jij rukt nooit?quote:op zaterdag 8 juli 2006 23:29 schreef hypnotick het volgende:
die mensen zijn echt fucking ziek in hun hoofd.
hoe kun je het nou doen met je eigen vlees en bloed
dit is alleen fantasie ben ik bangquote:op dinsdag 11 juli 2006 13:24 schreef averon het volgende:
er zal heus wel ergens een stel bloedmooie, roodharige, langebenige tweeling zusjes rondlopen die graag gezamelijk mannen en vrouwen de nachten van hun leven willen geven. laat ze.
maar we blijven zoekenquote:
hmm, ik ben op zoek naar een mooie moeder en een gewillige dochter die bereidt zijn mijn bizarre, zieke ideeën te ondergaan. jij kent ook niemand? of moet ik het dan vragen in het "sex met oudere vrouwen gezocht" topic? of wellicht in oud?quote:op dinsdag 11 juli 2006 15:06 schreef averon het volgende:
geen problemen van maken. sinds ik gestopt ben met zorgen maken over van alles loop ik (bijna letterlijk) van de ene fantasie in de andere.
okay, de tweeling met rood haar, mooie vormen, lange benen en gewillige geesten ben ik nog niet tegen gekomen. maar dat is natuurlijk slechts een kwestie van tijd.
mik op de sterren!quote:op dinsdag 11 juli 2006 15:10 schreef elegy het volgende:
hmm, ik ben op zoek naar een mooie moeder en een gewillige dochter die bereidt zijn mijn bizarre, zieke ideeën te ondergaan.
ik was idd onder andere van plan op hun sterren te mikkenquote:op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef averon het volgende:
[..]
mik op de sterren!
moeder, dochter sex. wat jij wil![]()
een man met ambities.quote:op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef elegy het volgende:
ik was idd onder andere van plan op hun sterren te mikken
ik ben niet zo dol op vrouwen die alleen maar verwend willen worden, maar zelf niks terug geven.quote:op maandag 12 februari 2007 01:45 schreef carolyne1575 het volgende:
ik heb mijn zus wel eens gebeft
quote:op maandag 12 februari 2007 09:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben niet zo dol op vrouwen die alleen maar verwend willen worden, maar zelf niks terug geven.
ah ok, dan ist goed.quote:op maandag 12 februari 2007 16:17 schreef carolyne1575 het volgende:
maar ze heeft mij ook gebeft hoor
[..]
sja wie nietquote:op maandag 12 februari 2007 01:45 schreef carolyne1575 het volgende:
ik heb mijn zus wel eens gebeft
een heel erg ziek en flauw grapjequote:op dinsdag 13 februari 2007 16:48 schreef madshark het volgende:
net als broer en zus met elkaar liggen te neuken en broer zegt "je neukt lekkerder dan mama", "ja, dat zei papa ook al" kreunt de zus
je vergeet 'oud'quote:op dinsdag 13 februari 2007 20:10 schreef bizznitch het volgende:
[..]
een heel erg ziek en flauw grapje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |