die heb ik niet gelezen. moet één van de dagen toch naar de bieb dus neem hem wel mee dan. goed? mooi?quote:op woensdag 28 juni 2006 01:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
ik ken de film niet, maar ik moest denken aan een passage uit "een roos van vlees" van wolkers.
ja sowieso een heel mooi boek. eén van de besten van wolkers.quote:op woensdag 28 juni 2006 01:58 schreef temet-nosce het volgende:
[..]
die heb ik niet gelezen. moet één van de dagen toch naar de bieb dus neem hem wel mee dan. goed? mooi?
de grens ligt bij mij bij onvrijwilligheid.quote:op woensdag 28 juni 2006 02:00 schreef temet-nosce het volgende:
het gaat eigenlijk om: wanneer de moraal moet wijken voor de lust. ik vind dat een interessant onderwerp. :-)
je lult veel maar ik zie geen enkel steekhoudend argument om het te verbieden anders dan:quote:op woensdag 28 juni 2006 02:35 schreef #ANONIEM het volgende:
ach ja ik vind het allemaal wat stom. waarom zou je met miljoenen meiden in nederland nou net je zus moeten neuken. dit doe je alleen omdat je haar goed kent e.d. en dus niet met andere meiden in contact kan komen ofzo (?). vind het verbod op 1 tot 10 personen om mee te neuken niet zo erg. merendeel van nederland vind ook dat zus en broer e.d. niet moeten neuken, dit is niet voor niks.
vind het een beetje zielig als je je eigen zus ofzo gaat neuken ook al zou ze nog bloed mooi zijn. kleine moeite toch om even opzoek te gaan naar een gewone meid?
en de redenen om het niet te doen zijn inderdaad vooral moraal van aard. misschien zelfs wel helemaal. maar dat moraal wordt door de gemiddelde burger toch gezien als zo belangrijk dat er een verbod op komt te staan. als je het daar niet mee eens bent dan verschil je toch ook van de rest. denk ook dat de meesten van die personen toch niet helemaal deugen (niet allemaal maar de meesten wel) en dat het alleen daarom al goed zou zijn om een verbod in te stellen.
verbod op homofilie had toen ook redenen. verbod op incest ook.quote:op woensdag 28 juni 2006 02:45 schreef teknomist het volgende:
je lult veel maar ik zie geen enkel steekhoudend argument om het te verbieden anders dan:
"maar dat moraal wordt door de gemiddelde burger toch gezien als zo belangrijk dat er een verbod op komt te staan."
"als je het daar niet mee eens bent dan verschil je toch ook van de rest.""
"merendeel van nederland vind ook dat zus en broer e.d. niet moeten neuken, dit is niet voor niks."
met diezelfde redenen kun je het verbod op homofilie vroeger ook goed praten. ja, het was toch niet voor niets verboden?.
.
en weer een drogreden (argumentum ad hominem). heb je ook argumenten of blijft het zo?quote:jij wil wel heeeel graag incest goed praten he
is daar iets mis mee?quote:op woensdag 28 juni 2006 14:29 schreef #ANONIEM het volgende:
jij wil wel heeeel graag incest goed praten he![]()
dus als het merendeel van de nederlanders vinden dat joden gedeporteerd moeten worden, dan vind jij dat een geldig argument om het legitimeren? begrijp ik dat goed...quote:op woensdag 28 juni 2006 14:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
verbod op homofilie had toen ook redenen. verbod op incest ook.
onder bepaalde randvoorwaarden kan ik niks anders dan het goed praten.quote:jij wil wel heeeel graag incest goed praten he![]()
is wel zo democratisch..quote:op woensdag 28 juni 2006 14:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
dus als het merendeel van de nederlanders vinden dat joden gedeporteerd moeten worden, dan vind jij dat een geldig argument om het legitimeren? begrijp ik dat goed...
als het merendeel van een land het wil dan gebeurd het toch wel. voor hen is het dan een legitieme reden omdat hen dus die gevoelens hebben om dat goed te keuren. betekent niet dat andere landen het ermee eens zijn en die argumenten ook zo goed vinden. je haalt nu alleen iets aan wat dus niet klopt, want nederlanders waren daar niet voor.quote:op woensdag 28 juni 2006 14:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
dus als het merendeel van de nederlanders vinden dat joden gedeporteerd moeten worden, dan vind jij dat een geldig argument om het legitimeren? begrijp ik dat goed...
[..]
onder bepaalde randvoorwaarden kan ik niks anders dan het goed praten.
of ik het wil? en ja, omdat ik geen basis zie om er tegen te zijn...
er staat ook "als". hypothetisch bedoeld was het...quote:op woensdag 28 juni 2006 14:41 schreef #ANONIEM het volgende:
je haalt nu alleen iets aan wat dus niet klopt, want nederlanders waren daar niet voor.
dus je vindt ook dat ik geen lelijke meid mag neuken omdat ik geen mooie kan krijgen?quote:ik zie er wel basis voor om tegen te zijn. alleen al omdat ik vind dat die gasten dan waarschijnlijk toch niet een normale meid kunnen krijgen als ze hun eigen familie moeten neuken![]()
je mag wel een lelijke meid neuken. maar ga niet uit de zoveel miljoen meiden nou net je zus kiezen want dat vind ik gewoon triest. volgens mij spoor je dan niet helemaal.quote:op woensdag 28 juni 2006 14:43 schreef teknomist het volgende:
dus je vindt ook dat ik geen lelijke meid mag neuken omdat ik geen mooie kan krijgen?.
gast, jouw argumentatie slaat echt helemaal nergens op!.
je kan ook een zak gebruikenquote:op woensdag 28 juni 2006 19:46 schreef a_l_n_f het volgende:
als ik mijn moeder neuk dan steek ik mijn ogen uit
waarom zouden ze zonder kinderen moet blijven?quote:op woensdag 28 juni 2006 14:56 schreef soylent het volgende:
laten we echter niet blijven hangen in het neerslaan van stromannen.
moeten broer/zus relaties worden toegestaan? ja:
-mee eens-broer en zus zouden om medische redenen ook kinderloos moeten blijven. er zijn echter genoeg paren zonder kinderwens; een relatie zonder kinderen is dus mogelijk
omdat er een ontzettend grote kans is dat dat hele nare afwijkingen op gaat leveren en als dat met zeer veel geluk in die generatie niet gebeurt dan is de kans nogsteeds levensgroot dat als dat nageslacht nageslacht wil dat het daar dan alsnog vies fout gaat....quote:op woensdag 28 juni 2006 22:59 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
waarom zouden ze zonder kinderen moet blijven?
het is toch hun eigen keuze dan?
ik vind dat eigenlijk het zelfde als bijvoorbeeld 2 homo's die een kind willen, of 2 lesbiennes...
ok weer wat geleerdquote:op woensdag 28 juni 2006 23:05 schreef erodome het volgende:
[..]
omdat er een ontzettend grote kans is dat dat hele nare afwijkingen op gaat leveren en als dat met zeer veel geluk in die generatie niet gebeurt dan is de kans nogsteeds levensgroot dat als dat nageslacht nageslacht wil dat het daar dan alsnog vies fout gaat....
dezelfde genenpoel gebruiken met zulke directe bloedlijnen gaat zo goed als nooit goed, in de fok van dieren is lijnteeld zo dichtbij dan ook taboe, heel soms wordt er een neef/nicht of iets dergelijk aan combinatie gemaakt, maar ook dat moet je niet te vaak doen omdat er anders hele nare afwijkingen ontstaan, beter gezegd bovenkomen.
alle eigenschappen worden namelijk versterkt door het vermengen van ongeveer dezelfde genenparen, alle afwijkingen die recessief erin zitten gaan naar voren komen, het afweermechanisme van het lichaam wordt niet versterkt door er een ander afweermechanisme tegenaan te gooien, dat verzwakt dus ook waardoor iemand vatbaarder is voor ziektes enzo...en zo zijn er nog wel meer redenen.
maar dat zijn dus pure gezondheidsredenen.
lol, waarom denk je dat al die speciaal-onderwijsscholen volzitten met moslims? incest is helaas gebruikelijker in die kringen......quote:
omdat je je zus nooit lekker vind...quote:op donderdag 29 juni 2006 10:33 schreef wasteil het volgende:
ik stel voor om een keer taboo 1 t/m 3 te gaan kijken.. kwaliteits old-school p0rn waar incest (onee liefde tussen familieleden) onder de loop wordt genomen op een enorme geile manier.
niet dat ik met mijn zus zou willen douwen, maar als je toch een lekkere zus hebt, waarom niet?
waar denk jij dat sex voor dientquote:op woensdag 28 juni 2006 23:44 schreef dante_a het volgende:
het argument dat er een verhoogde kans op misvormde kinderen bestaat is niet geldig. ik heb nog nooit van mijn leven seks gehad met het doel kinderen te krijgen en ik vermoed 95% van de fokkers ook niet.
verhoogde kans op misvormde kinderen is dus geen reden om geen incest te hebben.
niet primair voor reproductie meer in deze maatschappijquote:op donderdag 29 juni 2006 11:43 schreef runfokkerrun het volgende:
[..]
waar denk jij dat sex voor dient
wat de 'bedoeling' van de natuur ooit zou zijn geweest is niet relevant in dit topic. feit is dat (mits je goede voorzorgsmaatregelen neemt, zoals iedereen altijd neemt toch?) je van seks geen kinderen krijgt en het hebben van seks (enkele uitzonderingen daargelaten) niet bedoeld is om kinderen te maken.quote:op donderdag 29 juni 2006 11:50 schreef runfokkerrun het volgende:
dat hebben wij ervan gemaakt jorrit, maaruh de bedoeling van de natuur is toch echt het voortplanten hoor.....
wij zijn het gewoon veel te lekker gaan vinden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |