luister je altijd zo goed?quote:
ohw, kut, das al ff terug...quote:
die was te vroeg en mag daarom niet meetellenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overigens klopt het niet helemaal!.
Want ik had daarvoor per ongeluk deel 45 geopend.
Jouw ossenpostquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ohw, kut, das al ff terug...
ff tellen dan
ik ben heel trots dat ik het jubileum heb mogen vierenquote:
OP wordt nooit meegerekendquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:10 schreef Mobster273 het volgende:
deze is dan de jubileumpost
of die ervoor als je echt 28 posts bedoelde ipv 28 reply's
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben heel trots dat ik het jubileum heb mogen vieren
vandaar, maar in feite worden replies geteld, en niet posts, de OP is immers toch echt een postquote:
Ja ach er valt voor allebei iets te zeggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
vandaar, maar in feite worden replies geteld, en niet posts, de OP is immers toch echt een post
met die snelheid wel jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat een doorbraak!.
Alleen met WOW waren we nu bij 500 geweest.
Je weet het nooit..quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
met die snelheid wel ja
al gok dat daar net als hier nu is gebeurd, de snelheid was ingezakt
het is bovenal volstrekt oninteressant wat je telt, zo lang je maar niet na meer dan 1 reply begint met tellenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ach er valt voor allebei iets te zeggen.
nee, helaas nietquote:
voor wanneer?quote:
ik ook, dat komt omdat het saaie dingen zijn die ik moet doenquote:
quote:
Ik moet nog een laptop hebben..quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:17 schreef Gebs het volgende:
Ik denk dat ik zo maar naar de stad moet om geld uit te geven
wij gaan dat zondag doenquote:
dan ging je voor de 30000quote:
al lang ookquote:
Het is tegelijk een afscheidsfeestje/werkoverlegquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wij gaan dat zondag doen
's middags zwemmen op het Witven, 's avonds de heilige BBQ
Ik weet niet wat ik zondag ga doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wij gaan dat zondag doen
's middags zwemmen op het Witven, 's avonds de heilige BBQ
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:18 schreef Gebs het volgende:
[..]
Iets leuks zoeken voor maayke daar ben ik toch wel een hele middag mee bezig
bij ons niet, bij ons het gewoon een dag collectief lamballen zonder dat iemand er iets tegen kan hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is tegelijk een afscheidsfeestje/werkoverleg.
Daar zal het bij ons ook wel op uitdraaienquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bij ons niet, bij ons het gewoon een dag collectief lamballen zonder dat iemand er iets tegen kan hebben
ik weet dat doorgaans ook niet op woensdag al, maar dit kwam toevallig gisteren al ter sprakequote:
waarschijnlijk, alleen bij ons is het gewoon de planningquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar zal het bij ons ook wel op uitdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |