ooh, datquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie jij een neuswiel, zie ik een neuswiel?
ja ik dacht eerst 'die zit natuurlijk net waar de vleugels zitten' . maar dat is veel te ver naar achteren.quote:
Download FSNavigator met de SIDS en STARS package; onmisbaar bij je navigatie in FS2004.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:55 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik heb maar weer eens MS Fl Sim 2004 geinstalleerd
Ik vind het verrot lastig om hier mee uit te voeten te komen
[...]
Kilo Uniform Tango ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:45 schreef nsfw het volgende:
Who! vandaag had ik toch een echt vette vlucht joh!![]()
![]()
Ik vloog met de 737 van Genevé naar Amsterdam! van GVA naar AMS bedoel ik.. of nee, van LSGG naar EHAM zoals je dat als luchtvaartfanatiekelingspotter hoort te zeggen natuurlijk![]()
Nou, ikke dus al m'n stuurhutcontroleerlijsten gedaan! (checklisten) en ik lekker rijden naar de startbaan.. of "Runway" zoals jullie dat zo mooi noemen! Moest ik wachten op één of andere pruttelcessna. "Ja, daaaag" dacht ik! Dus ik snel de startbaan op en wegwezen!
Ik mooi uitklimmen tussen de bergen door! Ik had echt een vet mooi uitzicht en was volop aan het genieten!![]()
Nou, ik rustig naar EHAM vliegen en sloeg in ééns het weer om! Nou, ik vet in de stress natuurlijk want dat gooide m'n hele vluchtplanning in de war! Maar dat was niet het ergste! Toen vlogen m'n éne motor spontaan in brand![]()
Toen gebeurde het...![]()
>>>KLIK<<<
Heading is een koers tov de lucht. Bijvoorbeeld als je opgedragen krijgt:"heading 315" dan stuur je 315. Maar dat wil niet zeggen dat dat ook je "track" is! die kan anders zijn ivb met de wind.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:14 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat is het vershcil tussen de HEADING en COARSE?
Ik land altijd met 180 kts. Kan primaquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:25 schreef nsfw het volgende:
[..]
Heading is een koers tov de lucht. Bijvoorbeeld als je opgedragen krijgt:"heading 315" dan stuur je 315. Maar dat wil niet zeggen dat dat ook je "track" is! die kan anders zijn ivb met de wind.
Die Course knop op je Flight Mode Panel (je autopilot paneel) daar moet je de runway track inzetten voor je een ILS approach gaat vliegen. Dat is namelijk de "koers" waar je uiteindelijk op uit wil komen.
[quote]
Dan de flaps op MAX, speed naar 150 en dan....
[/qoute]
En dan... vergat je het landingear...![]()
Maar de standaard vliegtuigen in Flightsimulator 2004 zijn bagger! De Crashna's en de Pipertjes die gaan nog wel. Maar de verkeersvliegtuigen zijn alles behalve realistisch!
PMDG heeft wel hele goede vliegtuigen voor Flightsimulator
en hoeveel geile tienermeisjes zijn doodquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:30 schreef nsfw het volgende:
Tering! Ik natuurlijk net weer lekker vliegne met flightsimulator!
Ik een 737 van Transavia en ik dat hele FMS programeren natuurlijk! Schiphol naar Barcelona! Rond deze tijd zitten die vliegtuigen natuurlijk vol met geile tienermeisjes!!! Buitenkansje natuurluijk!
Nou, ik ben 20 minuten bezig met voorbereiden en doe alle checklists en dan mag ik taxien naar de startbaan!! Ik mag opstijgen van de toren! Dus ik rij de baan op en ik geef vol gas natuurlijk! Op naar het zonnige zuiden! Rij ik zo ongeveer 80 knopen en dan rijdt er in ééns een andere 737 van Flightsim zo mijn startbaan op!!!!![]()
Ik Probeer nog te remmen maar ik bots er zo vol tegenaan! Wat een kut verkeersleiding zeg bij FLightsimulator! Geef me dan geen take off clearence!
Het was echt net tenerife![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |