Ik vind het ook helamaal niet erg dat ze Th Pot niet hebben gespeeld, ik vind het namelijk een matig nummer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als t moet![]()
Serieus: ik vind The Pot niet echt het sterkste nummer op 10.000 days. Ik geloof dat ik daarin aardig alleen sta, want ik hoor zoveel mensen over The Pot. Ik vind Rosetta Stoned, Right in Two, Vicarious, Jambi en 10.000 days (in willekeurige volgorde) beter. Neemt niet weg dat het nog steeds knettergoed is natuurlijk
Das stimmt.quote:
Ik had het idee dat het geluid in Düsseldorf nog veel harder was eerlijk gezegd.quote:En wàt was ik blij dat ik hele goede oordopjes in had!
Ik was bang dat juist de zang niet goed te horen zou zijn...ik geloof dat ik dat ergens had gelezen dat het tijdens een concert niet zo goed te horen was (of misschien alleen het begin)quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:53 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het geluid in Düsseldorf nog veel harder was eerlijk gezegd.![]()
Dat stoort me trouwens helemaal niet bij Tool, alle instrumenten en de zang waren goed te onderscheiden.![]()
jammer dat maynard niet gewoon 2 uur speelde voor mijn 40 euro maar er na 1.5 uur alweer mee nokte. Over respect gesproken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:06 schreef parselmouth het volgende:
Heel mooi concert, heb echt genoten.
Jammer dat die rokers niet even 2 uur konden stoppen met roken omdat Maynard daar om vroeg
Ben altijd bang dat je dan niet alles meekrijgt, maar oordopjes is dus wel een goeie tip?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:48 schreef Barb het volgende:
En wàt was ik blij dat ik hele goede oordopjes in had!
Daar ben ik het wel mee eens. The Pot is een erg goed nummer, en zeker het toegankelijkste nummer op 10,000 Days, maar de anderen die je noemt vind ik allemaal beter!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als t moet![]()
Serieus: ik vind The Pot niet echt het sterkste nummer op 10.000 days. Ik geloof dat ik daarin aardig alleen sta, want ik hoor zoveel mensen over The Pot. Ik vind Rosetta Stoned, Right in Two, Vicarious, Jambi en 10.000 days (in willekeurige volgorde) beter. Neemt niet weg dat het nog steeds knettergoed is natuurlijk
Die miste ik ook, 10.000 days lijkt me prachtig om live te horen. Het optreden leek mij ook een beetje kort en dat is raar gezien ze toch zo'n 1,5 gespeeld hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:48 schreef WasQ het volgende:
[..]
Hopelijk komt in november Wings for Marie/10,000 Days op de setlist!
Ja, maar 1 nummer duurt op het album al gemiddeld 6 minuten, dus een live versie is dan nog langer. Na ongeveer 3 kwartier keek ik op mijn horloge en toen hadden ze pas 6 nummers gespeeld. Een vriendin van me die mee was (en alleen oude Tool nummers kent) zat echt met verbazing te kijken toen ik zei dat het er pas 6 waren...quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:54 schreef Venugopalan het volgende:
[..]
Die miste ik ook, 10.000 days lijkt me prachtig om live te horen. Het optreden leek mij ook een beetje kort en dat is raar gezien ze toch zo'n 1,5 gespeeld hebben.
Mij ook!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:04 schreef Reena het volgende:
[..]
Ja, maar 1 nummer duurt op het album al gemiddeld 6 minuten, dus een live versie is dan nog langer. Na ongeveer 3 kwartier keek ik op mijn horloge en toen hadden ze pas 6 nummers gespeeld. Een vriendin van me die mee was (en alleen oude Tool nummers kent) zat echt met verbazing te kijken toen ik zei dat het er pas 6 waren...
en ja 10.000 days![]()
als ze dat ooit live spelen, dan kan je me opdweilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |