abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:20:15 #26
36666 Furious
animalist.
pi_39544174
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:14 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

???

Zie jij een neuswiel, zie ik een neuswiel?
Ik post om het posten.
pi_39544704
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef Furious het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zie jij een neuswiel, zie ik een neuswiel?
ooh, dat hij mist idd
pi_39545025
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

ooh, dat hij mist idd
ja ik dacht eerst 'die zit natuurlijk net waar de vleugels zitten' . maar dat is veel te ver naar achteren.
pi_39656056
Ik heb maar weer eens MS Fl Sim 2004 geinstalleerd

Ik vind het verrot lastig om hier mee uit te voeten te komen

Die standaard vluchten die er al in zitten soms zitten doen ; met B 737 van London naar Parijs bijvoorbeeld

Taxien en opstijgen en het bedienen van ATC window is weinig probleem ( met keyboard lijkt het net alsof ik dronken ben, al slingerend naar de startbaan)

Opstijgen lukt, das ook het makkelijkste, maar eenmaal aangekomen en wanneer ATC het gaat hebben over ILS is het voorbij ; dan kom ik soms wel eens more or less recht voor een landingsbaan terecht enzo maar landen gaat niet, of ik zit te hoog , dan ga ik al 10 minuten van te voren op 1000 voet zitten , of ik kom te hard neer, of in de meeste gevallen kom ik er niet recht op

Die naalden, verticaal/horizontaal localiser en weet ik veel wat nog meer, VOR, etc etc, het wil maar niet lukken

al met al wel geinig om 100% density te hebben en dat je dus links en recht om je heen AI vliegtuigjes hebt

Stond ik ietswat langer op Charles de Gaulle op de startbaan, kwam er een andere 737 aan en die werd dus door ATC snel omgeleid. . . mooi spel, jammer dat ik de instrumenten niet kan bedienen
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39656145
Ben ook eeen beetje teleurgesteld dat met behulp van FS HOST SPY ik nog steeds geen servers kan joinen,

Na het joinen komt er na 2 minuten een bericht " Connect failed, not all players were able to connect"

Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39656433
Misschien ook ergens een goede Airbus 380 te downloaden?

De meeste files die ik kan vinden is trial ware stuff
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
  zondag 9 juli 2006 @ 13:54:56 #32
79638 Davidboaz
I want more.
pi_39657536
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:55 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik heb maar weer eens MS Fl Sim 2004 geinstalleerd

Ik vind het verrot lastig om hier mee uit te voeten te komen
[...]
Download FSNavigator met de SIDS en STARS package; onmisbaar bij je navigatie in FS2004.

Na installatie van het programma, ga je naar:
START->alle programma's->FSNavigator for FS2004->FSNavDBC
Klik 'create database' en dan EXIT.

De gedownloade SIDS en STARS zet je in de map:
C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Modules\FSNavigator\SidStar

Start FS2004 en klik op F9 als je ergens aan de gate staat.

Over vluchtplanning en de ILS approach mbv FSNavigator zie pagina 3 van het vorige topic.
How could it hurt you when it looks so good...
pi_39657871
Goed nieuws, vanaf 19 september is ie in ieder geval te bestellen bij Amazon.com

[ Bericht 1% gewijzigd door Sebastiaan_2006 op 09-07-2006 15:27:44 ]
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
pi_39659824
FS Navigator

Klinkt leuk maar ehh

""
Payment:
Payment can be made by credit card, by bank transfer or by mail in cash.
""

Das nie zo leuk
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39659914
En even over ILS

Na het vliegen en van ATC horen dat je op langingsbaan vector ILS 1R of wat dan ook kan landen, dan open je toch die optie/GPS window waarin je Create Approach --> 1R / Vector doet
En dan als je in de ILS (groene pijl) vliegt , dat je daar dan 'activeerd' en in een B737 de APP-director aanzet?

Dan hoef je alleen maar de snelheid en de hoogte te regelen


zit ik een beetje in de goede richting? :-p
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39660723
Oefenen, oefenen & oefenen....

Tijdens je approach krijg je van de ATC je runway te horen. Zodra je weet welke runway dat is ga je naar je flightplanner toe, klik je op je destination airport en zoek je daarvan de runway op die je zojuist te horen hebt gekregen. Als je met je muis over bijvoorbeeld runway 36 heen scrolled (klikt) komt er een venstertje tevoorschijn die de ILS frequentie van die runway verteld. Deze onthoud/schrijf je op.

Deze ILS frequentie (bijv: 110.35) vul je in op je radio bij je NAV 1. Deze activeer je vervolgens! Vanaf dat moment krijg je een paar laatste headings van de ATC door en zal je je hoogte en snelheid nog moeten aanpassen voor de landingsprocedure.

Als je nu in de buurt van de airport (runway) komt hoor je een paar piepjes, deze vertellen je dat de runway je ingestelde ILS 'gelocalized' heeft en dat je op dat moment via de automatische piloot het vliegtuig naar de runway kan leiden. Flaps e.d. moet je uiteraard zelf doen.

Vanaf dat moment moet je de kist van de HDG (heading) afhalen en schakel je de APP (approach) knop in. Nu 'activeer' je de ILS landing en zal je zien dat het vliegtuig zichzelf naar de landingsbaan toe vliegt en de automatische piloot zelf de hoogte bepaald. Je ziet dan ook de altitude knop uitgaan.

Als je eenmaal recht voor de baan zit, in een goede glideslope, zet je de automatische piloot uit en zet je de kist zelf aan de grond!

Dit is echt de basis van een ILS approach in 5 min getypt. Zitten vast nog wel wat foutjes in, maar goed .

Succes!

O en je moet het volgende kiezen in je flightplanner:

1. <random vliegveld departure>
2. <random vliegveld destination>
3. IFR (Instrument Flight Rules)
4. High Altitude Airways
5. <find route>

[ Bericht 1% gewijzigd door Fillipe op 09-07-2006 16:01:13 ]
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:45:45 #37
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_39756562
Who! vandaag had ik toch een echt vette vlucht joh!

Ik vloog met de 737 van Genevé naar Amsterdam! van GVA naar AMS bedoel ik.. of nee, van LSGG naar EHAM zoals je dat als luchtvaartfanatiekelingspotter hoort te zeggen natuurlijk

Nou, ikke dus al m'n stuurhutcontroleerlijsten gedaan! (checklisten) en ik lekker rijden naar de startbaan.. of "Runway" zoals jullie dat zo mooi noemen! Moest ik wachten op één of andere pruttelcessna. "Ja, daaaag" dacht ik! Dus ik snel de startbaan op en wegwezen!
Ik mooi uitklimmen tussen de bergen door! Ik had echt een vet mooi uitzicht en was volop aan het genieten!
Nou, ik rustig naar EHAM vliegen en sloeg in ééns het weer om! Nou, ik vet in de stress natuurlijk want dat gooide m'n hele vluchtplanning in de war! Maar dat was niet het ergste! Toen vlogen m'n éne motor spontaan in brand
Toen gebeurde het...
>>>KLIK<<<
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:49:34 #38
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_39756679
Leuk! Heel leuk zelfs.
It's not a lie, if you believe
pi_39758772
pi_39767343
KlootMajoor, ik heb een zeer goede versie van de Airbus A380 voor je. Heb hem als bestand hier liggen, dus mail maar even of je hem wil hebben.
pi_39787488
Graag zelfs

Misschien kan je hem hosten , rapidshare oid. zodat misschien andere mensjes hier er ook van kunnen genieten

....even terug op FS Navigator... is dat nou gratis of niet?
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39787754
En even weer terug

Van Soesterberg naar amsterdam met een 737:

Wat ik dan doe is opstijgen en dan voor je op de 4000 voet zit begint ATC al te schreeuwen over de approach naar schiphol...

Wat is het vershcil tussen de HEADING en COARSE?

Nadat ATC me een koers gegeven heeft ( in dit geval door de kleine afstand komen ze achter elkaar, bijv. eerst 035, dan weer 295 dan weer dit en dan begint ATC over ILS APPROACH, en geven ze een runway)
Hier moet ik dan handmatig via de MAP/kaart functie een beete bijsturen om zo een beetje recht op de landingsbaan terecht te komen

Dan ga ik naar dat GPS functie, vul daar via SELECT APPROACH de runway in,Vector en even later ACTIVATE ik het

Zo vlieg ik rustig op de groene ILS streep af en eenmaal daar aangekomen druk ik op de APP knop, dan gaat de COARSE knop uit en gaat dat vliegtuig zichzelf recht voor de baan zetten

Dan de flaps op MAX, speed naar 150 en dan.... wil het niet meer lukken lol , dan kom ik te hoog aan, te hard aan, te zacht aan, alles behalve goed. als ik dan de baan raak verdwijnt de helft van het vliegtuig in de baan etc etc

Afijn, Op deze manier van approachen heb ik toch helemaal geen FSnavigator nodig?
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39787971
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:45 schreef nsfw het volgende:
Who! vandaag had ik toch een echt vette vlucht joh!

Ik vloog met de 737 van Genevé naar Amsterdam! van GVA naar AMS bedoel ik.. of nee, van LSGG naar EHAM zoals je dat als luchtvaartfanatiekelingspotter hoort te zeggen natuurlijk

Nou, ikke dus al m'n stuurhutcontroleerlijsten gedaan! (checklisten) en ik lekker rijden naar de startbaan.. of "Runway" zoals jullie dat zo mooi noemen! Moest ik wachten op één of andere pruttelcessna. "Ja, daaaag" dacht ik! Dus ik snel de startbaan op en wegwezen!
Ik mooi uitklimmen tussen de bergen door! Ik had echt een vet mooi uitzicht en was volop aan het genieten!
Nou, ik rustig naar EHAM vliegen en sloeg in ééns het weer om! Nou, ik vet in de stress natuurlijk want dat gooide m'n hele vluchtplanning in de war! Maar dat was niet het ergste! Toen vlogen m'n éne motor spontaan in brand
Toen gebeurde het...
>>>KLIK<<<
Kilo Uniform Tango ..
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:25:24 #44
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_39792183
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:14 schreef KlootMajoor het volgende:

Wat is het vershcil tussen de HEADING en COARSE?
Heading is een koers tov de lucht. Bijvoorbeeld als je opgedragen krijgt:"heading 315" dan stuur je 315. Maar dat wil niet zeggen dat dat ook je "track" is! die kan anders zijn ivb met de wind.

Die Course knop op je Flight Mode Panel (je autopilot paneel) daar moet je de runway track inzetten voor je een ILS approach gaat vliegen. Dat is namelijk de "koers" waar je uiteindelijk op uit wil komen.

[quote]
Dan de flaps op MAX, speed naar 150 en dan....
[/qoute]

En dan... vergat je het landingear...

Maar de standaard vliegtuigen in Flightsimulator 2004 zijn bagger! De Crashna's en de Pipertjes die gaan nog wel. Maar de verkeersvliegtuigen zijn alles behalve realistisch!

PMDG heeft wel hele goede vliegtuigen voor Flightsimulator
pi_39793260
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:25 schreef nsfw het volgende:

[..]

Heading is een koers tov de lucht. Bijvoorbeeld als je opgedragen krijgt:"heading 315" dan stuur je 315. Maar dat wil niet zeggen dat dat ook je "track" is! die kan anders zijn ivb met de wind.

Die Course knop op je Flight Mode Panel (je autopilot paneel) daar moet je de runway track inzetten voor je een ILS approach gaat vliegen. Dat is namelijk de "koers" waar je uiteindelijk op uit wil komen.

[quote]
Dan de flaps op MAX, speed naar 150 en dan....
[/qoute]

En dan... vergat je het landingear...

Maar de standaard vliegtuigen in Flightsimulator 2004 zijn bagger! De Crashna's en de Pipertjes die gaan nog wel. Maar de verkeersvliegtuigen zijn alles behalve realistisch!

PMDG heeft wel hele goede vliegtuigen voor Flightsimulator
Ik land altijd met 180 kts. Kan prima
pi_39793763
In die trailer van FSX zie je op een gegeven moment ook een helicopter die mensen gaat redden op een booreiland. Ik zou het wel vet vinden als ze missies in het spel verwerkt zouden hebben.
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:30:46 #47
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_39817633
Tering! Ik natuurlijk net weer lekker vliegne met flightsimulator!

Ik een 737 van Transavia en ik dat hele FMS programeren natuurlijk! Schiphol naar Barcelona! Rond deze tijd zitten die vliegtuigen natuurlijk vol met geile tienermeisjes!!! Buitenkansje natuurluijk!

Nou, ik ben 20 minuten bezig met voorbereiden en doe alle checklists en dan mag ik taxien naar de startbaan!! Ik mag opstijgen van de toren! Dus ik rij de baan op en ik geef vol gas natuurlijk! Op naar het zonnige zuiden! Rij ik zo ongeveer 80 knopen en dan rijdt er in ééns een andere 737 van Flightsim zo mijn startbaan op!!!!

Ik Probeer nog te remmen maar ik bots er zo vol tegenaan! Wat een kut verkeersleiding zeg bij FLightsimulator! Geef me dan geen take off clearence!

Het was echt net tenerife
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:42:04 #48
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39818050
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:30 schreef nsfw het volgende:
Tering! Ik natuurlijk net weer lekker vliegne met flightsimulator!

Ik een 737 van Transavia en ik dat hele FMS programeren natuurlijk! Schiphol naar Barcelona! Rond deze tijd zitten die vliegtuigen natuurlijk vol met geile tienermeisjes!!! Buitenkansje natuurluijk!

Nou, ik ben 20 minuten bezig met voorbereiden en doe alle checklists en dan mag ik taxien naar de startbaan!! Ik mag opstijgen van de toren! Dus ik rij de baan op en ik geef vol gas natuurlijk! Op naar het zonnige zuiden! Rij ik zo ongeveer 80 knopen en dan rijdt er in ééns een andere 737 van Flightsim zo mijn startbaan op!!!!

Ik Probeer nog te remmen maar ik bots er zo vol tegenaan! Wat een kut verkeersleiding zeg bij FLightsimulator! Geef me dan geen take off clearence!

Het was echt net tenerife
en hoeveel geile tienermeisjes zijn dood
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:47:36 #50
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_39818227
Vet! ben em aan het downloaden! komen de geile meisjes nog beter over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')