Sorry heb niet het hele topic gevolgd de laatste dagen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:54 schreef Mammietje het volgende:
Piet...Wat een waardeloze onderbroeken heb jij zeg!
Tom, jemig zeg...Had je wat in te halen? Of had je al bedacht dat het zo warm zou worden dat je de rest van de dag geen trek zou hebben?!
![]()
Randy werd gisteravond met ondertemperatuur wakker, dus zijn zweetkop afgedroogd, droge pyjama aangetrokken en slaapzakkie aan. Met een deken en flesje warme melk geprobeerd om hem wat op te warmen, maar meneer was helemaal hysterisch en wilde vooral zijn bed niet meer in. Hij heeft van 10 tot 11 liggen krijsen, niet normaal meer! Of we er nou bij zaten of niet, dat maakte niets uit. Begint het buurmeissie (12 jaar) ook nog op de muur te kloppen (van ergenis), ik kon het kind wel wat! Alsof we nooit last van haar hebben!!! Paar keer gecheckt vannacht, maar vanmorgen leek hij weer prima in orde. Eindelijk weer een normale temperatuur en hij speelde weer naar hartelust! (Een voorzichtigedus!)
Gaat hij echt altijd buiten westen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Anitra het volgende:
Echt weg zijn ze niet geweest, ze waren er wel, maar daar ben ik niet meer bang voor, die zijn redelijk snel weg en hij reageert dan vrij snel weer. Maar sinds zondag dus zulke heftige aanvallen die zo heftig zijn.Misschien door het warme weer dat ze heftiger zijn, ik weet het niet, wist ik het maar dan had ik er alles aan gedaan om het tegen te houden/te stoppen.damn merk nu hoe ik nog over de rooie ben van zondag
Maxim doet het alleen als ik aan de pc zit (meestal) en ook weleens als ik aan de telefoon ben en hij meent dat hij aandacht nodig heeft. met Romijn is hij juist helemaal niet jaloers. het is echt puur dat hij op dat moment meent dat hij aandacht nodig heeft, of hij is het er niet mee eens dat mama dat doet of zo... want het leuke is, als ik ermee stop (met pc-en of bellen dus) dan stopt hij ook met zn vervelende gedragquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:10 schreef Githa het volgende:
knip
Bij zowel Joey als bij Samara was het kleine volwassene speelgoed het mooiste.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:10 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb Noa nog nooit echt straf gegeven op die manier, behalve een paar keer een tikje op de vingers (krijg ik nu iedereen over mee heen?) als ze écht niet luisterde. Voor de rest leg ik haar meestal in bed als ze erg vervelend is. Maar misschien wel een idee om zo'n strafstoel in te schakelen.
Had nog een vraagje... wat vinden kleintjes van Noa's leeftijd nou écht leuk? Ik vind het zo moeilijk om speelgoed te vinden waar ze zich langer dan een minuut mee bezighoudt, meestal huppelt ze van het één naar het ander en is ze na een kwartier uitgespeeld en komt ze zeuren bij mij. Echt heel vervelend, beetje hetzelfde gedrag als Martineke van Maxim omschrijft.
Wat voor spelletjes doen jullie met ze, wat voor speelgoed hebben ze... want Noa heeft een hoop speelgoed, maar zelfs duplo is niet meer goed genoeg! Ik wil binnenkort er wat bij kopen, misschien dat het dan weer een uitdaging is...maar jammer is het wel!
Ik heb dat in mijn wanhoop ook wel eens geprobeert, maar het voelt me ergens gewoon onnatuurlijk aan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:48 schreef moussy het volgende:
Ik heb Cas een keer terug gebetendaarna heeft ie het nooit meer gedaan en ik dus ook niet
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:12 schreef Githa het volgende:
Tellen ja! als ik Jordy wil waarschuwen door tot 3 te tellen dan krijg je "Jordy! ...1...2..." en dan roept Jordy hard "Huppateee"was geen succes dus.
Bij mij rennen ze allebei bij tweequote:Op woensdag 5 juli 2006 19:12 schreef Githa het volgende:
Tellen ja! als ik Jordy wil waarschuwen door tot 3 te tellen dan krijg je "Jordy! ...1...2..." en dan roept Jordy hard "Huppateee"was geen succes dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |