abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39500379
Djulian doet een uur met een koekje nu. Het warme weer neemt je eetlust ook weg dus idd ook gen zorgen wat dat betreft. Het drinken wel want dat ging gister niet goed, dus vandaag extra in de gaten houden.

Jonne
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:12:19 #152
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39500645
Even snelle mededeling tussendoor..
Wilyan is vandaag zonder luier om naar de PSZ!
Ik ga 'm nu ophalen.. Ben reuze benieuwd..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:21:59 #153
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39500903
Ik geloof het nog steeds niet..
Tom had zijn boterham vanmorgen binnen 10 minuten op en vroeg om nog 1 Daarna dronk hij een beker mel leek.
Voor het 11 uur was had hij ook nog 2 plakken ontbijtkoek, een half potje fruit en een pakje drinken leeg
Straks scheurt hij uit z`n vel
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_39501873
Piet... Wat een waardeloze onderbroeken heb jij zeg!

Tom, jemig zeg... Had je wat in te halen? Of had je al bedacht dat het zo warm zou worden dat je de rest van de dag geen trek zou hebben?!

Randy werd gisteravond met ondertemperatuur wakker, dus zijn zweetkop afgedroogd, droge pyjama aangetrokken en slaapzakkie aan. Met een deken en flesje warme melk geprobeerd om hem wat op te warmen, maar meneer was helemaal hysterisch en wilde vooral zijn bed niet meer in. Hij heeft van 10 tot 11 liggen krijsen, niet normaal meer! Of we er nou bij zaten of niet, dat maakte niets uit. Begint het buurmeissie (12 jaar) ook nog op de muur te kloppen (van ergenis), ik kon het kind wel wat! Alsof we nooit last van haar hebben!!! Paar keer gecheckt vannacht, maar vanmorgen leek hij weer prima in orde. Eindelijk weer een normale temperatuur en hij speelde weer naar hartelust! (Een voorzichtige dus!)
pi_39503295
Noli hoe is het gegaan? Onderbroek nog droog?

Tom Coolbabe fijn dat het eten zo goed gaat!

Randy lekker dat je temp goed is!

Djulian is nog 2x gevallen vandaag Hij was met mijn fiets aan het spelen toen ik de deur op slot draaide en toen kreeg hij de fiets op zich en net op het bruggetje redde ik het net niet en de fiets kantelde met stuur in het hekje van het bruggetje. Hij lijkt geen last van al die "klappen" te hebben en de bhs ging redelijk "normaal".
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 12:46:04 #156
81992 Githa
pi_39503426
Hoe zou hettoch komen dathij nu weer meer aanvallen heeft Anitra?
Zoals ik begreep maar dat kan ik mis hebben heeft hij het een tijdje rustiger gehad.
Zou het misschien komen dat hij wat meer onrust bij jullie voelt ofzo? ik roep maar wat
  Moderator dinsdag 4 juli 2006 @ 12:50:23 #157
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39503546
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:54 schreef Mammietje het volgende:
Piet... Wat een waardeloze onderbroeken heb jij zeg!

Tom, jemig zeg... Had je wat in te halen? Of had je al bedacht dat het zo warm zou worden dat je de rest van de dag geen trek zou hebben?!

Randy werd gisteravond met ondertemperatuur wakker, dus zijn zweetkop afgedroogd, droge pyjama aangetrokken en slaapzakkie aan. Met een deken en flesje warme melk geprobeerd om hem wat op te warmen, maar meneer was helemaal hysterisch en wilde vooral zijn bed niet meer in. Hij heeft van 10 tot 11 liggen krijsen, niet normaal meer! Of we er nou bij zaten of niet, dat maakte niets uit. Begint het buurmeissie (12 jaar) ook nog op de muur te kloppen (van ergenis), ik kon het kind wel wat! Alsof we nooit last van haar hebben!!! Paar keer gecheckt vannacht, maar vanmorgen leek hij weer prima in orde. Eindelijk weer een normale temperatuur en hij speelde weer naar hartelust! (Een voorzichtige dus!)
Sorry heb niet het hele topic gevolgd de laatste dagen.
Joey had altijd hele hoge koorts als hij ziek was, boven de 40 graden was meer regel dan uitzondering.
Als de koorts dan zakte had hij ook altijd ondertempratuur, volgens de huisarts kon dat verder geen kwaad, was zeg maar overcompensatie van het lichaam.
Fijn dat hij weer opgeknapt is
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_39503683
Echt weg zijn ze niet geweest, ze waren er wel, maar daar ben ik niet meer bang voor, die zijn redelijk snel weg en hij reageert dan vrij snel weer. Maar sinds zondag dus zulke heftige aanvallen die zo heftig zijn.Misschien door het warme weer dat ze heftiger zijn, ik weet het niet, wist ik het maar dan had ik er alles aan gedaan om het tegen te houden/te stoppen.damn merk nu hoe ik nog over de rooie ben van zondag
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:51:00 #159
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39505354
Nou... Hij was wel nat geweest..
Maarrrrr..... Dat was omdat hij een beker drinken over zich heen heeft gekregen.

De onderkant van zijn shirtje was ook wat nat. Ik haalde trouwens net meteen de vieze was uit zijn tasje om in de was te gooien. Laat ik zeggen: Het ruikt niet echt naar drinken Dus ik denk dat het een beetje een combi van is geweest..
Maar ik ben al zo trots dat hij het alleen al durfde om zonder luier naar de PSZ te gaan
Hij is al sinds afgelopen week helemaal blote-billen-zindelijk Plassen of poepen hij doet het allebij gewoon op de wc of op het potje..

Djulian toch.. Tjonge zeg wat eng. Anitra ik hoop dat Djulian snel over het BHS-gebeuren heen groeit.. Weet je ook ongeveer hoe lang zoiets in totaal kan duren? Kan het bijvoorbeeld blijvend zijn. En als ze er overheen groeien met welke leeftijd dat dan gemiddeld is?

Piet! Ook blote-billen-zindelijk! Blijft hij nu ook droog met een broekje aan?

Tom!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_39505869
Zeker knap dat hij het durft Noli!!

Wat ik er van begrepen heb is dat het vaak tot een jaar of 3 blijft, het kan wel altijd blijven, maar dat gebeurt zelden. Dus goede hoop dt het over gaat.
pi_39505881
blote-billen-zindelijk is voor piet nog wat te optimistisch gesteld hoor jonnetje, het is meer dat ie het wel ietwat aan voelde komen (maar vervolgens op de plek waar hij staat de boel laat lopen terwijl hij het zelf geïnteresseerd gadeslaat).

ik vind 't knap van wilyan!

jemig djulian, jij bent ook wel een pechvogel! wat naar anitra, dat ie nu weer een paar van die aanvallen achter elkaar gehad heeft door die ongelukjes. (hier willen ze ook altijd dolgraag aan mijn fiets zitten trouwens als die buiten staat maar dat mag absoluut niet van mij, dat ding valt inderdaad zo om.)

tom, wat heerlijk dat je eens echt van eten & drinken kunt genieten! je kunt wel een inhaalslagje gebruiken volgens mij.
  Moderator dinsdag 4 juli 2006 @ 14:47:59 #162
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39507064
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Anitra het volgende:
Echt weg zijn ze niet geweest, ze waren er wel, maar daar ben ik niet meer bang voor, die zijn redelijk snel weg en hij reageert dan vrij snel weer. Maar sinds zondag dus zulke heftige aanvallen die zo heftig zijn.Misschien door het warme weer dat ze heftiger zijn, ik weet het niet, wist ik het maar dan had ik er alles aan gedaan om het tegen te houden/te stoppen.damn merk nu hoe ik nog over de rooie ben van zondag
Gaat hij echt altijd buiten westen?
Mijn dochtertje heeft het ook wel gehad een paar keer dat ze echt buiten westen ging maar dan wel na echte ingrijpende dingen.
Bij kleine dingen bleef ze wel achter het huilen hangen leek wel (klinkt een beetje vreemd maar zo voelde het).
Als je er ongerust van word zou ik gewoon een keer extra langs de huisarts gaan.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:06:09 #163
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_39511404
wat moet ik met een dreumes doen waarvan ik niet eens 3 min op de pc mag zitten, of even paar minuten bellen, of iets lezen?? hij gaat alle rottigheid uithalen die hij maar kan verzinnen om mijn aandacht te krijgen, incl slaan en schoppen
hem negeren werkt niet altijd even goed, iemand anders wat tips misschien?
hoort dit bij de leeftijd of heb ik gewoon een extreem mannetje wat al mijn aandacht eist?
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 17:10:04 #164
81992 Githa
pi_39511543
Ik denk dat het bij de leeftijd hoort met de daarbij behorende situatie, hij moet nu natuurlijk delen met Romijn.
Probeer je hem wel eens voor straf op een stoel in een hoekje te zetten?... Bij jordy werkt dat toch wel heel erg goed en als ik boos ben en zeg dat hij moet blijven zitten doet hij dat ook. Natuurlijk is het een beetje uitproberen wat werkt voor maxim, maar ik zou niet te veel in gaan op wát hij aan het doen en hem steeds dezelfde soort straf geven bij het negatieve aandacht vragen.
Succes hoor.... het is natuurlijk helemaal niet leuk en het mannetje moet er ook gewoon aan wennen.
pi_39511576
Bix Djulian is verschrikkelik gek op wielen en ronde dingen die kunnen draaien en hij wet dat hij het niet mag, maar de verleiding was iets te groot voor hem. Denk nu dat hij het niet meer doet de volgende keer

Senesta hij blijft regelmatig "hangen" en valt bij de heftige aanvallen weg. We zijn al bij de huisarts geweest en die zegt dat er niks aan te doen is, maar als hij een aanval heeft of we dat wel eventueel op kunnen nemen op video want hij kent het alleen uit de boeken(BHS) en wil het wel eens "zien"
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:19:21 #166
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39513394
Ik ben niet bijgelezen maar ik zie wel dat er veel kindjes ziek zijn, beterschap allemaal!

Wij hebben vandaag een badje gekocht ik ben toch thuis gebleven nadat mijn huisarts zei 'maar je gaat toch niet werken op de dag die je eigenlijk altijd vrij bent' en terecht Jolie was al bij de oppas en mijn had ook vrij genomen dus had haar gehaald. Eindelijk een iets groter badje want ze had echt het allerkleinste badje van de Hema. We hebben geen tuinslangaansluiting en beneden mogen we geen water halen, dus twintig keer twee trappen af met emmers om een badje een beetje vol te gooien Ik had al last van mijn rug dus mijn vriendje had wat van die tijgerbalsem er op gesmeerd. Daarna ging hij Jolie insmeren maar was alleen vergeten z'n handen te wassen tussendoor ze werd echt helemaal rood en ze gloeide aan alle kanten. Ze begreep er niks van en moest vreselijk huilen. Gelukkig was het water in het badje lekker lauw en kon ze daarin tot rust komen. Lukte wel snel maar ze zag er echt vreselijk uit.

Ik denk dat we dit niet snel vergeten, jeetje wat een schrik zeg!

[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 04-07-2006 22:05:07 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 18:22:10 #167
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39513482
Ach jee, tijgerbalsem met die hitte Arme Jolie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:30:28 #168
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39513745
Zielig he, ze riep ook meteen, is ik ziek? warmkoud?
Zo noemt ze koorts en dat heeft ze de afgelopen weken een paar keer gehad. Het was echt na 5 minuten over dat gevoel toen ze eenmaal in bad zat. Maar ze zag er nog minstens twee uur zo uit, ieks!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 juli 2006 @ 20:20:11 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39517185
Jolietje... arm kind, 't is wat met ouders hè
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39519059
Dat ziet er vervelend uit

Myrthe is weer helemaal beter. Ze begint steeds meer een moedertje te worden, heeft vandaag haar teddybeer een schone luier gegeven.

Beterschap voor de kinderen hier die nog ziek zijn!
pi_39519422
dat is ff schrikken luchtbel. Fijn dat het ze door het water snel minder last had!

Myrthe

Djulian nog steeds koorts en waar het vandaan komt geen idee.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:24:03 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_39521314
Ik heb hier een heel zielig jongetje wat er precies is weten we niet... een kies die door komt, de warmte, gewoon vermoeidheid, all of the above...
van mij mag die warmte iig echt weer ff over zijn nu...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 22:28:14 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_39521472
LB ik heb dat ook eens gehad met René

Ik heb een stukje DNA dat van country-inline-dansen houdt Vanavond ging mijn zwager optreden met zijn clubje, dus gingen wij kijken, Cas stond al snel op de dansvloer, later ging hij gewoon ff leuteren bij weet ik veel wat voor een kampioen, of bij mensen op schoot zitten
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:09:15 #174
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_39540035
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:10 schreef Githa het volgende:
knip
Maxim doet het alleen als ik aan de pc zit (meestal) en ook weleens als ik aan de telefoon ben en hij meent dat hij aandacht nodig heeft. met Romijn is hij juist helemaal niet jaloers. het is echt puur dat hij op dat moment meent dat hij aandacht nodig heeft, of hij is het er niet mee eens dat mama dat doet of zo... want het leuke is, als ik ermee stop (met pc-en of bellen dus) dan stopt hij ook met zn vervelende gedrag

ik heb een strafmuur, die vooralsnog niet werkt. Maxim gaat dan staan net alsof hij gefouilleerd word, ik probeer hem 10 seconden daar te houden, bij 5 seconden rent hij al hard lachend weg al omkijkend naar mij of ik hem kon pakken hij ziet het als een spelletje dus.
enige wat wel werkte, maar ik niet fijn vind eigenlijk, is hem in de gang zetten met de deur dicht. maar dat kan toch niet de bedoeling zijn met zon kleine dreumes, opsluiten in de gang?
ga straks wel een stoeltje neerzetten ergens, kijken of hij daar wel op blijft zitten.
thanks anyway
pi_39540148
Je kunt misschien ook samen in de gang gaan zitten.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 juli 2006 @ 14:18:59 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39540349
Hier is een stoel in de gang het strafplekje en de deur gaat dicht. Overigens laat ik haar meestal niet langer dan een minuut zitten, maar loop wel even uit het zicht. En wat bij Isa heel erg goed helpt is tellen. Ik geef aan dat ze drie tellen de kans krijgt om -vul in wat je wilt- doet ze het niet binnen de drie tellen dan zit ze op de stoel in de gang (of ik 'help' haar even met te doen wat gevraagd wordt). Ik kom vaak maar tot twee met tellen...
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 15:52:24 #177
81992 Githa
pi_39543290
De eerste keer dat ik Jordy voor straf liet zitten bleef hij ook niet zitten ik heb hem toen net zolang weer terug neergezet totdat hij zelf bleef zitten, dat is maar 1 of 2 keer nodig geweest.
Nu laat ik hem meestal een halve minuut tot een minuut zitten en dat lukt goed.

Misschien idd samen zitten Martineke of concequent terug zetten op zijn plek.
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:57:07 #178
24188 Belana
kloon van belana
pi_39543456
het is heel moeilijk met zo'n stoel of de gang oid In eerste instantie zien ze het allemaal als spelletje geloof ik. Toch helpt het wel om er consequent in te zijn, want ook Liam gaat nu op de stoel zitten als ik hem dat zeg.
stormy waters...
sailin'
pi_39544103
hij is ook nog wel erg jong he martineke. maar wat weten ze al feilloos de momenten te vinden dat je niet echt in kunt grijpen. bij anna volstaat het meestal om haar volledige namen uit te spreken op een serieuze toon "Anna Karolina Achternaam!". dan stopt ze meestal wel met het ongewenste gedrag. en als ze echt vervelend doet is ze meestal moe. dan is 't naar bed of zet ik haar even in de box (ja, weet niet hoe lang die hier nog staat maar hij doet nog altijd af en toe dienst) en daar komt ze dan goed tot rust. maar anna vind ik nog wat te klein voor de 'stoutstoel' of 'de gang'. hebben jullie de box hoog staan of laag? ik heb 'm voor anna vanaf het begin laag gehad, zodat ik piet er soms ook in kon zetten en dat was soms ook echt nog wel nodig.

heb gisteren voor piet dan eindelijk een verwijzing geregeld voor het inknippen van z'n tongriempje. vind 't wel wat griezelig hoor. het gaat in ieder geval bij de KNO-arts gebeuren, maar hoe het verder precies gaat weet ik verder niet.
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 16:20:39 #180
81992 Githa
pi_39544190
Het zal per kind verschillen, maar ik vind Jordy echt nog niet te jong voor een 'strafstoeltje' ik heb van alles uitgeprobeerd, maar dit is zowel voor mij als voor Jordy de beste en rustigste methode, voorheen was ik zoveel aan het mopperen en stem verheffen en dat is zo helemaal over.
pi_39544216
oh maar zo bedoelde ik het niet hoor githa. ik heb het puur over anna.
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:10:39 #182
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39545795
Ik heb Noa nog nooit echt straf gegeven op die manier, behalve een paar keer een tikje op de vingers (krijg ik nu iedereen over mee heen? ) als ze écht niet luisterde. Voor de rest leg ik haar meestal in bed als ze erg vervelend is. Maar misschien wel een idee om zo'n strafstoel in te schakelen.

Had nog een vraagje... wat vinden kleintjes van Noa's leeftijd nou écht leuk? Ik vind het zo moeilijk om speelgoed te vinden waar ze zich langer dan een minuut mee bezighoudt, meestal huppelt ze van het één naar het ander en is ze na een kwartier uitgespeeld en komt ze zeuren bij mij. Echt heel vervelend, beetje hetzelfde gedrag als Martineke van Maxim omschrijft.

Wat voor spelletjes doen jullie met ze, wat voor speelgoed hebben ze... want Noa heeft een hoop speelgoed, maar zelfs duplo is niet meer goed genoeg! Ik wil binnenkort er wat bij kopen, misschien dat het dan weer een uitdaging is...maar jammer is het wel!
  Moderator woensdag 5 juli 2006 @ 17:15:58 #183
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39545932
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:10 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb Noa nog nooit echt straf gegeven op die manier, behalve een paar keer een tikje op de vingers (krijg ik nu iedereen over mee heen? ) als ze écht niet luisterde. Voor de rest leg ik haar meestal in bed als ze erg vervelend is. Maar misschien wel een idee om zo'n strafstoel in te schakelen.

Had nog een vraagje... wat vinden kleintjes van Noa's leeftijd nou écht leuk? Ik vind het zo moeilijk om speelgoed te vinden waar ze zich langer dan een minuut mee bezighoudt, meestal huppelt ze van het één naar het ander en is ze na een kwartier uitgespeeld en komt ze zeuren bij mij. Echt heel vervelend, beetje hetzelfde gedrag als Martineke van Maxim omschrijft.

Wat voor spelletjes doen jullie met ze, wat voor speelgoed hebben ze... want Noa heeft een hoop speelgoed, maar zelfs duplo is niet meer goed genoeg! Ik wil binnenkort er wat bij kopen, misschien dat het dan weer een uitdaging is...maar jammer is het wel!
Bij zowel Joey als bij Samara was het kleine volwassene speelgoed het mooiste.
Een eigen stofzuiger om mee te zuigen, een paar kleine potten en pannen, een plastic serviesje, een koffiezetapperaatje, plastic fruit, enz.
Vooral de stofzuiger was hier altijd een echte hit.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 juli 2006 @ 17:48:35 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39546837
Een tik op de vinger komt hier ook wel eens voor, zij het heel sporadisch. Eigenlijk alleen als ze ergens aanzit wat gevaarlijk is. Wat betreft voor straf naar bed brengen, dat doe ik eigenlijk helemaal nooit. Ben bang dat ze het bed of haar kamer dan als iets vervelends gaat zien.
pi_39546907
ik doe ook niet voor straf naar bed hoor, maar wel vanwege kennelijke vermoeidheid.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 juli 2006 @ 17:53:59 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39546976
Ah, kijk dat had ik dan verkeerd begrepen
pi_39547092
suzanna, spelen moeten de meeste kinderen echt nog leren, dat is ook nog niet zo makkelijk. en soms is er gewoon teveel speelgoed, of is het niet meer interessant voor ze. ik breng geregeld een deel van 't speelgoed weg naar zolder, en haal er soms weer andere dingen vandaan, waar ze dan ineens weer heel veel plezier mee hebben.
en het aandachts-verhaal speelt bij jullie natuurlijk ook een rol, dat kan haar ook flink bezig houden denk ik. althans, zo gaat het hier wel. anna keutelt gewoon lekker wat aan en piet is voortdurend aan het opletten wat zij doet, en of hij dat niet eigenlijk ook had willen doen, en of ze niet onrechtmatig veel aandacht van mij krijgt. heel vermoeiend. hier werkt het wel om (behalve af en toe natuurlijk lekker uitgebreid de tijd voor hem te nemen) soms ook juist echt heel duidelijk géén tijd voor 'm te hebben, dan gaat ie toch wel zelf spelen. maar zolang het nog een optie is dat hij mijn aandacht zou kúnnen veroveren (waar dan ook mee) probeert hij dat ook uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 05-07-2006 18:04:44 ]
  Moderator woensdag 5 juli 2006 @ 18:31:48 #188
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39547954
Ik heb samara al vrij vroeg (volgens mij met 1,5 o.i.d) op de gang gezet omdat ze hele erge bijtperiodes had en ik eigenlijk geen betere manier wist om het aan te pakken.
Tot mijn grote verbazing bleef ze vanaf de eerste keer staan als ik haar in de gang zette.
Alleen deed ze daarna bijten en ging toen uit zichzelf in de gang staan alsof ze het al voor lief nam.
Jemig wat is bijten moeilijk af te leren zeg.
Ze heeft op het moment na een half jaar geen bijten nu weer een periode waarin ze veel bijt, en dus ook veel op de gang beland.
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 18:48:43 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_39548470
Ik heb Cas een keer terug gebeten daarna heeft ie het nooit meer gedaan en ik dus ook niet
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:53:58 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_39548639
Ik ben zo trots Liam heeft net voor het eerst op het potje geplast
Hij wil nu sinds een week steeds op het potje zitten maar er gebeurde steeds niks. Nu net zei hij dat ie moest plassen, dus enfin,. luier uit en zitten en jawel hoor dus ik denk dat we op weg zijn
stormy waters...
sailin'
  Moderator woensdag 5 juli 2006 @ 18:58:24 #191
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39548779
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:48 schreef moussy het volgende:
Ik heb Cas een keer terug gebeten daarna heeft ie het nooit meer gedaan en ik dus ook niet
Ik heb dat in mijn wanhoop ook wel eens geprobeert, maar het voelt me ergens gewoon onnatuurlijk aan.
Ik wilde haar graag leren dat je dingen niet oplost met bijten en haar dus terug bijten voelde niet goed, maar ja wel geprobeerd dus in mijn wanhoop maar dat was geen succes
Bovendien bijt je voorzichtig, dus ze had reuze lol om mijn slappe aftreksel van haar "stoere" gedrag
Ik heb haar systematisch op de gang gezet en ik heb haar wel eens onbedoeld een klap gegeven.
Ik was in de keuken bezig en ze zat achter mij met een pan te spelen.
Opeens beet ze achter in mijn been en mijn reactie was naar achter slaan, we waren allebei flink geschrokken.
Maar goed uiteindelijk heeft het haar niet weerhouden hoor.
Het is wel een heel eind minder maar de neiging heeft ze nog steeds wel eens, en de laatste dagen is het weer een paar keer raak geweest
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:03:27 #192
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39548917
Belana wat lekker. Liam uit de luiers straks. Dat scheelt in de dubbele kosten....

Fleur heeft een strafstoel. Die we de laaste tijd gelukkig nog maar weinig hoeven te gebruiken. De keus is voor haar toch wel snel gemaakt. Ze luistert voor ik bij 3 ben...

En nu is ze lekker met d'r vader naar het strand om een beetje van d'r watervrees af te komen..en zit ik bij te komen op de bank. (zie klaagzaam bij Z&G).
pi_39549090
Liam wat goed!

Djulian houd nu ook met slapen alles droog en hij begint te snappen dat zijn broek uit moet voor hij op de pot of wc gaat. Onderbroeken training gaat werken dankzij de kleuters bij Djen op school gister, Djulian vond dat zo intressant dat hij constant bij de wc in de buurt was en heel nieuwsgierig keek hoe de andere kindjes het deden
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 19:12:13 #194
81992 Githa
pi_39549214
Tellen ja! als ik Jordy wil waarschuwen door tot 3 te tellen dan krijg je "Jordy! ...1...2..." en dan roept Jordy hard "Huppateee" was geen succes dus.
pi_39549386
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:12 schreef Githa het volgende:
Tellen ja! als ik Jordy wil waarschuwen door tot 3 te tellen dan krijg je "Jordy! ...1...2..." en dan roept Jordy hard "Huppateee" was geen succes dus.

en probeer dan je lach maar eens in te houden als ze heel trots staan met een lach op hun gezicht van: kijk eens mama goed he?
  Moderator woensdag 5 juli 2006 @ 19:18:47 #196
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39549393
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:12 schreef Githa het volgende:
Bij mij rennen ze allebei bij twee
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 21:26:53 #197
7074 moussy
kuttekop
pi_39553210
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:18 schreef senesta het volgende:

[..]

Bij mij rennen ze allebei bij twee
hier ook, maar soms is er ook een 2½
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:31:07 #198
103793 kozakken
Living the life
pi_39553376
Bij Ikea is de plundra weer begonnen Bij de ikea in Hengelo dit tafeltje gescoord. (hoort ook nog een dekplaat bij, maar die is niet handig bij 't spelen )

Van 20 euro nu voor 5 euro!
Ik wilde graag een watertafelding. Maar die zijn zo gruwelijk duur. Dit is een leuke tussenoplossing zodat we ook kunnen zien of meneer 't leuk vindt.
Hij is in ieder geval onder de indruk

Gelukkig weer een stuk beter na de koortsepisode van gisteren en eergisteren. Wat een zielig ventje! En wat voelt hij zich vandaag alweer beter. Omdat hij niet op z'n rechterbeentje wilde lopen en aangaf pijn te hebben, denken we aan groeipijn. (Plus doorkomende kiezen is 't vermoeden vanweze ongelooflijk veel gezever )
pi_39553846
Liam wat stoer

En Djulian ook al zo snel. Lekker is dat!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_39556204
Wat een leuk tafeltje en idd een mooi koopje, daar hou ik wel van! Stond het tafeltje in de koopjesoek of was deze uberhaupt naar 5 euro afgeprijsd? Misschien iets voor mijn aanbiedingensite?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')