je kan ook een zak gebruikenquote:op woensdag 28 juni 2006 19:46 schreef a_l_n_f het volgende:
als ik mijn moeder neuk dan steek ik mijn ogen uit
waarom zouden ze zonder kinderen moet blijven?quote:op woensdag 28 juni 2006 14:56 schreef soylent het volgende:
laten we echter niet blijven hangen in het neerslaan van stromannen.
moeten broer/zus relaties worden toegestaan? ja:
-mee eens-broer en zus zouden om medische redenen ook kinderloos moeten blijven. er zijn echter genoeg paren zonder kinderwens; een relatie zonder kinderen is dus mogelijk
omdat er een ontzettend grote kans is dat dat hele nare afwijkingen op gaat leveren en als dat met zeer veel geluk in die generatie niet gebeurt dan is de kans nogsteeds levensgroot dat als dat nageslacht nageslacht wil dat het daar dan alsnog vies fout gaat....quote:op woensdag 28 juni 2006 22:59 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
waarom zouden ze zonder kinderen moet blijven?
het is toch hun eigen keuze dan?
ik vind dat eigenlijk het zelfde als bijvoorbeeld 2 homo's die een kind willen, of 2 lesbiennes...
ok weer wat geleerdquote:op woensdag 28 juni 2006 23:05 schreef erodome het volgende:
[..]
omdat er een ontzettend grote kans is dat dat hele nare afwijkingen op gaat leveren en als dat met zeer veel geluk in die generatie niet gebeurt dan is de kans nogsteeds levensgroot dat als dat nageslacht nageslacht wil dat het daar dan alsnog vies fout gaat....
dezelfde genenpoel gebruiken met zulke directe bloedlijnen gaat zo goed als nooit goed, in de fok van dieren is lijnteeld zo dichtbij dan ook taboe, heel soms wordt er een neef/nicht of iets dergelijk aan combinatie gemaakt, maar ook dat moet je niet te vaak doen omdat er anders hele nare afwijkingen ontstaan, beter gezegd bovenkomen.
alle eigenschappen worden namelijk versterkt door het vermengen van ongeveer dezelfde genenparen, alle afwijkingen die recessief erin zitten gaan naar voren komen, het afweermechanisme van het lichaam wordt niet versterkt door er een ander afweermechanisme tegenaan te gooien, dat verzwakt dus ook waardoor iemand vatbaarder is voor ziektes enzo...en zo zijn er nog wel meer redenen.
maar dat zijn dus pure gezondheidsredenen.
lol, waarom denk je dat al die speciaal-onderwijsscholen volzitten met moslims? incest is helaas gebruikelijker in die kringen......quote:
omdat je je zus nooit lekker vind...quote:op donderdag 29 juni 2006 10:33 schreef wasteil het volgende:
ik stel voor om een keer taboo 1 t/m 3 te gaan kijken.. kwaliteits old-school p0rn waar incest (onee liefde tussen familieleden) onder de loop wordt genomen op een enorme geile manier.
niet dat ik met mijn zus zou willen douwen, maar als je toch een lekkere zus hebt, waarom niet?
waar denk jij dat sex voor dientquote:op woensdag 28 juni 2006 23:44 schreef dante_a het volgende:
het argument dat er een verhoogde kans op misvormde kinderen bestaat is niet geldig. ik heb nog nooit van mijn leven seks gehad met het doel kinderen te krijgen en ik vermoed 95% van de fokkers ook niet.
verhoogde kans op misvormde kinderen is dus geen reden om geen incest te hebben.
niet primair voor reproductie meer in deze maatschappijquote:op donderdag 29 juni 2006 11:43 schreef runfokkerrun het volgende:
[..]
waar denk jij dat sex voor dient
wat de 'bedoeling' van de natuur ooit zou zijn geweest is niet relevant in dit topic. feit is dat (mits je goede voorzorgsmaatregelen neemt, zoals iedereen altijd neemt toch?) je van seks geen kinderen krijgt en het hebben van seks (enkele uitzonderingen daargelaten) niet bedoeld is om kinderen te maken.quote:op donderdag 29 juni 2006 11:50 schreef runfokkerrun het volgende:
dat hebben wij ervan gemaakt jorrit, maaruh de bedoeling van de natuur is toch echt het voortplanten hoor.....
wij zijn het gewoon veel te lekker gaan vinden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |