jij rukt nooit?quote:op zaterdag 8 juli 2006 23:29 schreef hypnotick het volgende:
die mensen zijn echt fucking ziek in hun hoofd.
hoe kun je het nou doen met je eigen vlees en bloed
dit is alleen fantasie ben ik bangquote:op dinsdag 11 juli 2006 13:24 schreef averon het volgende:
er zal heus wel ergens een stel bloedmooie, roodharige, langebenige tweeling zusjes rondlopen die graag gezamelijk mannen en vrouwen de nachten van hun leven willen geven. laat ze.
maar we blijven zoekenquote:
hmm, ik ben op zoek naar een mooie moeder en een gewillige dochter die bereidt zijn mijn bizarre, zieke ideeën te ondergaan. jij kent ook niemand? of moet ik het dan vragen in het "sex met oudere vrouwen gezocht" topic? of wellicht in oud?quote:op dinsdag 11 juli 2006 15:06 schreef averon het volgende:
geen problemen van maken. sinds ik gestopt ben met zorgen maken over van alles loop ik (bijna letterlijk) van de ene fantasie in de andere.
okay, de tweeling met rood haar, mooie vormen, lange benen en gewillige geesten ben ik nog niet tegen gekomen. maar dat is natuurlijk slechts een kwestie van tijd.
mik op de sterren!quote:op dinsdag 11 juli 2006 15:10 schreef elegy het volgende:
hmm, ik ben op zoek naar een mooie moeder en een gewillige dochter die bereidt zijn mijn bizarre, zieke ideeën te ondergaan.
ik was idd onder andere van plan op hun sterren te mikkenquote:op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef averon het volgende:
[..]
mik op de sterren!
moeder, dochter sex. wat jij wil![]()
een man met ambities.quote:op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef elegy het volgende:
ik was idd onder andere van plan op hun sterren te mikken
ik ben niet zo dol op vrouwen die alleen maar verwend willen worden, maar zelf niks terug geven.quote:op maandag 12 februari 2007 01:45 schreef carolyne1575 het volgende:
ik heb mijn zus wel eens gebeft
quote:op maandag 12 februari 2007 09:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben niet zo dol op vrouwen die alleen maar verwend willen worden, maar zelf niks terug geven.
ah ok, dan ist goed.quote:op maandag 12 februari 2007 16:17 schreef carolyne1575 het volgende:
maar ze heeft mij ook gebeft hoor
[..]
sja wie nietquote:op maandag 12 februari 2007 01:45 schreef carolyne1575 het volgende:
ik heb mijn zus wel eens gebeft
een heel erg ziek en flauw grapjequote:op dinsdag 13 februari 2007 16:48 schreef madshark het volgende:
net als broer en zus met elkaar liggen te neuken en broer zegt "je neukt lekkerder dan mama", "ja, dat zei papa ook al" kreunt de zus
je vergeet 'oud'quote:op dinsdag 13 februari 2007 20:10 schreef bizznitch het volgende:
[..]
een heel erg ziek en flauw grapje.
inderdaad. ik moet er niet aan denken....quote:op woensdag 14 februari 2007 14:43 schreef edpowers het volgende:
@emu: heb jij uberhaupt een zus??
mijn theorie is dat mensen die nooit een zus hebben gehad het wel ok vinden, en mensen die wel een zus hebben gehad walgen bij het idee.
wreef hij 'alleen maar' of stopde hij em er ook in?quote:op vrijdag 16 februari 2007 16:50 schreef ss_brollipower het volgende:
[..]
inderdaad. ik moet er niet aan denken....![]()
ik ben toen ik 11 was trouwens wel aangerand door een neef van 18. wreef met z'n harde pik tegen m'n kont aan. het was eenmalig en ik heb het nooit aan iemand verteld, want ik zag hem toch niet zo vaak. het heeft mij psychisch ook niet echt aangetast ofzo dus ik heb er ook geen werk van gemaakt.
en waarom heb je dat nooit gedaan?quote:op maandag 19 februari 2007 23:57 schreef anoniemboy het volgende:
ik heb altijd al de zusje van mn oom wille pakken (oom is aangetrouwd)
nee het is alleen bij wrijven gebleven. het is 'm niet (gelukkig) niet gelukt om me te verkrachten.quote:op maandag 19 februari 2007 23:56 schreef anoniemboy het volgende:
[..]
wreef hij 'alleen maar' of stopde hij em er ook in?
incest, verkrachten en pedo..quote:op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef ss_brollipower het volgende:
[..]
nee het is alleen bij wrijven gebleven. het is 'm niet (gelukkig) niet gelukt om me te verkrachten.
ik heb wel een zus alhoewel ik het nooit in mijn kop zou halen om iets te doen met dr (het idee staat me tegen) gaat ervan walgen me te ver.quote:op woensdag 14 februari 2007 14:43 schreef edpowers het volgende:
@emu: heb jij uberhaupt een zus??
mijn theorie is dat mensen die nooit een zus hebben gehad het wel ok vinden, en mensen die wel een zus hebben gehad walgen bij het idee.
normaal, ja wat is dat. ik denk ook niet dat er zoiets is als normaal.quote:op woensdag 14 februari 2007 13:42 schreef emu het volgende:
mijn vraag aan de mensen die het ziek vinden, vinden jullie deze dingen dan ook ziek:
- een condoom gebruiken (natuurlijke bedoelingen van sex tegen te gaan en enkel de lust te willen)
- abortus
- overspel plegen
- homosexualiteit
- weed gebruiken
- je lazarus zuipen
enz...
ik vind het dus niet ziek, en normaal, tja wat is normaal. in sommige culturen is incest toegestaan en word het ook op regelmatige basis gedaan bij onderlinge toestemming. is net als polygamie enzo... culturele verschillen.
als ik een knappe zus had gehad, ik zou het wel weten denk ik
dat gaat wat ver idd, maar met je dochter moet wel kunnen vind ik.quote:op dinsdag 6 maart 2007 18:09 schreef -mellow- het volgende:
[..]
iedereen moet t mooi zelf weten hoor, maar seks met je broer/ zus vind ik nogal ziek.
quote:op dinsdag 6 maart 2007 18:13 schreef rosbief het volgende:
[..]
dat gaat wat ver idd, maar met je dochter moet wel kunnen vind ik.
wat doe je dan als je straks leert praten en vragen begint te stellen?quote:op dinsdag 6 maart 2007 18:13 schreef rosbief het volgende:
[..]
dat gaat wat ver idd, maar met je dochter moet wel kunnen vind ik.
dan open ik er een topic over.quote:op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef daggerspine het volgende:
[..]
wat doe je dan als je straks leert praten en vragen begint te stellen?
kijk dat laatste is dus een probleem, tussen ouder en kind is er altijd sprake van emotionele dwang.quote:op woensdag 28 juni 2006 01:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
juist, maar pedofilie is al verboden. waarom dan ook nog incest verbieden?
maar vrijwillige, meerderjarige incest wordt volgens mij niet actief vervolgd. hetzelfde geldt overigens volgens mij voor een relatie tussen iemand van 22 en 16 waar geen sprake is van (emotionele) dwang.
is dat je zus?quote:op zaterdag 10 maart 2007 11:20 schreef canisfire het volgende:
[afbeelding]
dit is waarom je incest niet moet doen.
incest heeft niet zoveel met kinderen krijgen te maken. ik ken genoeg mensen die wel eens met hun zusje 'doktertje' hebben gespeeld. is dat eik ook incest?quote:op zaterdag 10 maart 2007 11:20 schreef canisfire het volgende:
[afbeelding]
hahahahahhahahahaquote:op zaterdag 10 maart 2007 11:20 schreef canisfire het volgende:
[afbeelding]
opzich (als die dochter een jaar of 20 was geweest) had ik daar ook geen principieel bezwaar tegen gehad.quote:op zaterdag 10 maart 2007 02:05 schreef zoetzuurhapje het volgende:
ik ken het verhaal van een vroegere dorpgenoot die me eens 'trots' vertelde dat ie zowel ma als dochter gelijktijdig nam tijdens hun vele gezamelijke trio's,bij navraag bleek dat geen grootspraak.
tamelijk ziek als je je bedenkt dat die gast toen 20 was,de dochter 13 en ma 38![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |