Het bevalt mij hier nog steeds goed idd.quote:JIj nog steeds happy op Zuid?
Maakt het je nog uit of het een stad of dorp is?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:41 schreef nectarientje het volgende:
Ik studeer daar en daar liggen ook wel baankansen. Alleen helaas ook nog een grote lading vol afgestudeerden die achter dezelfde baan aanzitten![]()
En zoals gezegd, ik heb geen binding met Rotterdam. Ik hockey hier toevallig maar dat kan ik ergens anders ook wel. Het maakt me echt niet uit waar ik ga wonen, zal me er wel vermaken
(maar zelfs groningen heeft geen vacatures)
HCR?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:41 schreef nectarientje het volgende:
Ik studeer daar en daar liggen ook wel baankansen. Alleen helaas ook nog een grote lading vol afgestudeerden die achter dezelfde baan aanzitten![]()
En zoals gezegd, ik heb geen binding met Rotterdam. Ik hockey hier toevallig maar dat kan ik ergens anders ook wel. Het maakt me echt niet uit waar ik ga wonen, zal me er wel vermaken
(maar zelfs groningen heeft geen vacatures)
Leonidasquote:
Ik vond HCR wat euhm groots.. Maar als je een leuk team weet wil ik best bij HCR komen spelen hoorquote:
begrijpelijk.quote:
quote:Maar als je een leuk team weet wil ik best bij HCR komen spelen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |