Welke wijk/deelgemeente?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik vertrek na allerlei afpersingen/bedreigingen/mishandelingen definitief uit Rotterdam. Toch wel jammer want woonde hier toch al bijna 19jaar.
Het ergste is nog wel dat ik niet uit vrije wil wegga, maar dat ik eigenlijk op verzoek van de politie elders moet onderduiken.
In deze buurt waar ik woon alleen maar last gehad van allochtonen trouwens, en dat vind ik op zich niet eens zo heel raar als je ziet hoe deze buurt is verpauperd de afgelopen 6/7 jaar.
En dat is niet discrimineren, dat zijn pure feiten
Waar en wanneer is dat gebeurd?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Altijd leuk als er weer eens een omver wordt geknald / gestoken voor je deur.
[afbeelding]
Die witte vlek is een lap met bloed en daaromheen allemaal bordjes met nummers.
Is er iemand gestoken daar? Tering, ik hoorde trauma heli, en heel Dordtselaan afgesloten.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Ja, neergestoken hoor ik net. Persoon die afgevoerd werd met de traumaheli deed niet veel meer zeg maar....quote:Op maandag 10 juli 2006 17:59 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Is er iemand gestoken daar? Tering, ik hoorde trauma heli, en heel Dordtselaan afgesloten.![]()
Weet je precies wat er is gebeurd?
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, neergestoken hoor ik net. Persoon die afgevoerd werd met de traumaheli deed niet veel meer zeg maar....
Ik heb vrij uitzicht op het plaats delict.
Fotootje genomen vanuit mijn woonkamer...quote:
Het is wel erg bont de laatste tijd. Volgens mij is er een dealers oorlogje aan de gang.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Mja, aantal junks wat door de straat banjert, is ook weer flink toegenomen idd.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is wel erg bont de laatste tijd. Volgens mij is er een dealers oorlogje aan de gang.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er liggen trouwens 2 slippertjes naast de doek en als ik kijk naar wat voor slippers het zijn, moet ik het denk ik in Antilliaanse / Marokkaanse hoek gaan zoeken.
Ik zie dat soort slippers vaak bij mannen van Antilliaanse / Marokkaanse afkomst. That's all.quote:
Ah het was dus geen ongeluk ofzo? Ik reed er net langs en vroeg me al af..quote:Op maandag 10 juli 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Nee, steekpartij dus.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah het was dus geen ongeluk ofzo? Ik reed er net langs en vroeg me al af..
Dordtselaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:34 schreef HansU het volgende:
Rotterdam West hiero, hoe spel je die Dordtse laan precies? Ik kan hem niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |